Dostawczak do Firmy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • oktaw
    Classic
    • 2013
    • 10

    Dostawczak do Firmy

    1. Wally - Grzegorz
    2. piotrek_os - Piotr
    3. blind_walker - Paweł
    4. piotrek_gdy - Adam
    5. qu_bek - Piotr
    6. maksiu - Paweł
    7. shu - Marcin
    8. Fredy.PW - Piotr
    9. eaglemirek - Mirek
    10. Prim - Przemek
    11. Biszczu - Grzegorz
    12. 2.0-16v Michał - Michał
    13. rafiki - Rafał
    14. aniol - Mirek
    15. mirek_p11 - Mirek
    16. mrfazi - Krzysiek (zresztą moje imię jest w opisie - najlepsze rozwiązanie)
    17. Owoc - Krzysiek
    18. georgg - Grzegorz
    19. cordoba12 - Rafał
    20. knefel- Damian
    21. mamaj12 - Rafał
    22. tomy_2000- Tomek
    23. octavia2222-Mariusz
    24. mirus1967-Mirek
    25. Patiii0101-Patrycja
    26. arturas03 - Artur
    27. opermon - Grzegorz
    28. Northeusz - Norbert
    29. sebastian7905 - Sebastian
    30. lukaszw1 - Łukasz (tak jak w opisie)
    31. sebu - Sebastian
    32. Prezes52- Mariusz
    33. WojtaSpider -Wojtek
    34. progressowy - Tomek
    35. Pstrykacz - Marek
    36. koleś - Piotrek
    37. maymer - Maciek
    38. enemik - Paweł
    39. SS-Sebastian
    40. Robert007-Robert
    41. kabanos - Piotrek
    42. karpecik - Mirek, ale używam Michał
    43. dato - Darek
    44. Agamek12 - Adam
    45. Rav58 - Rafał
    46. BADYL - Artur
    47. Tomato - Tomek
    48. mariuszpolice - mariusz
    49. lilo - Daniel
    50. mgawron90 - Mateusz
    51. ELM0 - Bartek
    52. rodaczek - Rafał
    53. r2r - Artur
    54. paweł2 - Paweł
    55. Trusek - Maciej
    56. SmiLLeyPL - Mateusz :]
    57. Aikon123 - Artur
    58. lukasz16v- Łukasz
    59. bzyq_74 - Marcin
    60. Voit - Wojtek
    61. robreg - Robert
    62. magdalena30 - Arek
    63. siemi1 - Piotrek/Siemi
    64. alwo76 - Alek
    65. K4mils - Kamil
  • DeX
    Drive
    • 2012
    • 87

    #2
    Dostawczak do Firmy

    Szanowni,
    Zwracam się z prośbą o pomoc w wyborze i jednocześnie opinie na temat aut dostawczych w wersji CARGO, czyli blacha na pace 2 lub 3 miejsca z przodu i no właśnie DIESEL czy Benzyna.
    Planowany przebieg od 25 000 do 30 000 rocznie. Dziennie 50 km trasa + około 10-15 km po drogach lokalnych + od czasu do czasu trasa ponad 500 km

    Jako, że spora część forumowiczów prowadzi pewnie własne firmy i posiada tego typu auta, chciałbym aby kto moze, wypowiedzial sie odnosnie eksploatacji modelu które właśnie rozważam:

    Oczywiście rozmawiamy o aucie nowym z salonu.
    - Citroen Berlingo lub jego brat bliźniak Peugeot Partner w wersji 1.6 diesel 75 lub 90 KM
    - Opel Combo 1.4 benzyna lub 1.6 CDTI
    - Fiat doblo - 1.4/ benzyna/1.6 ON

    Interesuje mnie przede wszystkim trwałość silnika oraz zawieszenia. Bardziej jestem przekonany do diesla ale boję się nieco FAPu. Sprzedawcy np w citroenie twierdzą, że FAP mokry nie jest tak problematyczny jak DPF ( suchy ). Cokolwiek to znaczy ...

