Po wymianie filtra zrob logi... statyczne te same co ostatnio i dynamiczne.
Serwis Regenersis
Zwiń
X
-
Serwis Regenersis
Opowiem krótką historię która trwa.
Koledze zepsuła się słuchawka BT mono/stereo i zepsuło się głośnik mono, stereo dział bez zarzutu.
Wysłał do tego serwisu słuchawkę z taką adnotacją "Nie działa słuchawka mono" w jeden dzień wysłał za dwa dni już wróciła że dobra. Ucieszył się że działa ale podłączył do telefonu i mono nie działa stereo tak. Sprawdzałem osobiście bo on już zwątpił że może nie umie obsługiwać. Więc dzwoni i pyta czy ktoś w ogóle ją sprawdzał bo słuchawka dalej nie działa. To proszę ją przysłać jeszcze raz, wiec tak zrobił i wysłał tym razem przyszła po 4 dniach i opisem że sprawna. Po podłączeniu znowu brak jakiegokolwiek dźwięku z głośnika mono. Znowu telefon do serwisu (pojechał dość ostro ale z umiarem) i znowu ma wysłać. Wysłał,słuchawka leżała u nich ponad tydzień przyszła z powrotem że sprawna, ale dalej nie działa głośnik mono. Ręce opadają. To jakaś paranoja. Nie wiem czy oni robią z ludzi takich idiotów czy idioci tam pracują :?: :?: No może pracownik co to sprawdzał ma nadprzyrodzone możliwości i słyszy nawet jak coś nie działa, albo jest głuchoniemy i nic nie słyszy i wszytko działa :!: :!:
Co w takim wypadku można zrobić żeby gość co wydaje taką opinie wyleciał z pracy za oszustwo i działanie na szkodę klienta oraz samsunga (w końcu ich reprezentuje, a to dobrze nie świadczy)"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
----------------------------------------------------
!!! MOJE RECENZJE PRODUKTÓW !!!
-
-
Walka z wiatrakami. Tyle powiem. Kiedyś już pisałem skargę na ich działania i odsyłanie niesprawnej nokii e52, a wcześniej prowadziłem korespondencję z nokią w celu udupienia salonu- który ODMÓWIŁ przyjęcia telefonu z powrotem po "naprawie" gdzie zmieniono mi przedni panel na wytarty, plus nie działał czytnik kart pamięci. :evil: Nokia przeprowadziła kontrolę- nie stwierdziła nieprawidłowości- a telefon po kontroli został koniec końców został przyjęty. Dostałem nowy przedni panel + nową płytę główną.
Najprostsza rada- truć dupsko tak długo, aż naprawią. Może trwać długo i szczęśliwie- ale koniec końców, wpadnie jakiś koleś, który zauważy że coś nie działa i naprawi.
BTW. Po 3 tej samej naprawie chyba istnieje możliwość ubiegania się o zmianę sprzętu na nowy.Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Ja ankiety nie dostałem, a po krótce też opiszę moje przejścia:
Mój telefon po pół roku przestał łapać zasięg GPS (HTC Desire HD). No to fru do Regenersis, 4 dni później telefon miałem z powrotem, wprawdzie GPS już działał, ale pokrywka na obudowie z lampą błyskową (pod którą znajduje się odbiornik GPS) lata jak psu jaj.a, gołym palcem czuć że ma pourywane zaczepy. Oczywiście odesłałem, to wymienili obudowę. Tylko na taką, w której dostałem uszczerbioną klapkę od baterii...:| nie chcąc im odsyłać telefonu po raz kolejny skontaktowałem się z HTC, i dostałem samą klapkę pocztą.
Niestety znowu GPS mi siadł, i muszę odesłać tym partaczom telefon:|
AKa, pytałem o to właśnie 2 dni temu mailowo HTC, bo to już by była 3cia naprawa, ale napisali mi że telefon był w serwisie ostatni raz ponad 4 m-ce temu, więc taka opcja nie wchodzi w grę i będzie naprawiany. Chyba muszę poczytać na UOKiKu o przepisach gwarancyjnych..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AKaBTW. Po 3 tej samej naprawie chyba istnieje możliwość ubiegania się o zmianę sprzętu na nowy.
Salon prosi serwis o ekspertyze i od niej zalezy czy dostaniesz tel nowy. ja swoja e52 oddawalem juz 2razy ; za pierwszym razem padla plyta glowna a za drugim wyswietlacz i glosnik. o klawiaturze i popsutym zlaczu nie wspomne. ..w serwisie lezal z 1,5 miesiaca. ..
jak jeszcze raz mi sie cos popsuje to pisze papier o niezgodnosc towaru z umowa. Przeciez chce miec sprzet wolny od wad ... :idea:sprzedam do OI :
szyby cala lewa strona
nadkole nowe LP
kontakt PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez trooperZamieszczone przez vince123teoretycznie masz takie prawo a praktycznie to zalezy od salonu.
