Dziurawy tłumik a padek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MARIUSZ1973
    Classic
    • 2012
    • 11

    Dziurawy tłumik a padek mocy

    Masz filmik co robi kuna


    Powiesiłem kostkę, szukałem również innych sposobów, nawet sierść psa nic nie daje.
    Kuna zeżarła mi przewody już dwa razy.

    Założyłem osłonę w ASO od spodu silnika, zobaczymy czy coś to da.
  • yakuzaman
    Ambiente
    • 2011
    • 146

    #2
    Dziurawy tłumik a padek mocy

    Siemaneczko, moja 1,8T albo nie zbiera sie tak jak wczesniej albo dosc szybko sie przyzwyczailem, napewno mam dziurawy uklad wydechowy(bo slysze)czy to moze byc przyczyna?I nie czuje ale to wcale zeby po ilus tys obrotow zaczynala przysppieszac przez turbo;/sam juz nie wiem;/

    Komentarz

    • wolas
      Rider
      • 2011
      • 290

      #3
      dziurawy tłumik raczej nie powoduje takich objawów, ewentualnie zapchany katalizator lub wiele innych czynników

      Komentarz

      • str33t
        Rider
        • 2010
        • 625

        #4
        yakuzaman, najlepiej podepnij autko pod Vaga - może coś wyjdzie? U kolegi ostatnio szwankowała pompa paliwa (podawała jak chciała) i tez miał spadek mocy.

        Komentarz

        • McGan
          RS
          • 2010
          • 3573
          • Superb III (3V3)

          #5
          yakuzaman, w przypadku silnika z turbosprezarka dziurawy tlumik nie pogorszy sytuacji nawet w przypadku benzyniaka. Generalnie w ogole najlepiej jakby za turbo nie bylo juz nic xD
          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            Zamieszczone przez McGan
            Generalnie w ogole najlepiej jakby za turbo nie bylo juz nic xD
            ale to chyba po dtrojeniu pod to, bo samo wywalenie tłumika powinno spowodowac szybszy odlot sprężarki, poprawcie mnie jeśli się mylę.
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • adi747
              L&K
              • 2008
              • 1138

              #7
              ja mam wywalony końcowy tłumik i wsadzony tłumik przelotowy a także nie mam kata i jest zauważalna różnica nie w mocy a w chodzeniu wskazówki po obrotomierzu :diabelski_usmiech
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
              2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
              JEST
              megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
              octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
              octavia 2 2.0TDI BKD

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                Zamieszczone przez adi747
                ja mam wywalony końcowy tłumik i wsadzony tłumik przelotowy a także nie mam kata i jest zauważalna różnica nie w mocy a w chodzeniu wskazówki po obrotomierzu :diabelski_usmiech
                a suszarka nie za bardzo się rozkręca :?:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • adi747
                  L&K
                  • 2008
                  • 1138

                  #9
                  nie zauważyłem żeby za bardzo sie rozkręcałą ale silnik stał sie żwawszy :diabelski_usmiech

                  [ Dodano: Wto 26 Lut, 13 13:46 ]
                  czekam na jakieś $ może wkoncu uda sie zrobić virusa
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
                  2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
                  JEST
                  megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
                  octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
                  octavia 2 2.0TDI BKD

                  Komentarz

                  • McGan
                    RS
                    • 2010
                    • 3573
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    szkoda, turbo nie wariuje po takiej operacji - gazy są po prostu szybciej wydalane z części gorącej turbosprężarki, bo nie tworzy się poduszka powietrzna za sprawą większej wydajności układu wydechowego. Innymi słowy - turbo wcześniej wstaje i nic poza tym. Nie rozkręca się szybciej, bo kierownice powietrza za sprawą wysterowania nie pozwalają na to MAP pilnuje sytuację, że tak powiem
                    Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                    Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      Zamieszczone przez McGan
                      i nic poza tym
                      co innego mi tunery klarowały, skonfrontuję...
                      dzięx
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      Pracuję...