    Do tej pory mieliśmy w firmie COMBO 1.7 CDTI z 2006 roku bez DPFu na szczęście i poza olejem, rozrządem i zerwanym paskiem wieloklinowym z winy napinacza oraz dziurawymi przewodami odpływowymi nic zupełnie się nie działo

    Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

    Komentarz

    • słoń
      Elegance
      • 2010
      • 777

      #3
      DeX, nie użytkowałem żadnej fury, z listy którą podajesz i wypowiem się na temat Skody Praktik-może rozważysz takową.
      Kupiłem nówkę w salonie i najechałem niewiele bo 145kkm.W tym czasie zmieniłem jeden komplet żarówek i przednie lewe łożysko McPersona(przy 100kkm).Silnik 1,4 tdi 70KM,nie był to demon prędkości jednak złego słowa o nim nie powiem.Autko spisywało się rewelacyjnie.Opchnąłem je teściowi i teraz ma 200kkm,silnik chodzi bez zarzutu,zero wycieków,pali od strzała.Teść wymienił klocki i tarcze z przodu-tyle.Ja ze swojego doświadczenia mogę polecić to autko.Fakt nie wkładaja już 1,4tdi ,ale myślę ,ze ten 1,6 tdicr wcale nie musi być gorszy.

      Komentarz

      • DeX
        Drive
        • 2012
        • 87

        #4
        Praktik odpada. Jedynie coś z powyższych.

        Komentarz

        • lend
          Rider
          • 2007
          • 463

          #5
          Miałem citroena berlingo przez 6 lat 1,6 hdi 90 km już tego z nowymi światłami super autko , w zasadzie żadnych problemów oprócz linki sprzęgła , która była wymieniana 3 razy - 2 na gwarancji raz po gwarancji.
          Ciężko pracował , 95% miasto , często gęsto po 600-800kg z tyłu i na prawdę autko godne uwagi.
          3 tyg. temu wymieniliśmy go na Jumpera 2,2 hdi 110km jak na razie bajka a co później to zobaczymy ale za mniej niż 60 tys pln netto chyba warto.
          MÓJ SZKODNIK

          Komentarz

          • DeX
            Drive
            • 2012
            • 87

            #6
            Nie było problemów z FAPem ?

            Komentarz

            • kazik4x4
              RS
              • 2008
              • 2728

              #7
              A dlaczego to musi być coś tak gównianego jak wspomniałeś powyżej??
              Ja do roboty bym kupił VW Caddy jeśli to musiałby być tego typu wóz.
              A na serio to zamiast czegoś takiego, wołabym kupić VW Transportera T5, bo:
              - jakość i trwałość nieporównywalnie większa niż wyżej wymienione wynalazki
              - komfort jazdy oraz wsiadania i wysiadania dużo większy
              - przestrzeń ładunkowa większa i lepiej dostępna
              - zużycia paliwa większe o 1,5 max 2 litry ON/100km

              Z trojga złego wybrałbym jeśli bym musiał oczywiście Combo.

              Komentarz

              • pleban
                Rider
                S_OCP Member
                • 2006
                • 580

                #8
                jeżdżę od 2,5 roku Berlingo II 1,6 w dizlu (90KM)
                przejechałem ponad 120 tys km i nic
                Auto śmiga, tyle, że jak jeździsz po dziurach to przenoszą się drgania na budę Poza tym auto dobrze trzyma się drogi, spalanie z tzw. ciężką nogą to ok 6,5 do 7 l (w miesiącu wychodzi 6,6 do 6,8 w zależności od trasa/miasto.Zmieniło się moje postrzeganie francuskich aut dzięki temu, a że w firmie mamy kilkanaście takich aut i nie sprawiają problemów, to musi coś znaczyć. FAP dotychczas się nie odzywa (na przeglądzie powiedzieli mi, że jego zużycie to ok 60%)
                była O1 1,6 102 KM
                była O1 1,9 TDI 90 KM
                była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                jest Ford Tourneo Courier

                Komentarz

                • DeX
                  Drive
                  • 2012
                  • 87

                  #9
                  Zamieszczone przez kazik4x4
                  A dlaczego to musi być coś tak gównianego jak wspomniałeś powyżej??
                  Ja do roboty bym kupił VW Caddy jeśli to musiałby być tego typu wóz.
                  A na serio to zamiast czegoś takiego, wołabym kupić VW Transportera T5, bo:
                  - jakość i trwałość nieporównywalnie większa niż wyżej wymienione wynalazki
                  - komfort jazdy oraz wsiadania i wysiadania dużo większy
                  - przestrzeń ładunkowa większa i lepiej dostępna
                  - zużycia paliwa większe o 1,5 max 2 litry ON/100km