Jak ktoś coś znajdzie konkretnego na ten temat to proszę o info w temacie
Ja mam płytę indukcyjną Amica i niestety z racji zakupu w dość dziwny sposób mogę korzystać tylko z gwarancji producenta, który ładnie to ujmując spuszcza mnie za każdym razem przez kibel. Naprawiają, wymieniają, rzeczoznawcy przyjeżdżają i temat kręci się tak od 3,5 lat (mam dokupioną gwarancję na dodatkowe 3 lata). W gwarancji jest zapis, że wymiana następuje gdy serwis stwierdzi usterkę za nienaprawialną a ten upiera się, że jest OK. Rzeczoznawca Amica obiecał mi, że jak jeszcze raz płyta nawali to wymienią mi na nową ale wierzę w to jak zieloną wyspę platformersów.Dura sex, sed sex. :PPP
Komentarz
-
-
pracowałem w tym serwisie 3 lata na SE, jak jeszcze nazywał się CRC, po zmianie nazwy na regenersis jakieś 2-3 mies. rzeczy które działy się w tamtym czasie były nie do pomyślenia dla kogokolwiek oddającego tam telefon. telefony które latały po plastikowych kuwetach, podłogach, nie stwierdzanie usterek mimo że była etc. liczyła się premia która uzależniona była od ilości naprawionych aparatów.
W tym momencie wiem że Sony wycofał się z regenersis, został tam samsung , htc i nokia.
Ludzie pracujący tam nie mieli bladego pojęcia o elektronice,lub mieli wiedzę nikłą czasami przyjmowani byli na "Pałę" ponieważ była duża rotacja . Nie powiem jak jest teraz ale wątpię żeby ta sytuacja się zmieniła.
Najlepiej rozmawiać z kierowniczką DOK, przez telefon lub osobiście ją poprosić ,oddając telefon w punkcie bo bez znajomości może być ciężko
Komentarz
-
-
Miałem tak dawno temu z nokią 6280, która po naprawie interfejsu nie łączyła się z zestawem głośnomówiącym w samochodzie.
Wyglądało to tak - telefon odbierałem i za 5 min oddawałem znowu do naprawy.
Sytuacja powtarzała się 12 razy aż zabrakło wolnych miejsc w karcie gwarnacyjnej i doczepili nową :-)
Ostatecznie po koło 3 miesiącach i ciągłych "narpawach" telefon wymienili na nowy.
Trzeba łazić i upominać się o swoje.
U mnie to zadziałało bo telefon już był tak zjechany że i tak miałem się go pozbyć a tu w prezencie dostałem nowyByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
ja miałem swego czasu problem z nokią 6210 Navigator (całkiem przyjemny telefon ), zawieszała się, nie działały wibracje, czasem dzwonku działały czasem nie, itp. zaniosłem do "serwisu" nokii w Częstochowie (wcześniej był serwis z prawdziwego zdarzenia), dziewczyna zgłoszenie przyjęła, za kilka dni sms, że tel do odbioru. Odebrałem - działał dobrze przez jakiś tydzień, no to do serwisu, znowu kilka dni w "naprawie" i kilka dni działania, tak jeszcze ze 2 razy, po ostatnim serwisie, dobrze działał jakieś 30-40 godzin :!: dałem do serwisu i po tygodniowym czekaniu wysłałem reklamację do nokii do wawy. Efekt? Za dwa dni telefon do odbioru z adnotacją "wymiana płyty głównej" a dwa kolejne później odpowiedź z wawy, że reklamacja uznana, że przepraszają itd. :diabelski_usmiech Odkąd naprawy dla "serwisu" nokii w czewie wykonywał Regenersis (wcześniej robili na miejscu ) tak się działo. A najlepsze to, że przy ostatnim oddawaniu telefonu panna przyjmująca zgłoszenia w tym "serwisie" zjechała mnie za to, że ciągle mi coś nie pasuje i co 2 dni telefon im przynoszę :shock:...na to niestety Nokia nie ma wpływu, bo to firma prywatna, tylko z autoryzacją
Komentarz
-
-
Kiedyś odsyłałem do nich kilkakrotnie Nokię C5, w której bateria trzymała max 2dni (nie była to wina baterii) i słychać było szmer w słuchawce. Obie usterki były powiązane i ujawniały się dopiero po 4-5 dniach od włączenia telefonu. Przez pierwsze dni w słuchawce było cicho i bateria trzymała. Oczywiście pisałem, żeby potrzymali telefon dłużej, ale za każdym razem wracał do mnie po 3 dniach z informacją, że usterki nie stwierdzono. Chyba po siódmym razie odpuściłem...
Komentarz
-
-
W tym tygodniu dostałem pismo z Samsunga. "Akceptacja Wymiany Nienaprawialnego Urządzenia" Mogę wymienić na nowe lub na nowszy model jak by tego nie było lub odzyskać kasę. Teraz zastanawiam się jak udupić serwis lub osoby odpowiedzialne za sprawdzanie wcześniejsze i twierdzenie że słuchawka sprawna, oraz od samsunga jakiejś rekompensaty za potraktowanie i czas oczekiwania w ej sprawie. Zobaczymy co się uda :diabelski_usmiech"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
----------------------------------------------------
!!! MOJE RECENZJE PRODUKTÓW !!!
Komentarz
-
Komentarz