hmm... nigdy nie bylem na tamtym kontynencie ale z tego co widzę to moim faworytem chyba byłby Subaru Legacy Outback - pojemny, wysoki zawias, made in Japan, dobre osiągi, bdb zachowanie w terenie (4x4 na pewno przyda sie tam w zime) a ze lepszy współczynnik oporu powietrza i mniejsza masa nie zbankrutujesz na paliwie
Tak, ale jak masz credit score. :P Nowoprzyjezdny może sobie jedynie pomarzyć.
A to się nawet nie łudzę, że jest inaczej. Start od totalnego zera. Na początek to zdobywanie historii od pracodawców, banków, ba nawet wynająć mieszkania podobno się nie da bez referencji za bardzo.
Nie mniej na razie kalkulujemy na chłodno i za jakiś czas podejmiemy decyzję czy wyjeżdżamy.
A auta oglądam, żeby mieć jakiś dobry motywator do tego jakby nie było wyzwania.
Wracając do aut to widzę, że trzeba się przestawić na inny sposób traktowania 4 kółek. Totalnie użytkowy - i tego wymagać od auta. Wtedy może te plastiki nie będą tak przeszkadzać.
Ja w ogóle czytam i dużo oglądam amerykańskich programów motoryzacyjnych. Stąd wiem, że Subaru cieszy się bardzo dużym zadowoleniem klientów w USA i Kanadzie. Niezawodność i wspaniały napęd.
Najlepiej to Dodge Ram kup i będzie git moim zdaniem najlepszy wóz w USA :diabelski_usmiech
taaa
Mimo wszystko kryterium będzie cena.
Na początku pewnie będzie jakieś truchło za parę tyś. $. A potem jak już będzie zdolność kredytowa coś lepszego. Nie mniej coraz bardziej podobają mi się takie duuże wozy. I taki chyba będzie cel.
Tony065, dzięki za info - ale nie mam pewności czy to ten sam silnik.
W Escapie (za Wiki): 3,0 l Duratec 30 - poprzecznie, V6 203KM 262Nm
a w Mondeo 3.0 V6 ST220 226 KM, ale ja się nie znam i być może to te same silniki z jakąś modyfikacją.
Z tego co sam się dogrzebałem to Ford Escape = Mazda Tribute. I tego u nas jeździ sporo. Poczytałem trochę i ludzie sobie chwalą - silniki bezproblemowe, jakieś tam powtarzające się problemy z włączaniem napędu na tył i niespodzianki ze skrzynią jak ktoś nie dbał o wymiany oleju. Ogólnie auto podoba mi się (na zdjęciach) i cenowo też do ogarnięcia w miarę młody rocznik.
grajewiak, Ford i Mazda blisko współpracują/pracowały przy wielu konstrukcjach, a co do silnika, to w ST220 jest lekko wzmocniony, bo zwykły V6 miał 204KM.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
grajewiak, te escape w poprzedniej budzie na europe nosiły nazwę maverick 2, wcale do dużych to nie należy niestety, przyglądałem się kiedyś temu z bliska. Myślę, że w środku może być ciaśniej niż w OII nawet.
Jak chcesz coś pojemnego i terenowatego z forda (chyba najlepszy wybór w Canadzie) i nie chcesz iść w ulubiony przez lokalsów pick up, to wal w explorera, coś takiego:
grajewiak, oj tam oj tam.....tam sieczka tania jest, a nikt przepisów nie łamie, bo mandaty masakra, a skrzynie nie przystosowane do szarżowania, w 16 litrach jeżdząc jak dziad się zamkniesz tak jak piszą. 4,6 i masa musi w końcu coś chlasnąć :P
szukaj explorera powinieneś być zadowolony z tego wozu.
eddie bauer to chyba coś ala laurin&klement w octavkach, jakaś wypasiona wersja :wink:
[ Dodano: Pon 24 Cze, 13 20:51 ]
nawet chłopaki w polsce mają forum explorera, można podpytać o takie roczniki,wersje i awaryjność:
grajewiak, A4 mimo że jest pozycjonowane jako premium nie jest duże - miejsca jest tyle co w Octavii, Ten model to B6 czyli drugi wypust tego auta (pierwsze A4 miało oznaczenie kodowe B5 - wcześniejsze numerki B1-B4 to Audi 80 ). Napęd Quattro powoduje że tu siedzi Tiptronik (6 biegów) (mniej awaryjny od Multitronika - czyli skrzyni bezstopniowej ) a silnik 1.8T to nawet do Octavii trafiał
Generalnie w A4 psujące i niezbyt tanie jest zawieszenie (nie tanie bo aluminiowe) tak bolączek raczej nie ma (oprócz silnika V6 2.5TDI ale tego pewnie tam nie spotkasz - o silniku lepiej poczytać zanim zdecyduje się ktoś kupować)
Komentarz