                  Z trojga złego wybrałbym jeśli bym musiał oczywiście Combo.
                  Ponieważ najtańsza i tym samym najuboższa wersja CADDY kosztuje 53700 netto a za niecałe 54 000 brutto można kupić berlingo/partnera/doblo/combo z klimą, wykładzinami/drzwiami przesuwnymi oraz elektryką, czyli tym co jest niezbędne, nie zmieścimy się też z budżetem, bo CADDY w takiej wersji kosztuje około 70k a T5 to już nawet nie będę pisać. Ogólnie rzecz biorąc wątek jest o BERLINGO/PARTNER/DOBLO lub COMBO i proszę trzymać się tematu a nie wymyślać coś, co jest nierealne a tym bardziej nie na temat :-)

                  Ponadto jeżeli twierdzisz iż w/w samochody dostawcze to wielkie G to jestem bardzo ciekaw Twoich argumentów składających się na taką ocenę.




                  Zamieszczone przez pleban
                  jeżdżę od 2,5 roku Berlingo II 1,6 w dizlu (90KM)
                  przejechałem ponad 120 tys km i nic
                  Auto śmiga, tyle, że jak jeździsz po dziurach to przenoszą się drgania na budę Poza tym auto dobrze trzyma się drogi, spalanie z tzw. ciężką nogą to ok 6,5 do 7 l (w miesiącu wychodzi 6,6 do 6,8 w zależności od trasa/miasto.Zmieniło się moje postrzeganie francuskich aut dzięki temu, a że w firmie mamy kilkanaście takich aut i nie sprawiają problemów, to musi coś znaczyć. FAP dotychczas się nie odzywa (na przeglądzie powiedzieli mi, że jego zużycie to ok 60%)
                  Napisz mi proszę kolego co ile tys. km robiliście przeglądy i mniej więcej jakie były realne tego koszta. Jak jest z trwałością zawieszenia? Nie było problemów ze ściąganiem, drganiami kierownicy na fabrycznych oponach oraz innych kwiatków z tym związanych? Pytam, ponieważ oprócz dróg asfaltowych również autko będzie śmigać czasem po szutrach i drogach nieutwardzonych. W COMBO zawieszenie zaczęło się sypać dopiero przy 170 tys. od nowości więc jestem ciekaw jak będzie w tym wypadku.
                  No i napisz mi proszę szerzej o tych drganiach przenoszących się na karoserię oraz eksploatacji w zimie przy dużych mrozach. W COMBo można np przy -20 zmarznąć w kabinie o ile wcześniej się nie zakryje całej chłodnicy kartonem

                  Komentarz

                  • pleban
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 580

                    #10
                    Po pierwsze jeżdżę wersją 5-osobową, więc w kabinie jest ciepło, może w "blaszaku" jest zimniej, nie wiem. Przeglądy mam co 20 tys km (zgodnie z książką serwisową), kosztów nie znam, bo auto mamy z Arvala, więc faktur nie widzę (ale chyba warto serwis pocisnąć a'la Arval, bo płaczą, że Arval na nic im się nie zgadza, a jakoś jeżdżę ). Koledze wymieniali amortyzator, ale on wjeżdża na krawężniki 60km/h, więc się nie dziwię. Co do zawieszania, to jakiś czas temu słyszalne było takie nietypowe stukanie i podczas przeglądu powiedziali mi, że powinni wymienić amory, ale Arval im się nie zgodzi. Na kolejnym przeglądzie (inny warsztat) powiedzieli, że miałem coś obluzowane i stukanie się skończyło. Jak jedziesz po poprzecznych uskokach, to drgania są wyczuwalne na budzie (w sumie w O2 też były, ale np. w A8 u kolegi już nie , a tak poważnie to u kolegi w C4 picasso jest ciszej). Auto buja mi się do ok 170 km/h, ale to rzeźnia (spalanie i hałas). Najczęściej dobijam do 130 km/h i da się spokojnie rozmawiać.
                    Ostatnie zimy związane były z niskimi temperaturami, ale nic niepokojącego nie zauważyłem. U kolegi w C4 zaczęły piszczeć lusterka przy automatycznym składaniu, u mnie (może z braku tej funkcji) nie :diabelski_usmiech
                    W lecie klima daje radę, a przesuwne drzwi z tyłu to zajefajny patent jak się ma dzieciaka
                    Żona tylko narzeka, że jak mam zimne powietrze na szybę, to jej nogi marzną. Sprawdziłem - faktycznie idzie tam nieznaczny chłodek
                    Opony fabryczne to Michelin, więc nie mam problemów, aczkolwiek kolega z oddziału "w Polsce" wymieniał w tydzień po odbiorze auta dwie opony, bo miały fabryczną usterkę.
                    Ogólnie jestem zadowolony, obym nie przechwalił
                    była O1 1,6 102 KM
                    była O1 1,9 TDI 90 KM
                    była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                    był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                    jest Ford Tourneo Courier

                    Komentarz

                    • kazik4x4
                      RS
                      • 2008
                      • 2728

                      #11
                      Zamieszczone przez DeX
                      Ponieważ najtańsza i tym samym najuboższa wersja CADDY kosztuje 53700 netto a za niecałe 54 000 brutto można kupić berlingo/partnera/doblo/combo z klimą, wykładzinami/drzwiami przesuwnymi oraz elektryką, czyli tym co jest niezbędne, nie zmieścimy się też z budżetem, bo CADDY w takiej wersji kosztuje około 70k a T5 to już nawet nie będę pisać. Ogólnie rzecz biorąc wątek jest o BERLINGO/PARTNER/DOBLO lub COMBO i proszę trzymać się tematu a nie wymyślać coś, co jest nierealne a tym bardziej nie na temat :-)

                      Ponadto jeżeli twierdzisz iż w/w samochody dostawcze to wielkie G to jestem bardzo ciekaw Twoich argumentów składających się na taką ocenę.
                      Argumenty?
                      Może najlepszym argumentem będzie to, że mając Combo z 2006roku rozglądacie się za wymianą auta. Caddy z 2006r byłoby raczej w "kwiecie wieku"
                      Dla mnie kupowanie nowego samochodu do firmy ma jedno przesłanie: wóz trzeba eksploatować ca 10-12 lat, żeby się zwrócił a potem kupić nowy.
                      Kupowanie nowego auta a potem za 5-6 lat wymienianie go na nowe jest z ekonomicznego punktu widzenia niezbyt sensowane.
                      Ale jak się kupuje w.w. auta to nie ma co się kierować logiką i prawami ekonomii, tylko trzeba się kierować prawami mechaniki, których w tych autach oszukać się nie da.
                      Dla całej w.w. trójki przebieg 350-400kkm będzie kresem możliwości, a dla Caddy podejrzewam że nie będzie to żadne szczególne osiągnięcie.

                      Komentarz

                      • DeX
                        Drive
                        • 2012
                        • 87

                        #12
                        Pytam o opinie nt ww samochodow. Uspokój sie juz z tym swoim caddy. Brniesz w zaparte bez efektu. Twoje uzasadnienie to caddy bo caddy. Decyzja padła o aucie nowym z salonu z vat-1 do max 55k brutto.

                        Komentarz

                        • pleban
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 580

                          #13
                          kazik4x4, tak off i humorystycznie, mógłbyć doradzać młodziakowi, żeby brał sobie kobitę z przedziału ok 45 lat. Wiesz, jest w kwiecie wieku i wie, czego chce
                          A jednak większość wybierze młódkę "nie śmiganą"..... i ja się nie dziwię :diabelski_usmiech
                          była O1 1,6 102 KM
                          była O1 1,9 TDI 90 KM
                          była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                          był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                          jest Ford Tourneo Courier

                          Komentarz

                          • kazik4x4
                            RS
                            • 2008
                            • 2728

                            #14
                            Zamieszczone przez DeX
                            Pytam o opinie nt ww samochodow. Uspokój sie juz z tym swoim caddy. Brniesz w zaparte bez efektu. Twoje uzasadnienie to caddy bo caddy. Decyzja padła o aucie nowym z salonu z vat-1 do max 55k brutto.
                            No jak kolega nie rozumie o co mi chodzi, tylko uważa moje słowa że znaczą jedynie "caddy bo caddy" to ja nic nie poradzę.
                            Może tylko zapytam: a dlaczego kupiłeś Octavię a nie Peugeota 408, Opla Insignię czy Fiata?

                            Jak masz alergię na Caddy to może to:

                            W cenie spokojnie się zmieścisz.

                            [ Dodano: Pon 22 Lip, 13 10:14 ]
                            Zamieszczone przez pleban
                            kazik4x4, tak off i humorystycznie, mógłbyć doradzać młodziakowi, żeby brał sobie kobitę z przedziału ok 45 lat. Wiesz, jest w kwiecie wieku i wie, czego chce
                            A jednak większość wybierze młódkę "nie śmiganą"..... i ja się nie dziwię :diabelski_usmiech
                            Pleban, nie do końca zrozumiałeś. Chodziło mi o to, że po 7 latach w firmie w.w. trójka będzie już miała najlepsze za sobą, a Caddy będzie w raczej dużo lepszej kondycji
                            A wiadomo, że jak sie kupuje auto, to nie po to, żeby zmieniać co 3 lata tylko wykorzystać go maksymalnie długo
                            Nie chodziło mi o to, żeby kolega brał caddy używkę

                            Komentarz

                            • DeX
                              Drive
                              • 2012
                              • 87

                              #15
                              [ Dodano: Pon 22 Lip, 13 10:14 ]
                              Zamieszczone przez pleban
                              kazik4x4, tak off i humorystycznie, mógłbyć doradzać młodziakowi, żeby brał sobie kobitę z przedziału ok 45 lat. Wiesz, jest w kwiecie wieku i wie, czego chce
                              A jednak większość wybierze młódkę "nie śmiganą"..... i ja się nie dziwię :diabelski_usmiech

                              Z samochodem jest jak z kobietą

                              Komentarz

                              • słoń
                                Elegance
                                • 2010
                                • 777

                                #16
                                Zamieszczone przez kazik4x4
                                Jak masz alergię na Caddy to może to:

                                W cenie spokojnie się zmieścisz.
                                Zamieszczone przez DeX
                                Praktik odpada.

                                Komentarz

                                • pleban
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 580

                                  #17
                                  robię "kilometrówkę" i w tym miesiącu, po przejechaniu 4290 km średnie spalanie to 6,1l/100km (70-80% szybka trasa)
                                  była O1 1,6 102 KM
                                  była O1 1,9 TDI 90 KM
                                  była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                  był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                  jest Ford Tourneo Courier

                                  Komentarz

                                  • DeX
                                    Drive
                                    • 2012
                                    • 87

                                    #18
                                    Jednak moje COMBO jest oszczędniejsze. Głównie trasa - 5.5 do 6 L. Ciężko jest przekroczyć w trasie 6-stkę.
                                    Normalna jazda a nie żaden emeryt-style. Wkrótce idę do salonu Cytryny i Opla na jazdę próbną. Zobaczymy, który przypadnie nam do gustu. To co w Cytrynie mi się nie podoba to dosyć mała szerokość otworu drzwi przesuwnych.

                                    Przy okazji zapytam jak jest z jazdą w trasie? Przy wietrznej pogodzie Berlingo zachowuje się jak latawiec na plaży czy trzyma się drogi jak czołg? Combos np jest strasznie podatny na boczne podmuchy wiatru.

                                    Komentarz

                                    • Agamek12
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 9935
                                      • Ford

                                      #19
                                      DeX, co do spalania Berlingo Multispace 1.6d 75KM. Koledzy "donoszą" mi, że w swoich firmówkach średnie spalanie to nie mniej niż 6,5l, ale też zdarza się spalanie ~8l...
                                      Auta mają po 3-4 lata (tak koło 100kkm) i jeszcze nie słyszałem, żeby się z nimi działo coś złego. Ale fakt: ciężarów to one nie wożą...
                                      Adam... Używam:
                                      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                      Passek: B6 175KM/366Nm

                                      Komentarz

                                      • pleban
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 580

                                        #20
                                        poprzednie Berlingo (jedynka) było szczędniejsze, i to o ok litr. Tutaj jest spora buda, a nadwozie Multispace jest cięższe od blaszaka. Spalanie dla silnika 90 KM
                                        była O1 1,6 102 KM
                                        była O1 1,9 TDI 90 KM
                                        była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                        był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                        jest Ford Tourneo Courier

                                        Komentarz

                                        • dudek_t
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1421

                                          #21
                                          Dex, użytkujemy w firmie Berlingo 1.6 HDI z 2009 roku zdaje się. Obecnie przejechane 170000km. Codziennie obciążane 400-800kg na pace. Turbo oryginalne, silnik ok. Trzeba zrobić tylną belkę ale to przez zaniedbanie (straszne i niezrozumiałe oszczędności serwisowe). Przeglądy w ASO były tylko podczas gwarancji. Do tej pory z awarii to linka sprzęgła (na gwarancji) i jakiś czujnik przy silniku. (auto gasło w czasie jazdy i nie chciało odpalić przez jakiś czas). Przebieg zrobiony 50/50 miasto/trasa. Codziennie pod czerwone pole.
                                          Spalanie od około 5.5l do 10l przy maksymalnym ogniu w trasie.
                                          Rasumując: w Octavii turbo i sprzęgło klękło przy 150k km, wtrysk przy 170k km a w gównianym Citroenie 170k km i brak poważnych awarii pomimo baaardzo intensywnej eksploatacji i praktycznie zerowym wsparciu serwisowym.
                                          O ile nigdy nie kupię już osobówki z Francji to o Berlingo nie mogę złego słowa powiedzieć.

                                          Komentarz

                                          • kazik4x4
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 2728

                                            #22
                                            Zamieszczone przez dudek_t
                                            Dex, użytkujemy w firmie Berlingo 1.6 HDI z 2009 roku zdaje się. Obecnie przejechane 170000km. Codziennie obciążane 400-800kg na pace. Turbo oryginalne, silnik ok. Trzeba zrobić tylną belkę ale to przez zaniedbanie (straszne i niezrozumiałe oszczędności serwisowe).
                                            Ta belka to raczej nie przez oszczędności serwisowe, ale po prostu przez zwykłe przeładowanie.
                                            800kg na pace to zdecydowanie za dużo dla tego auta. 400-500 tak, ale 800 na polskich wyboistych drogach to już sporo.

                                            Komentarz

                                            • daneczek76
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 3642
                                              • Toyota

                                              #23
                                              Panowie coś nie wspominacie o przednim zawieszeniu w Berlingo jak dla mnie to porażka, mamy parę takich blaszaków i tu wytrzymały po 50 tys od nowości , juz nie mówiąc o tym że maglownice w paru ciekły. I żeby te auta były jakoś obciążone, chłopaki serwisanci , wożą części elektroniczne, także nic wielkiego.
                                              A o Dublo i jego tylnym zawieszeniu też nie wspomnę wytrzymały nie wiele więcej i są to wersje osobowe , zaczęły drzeć opony, o silniku nie wspomnę, o zamarzniętej odmie, czy uszczelce na wale którą wywaliło.

                                              Może te auta są tańsze w zakupie i mają lepszy wypas, ale ja bym wolał Cady przynajmniej bez awaryjnie i do celu.
                                              [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                              Komentarz

                                              • DeX
                                                Drive
                                                • 2012
                                                • 87

                                                #24
                                                Dziękuję wszystkim za opinie. Czekamy jeszcze na kogoś kto się podzieli doświadczeniami z OPLEM COMBO ( nowy model ).

                                                Komentarz

                                                • hubert78
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 1576

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez DeX
                                                  Przy okazji zapytam jak jest z jazdą w trasie? Przy wietrznej pogodzie Berlingo zachowuje się jak latawiec na plaży czy trzyma się drogi jak czołg? Combos np jest strasznie podatny na boczne podmuchy wiatru.
                                                  Berlingo/Partner przy wietrze niestety tez lata

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...