Dostawczak do Firmy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dudek_t
    L&K
    • 2008
    • 1421

    #26
    Zamieszczone przez kazik4x4
    Zamieszczone przez dudek_t
    Dex, użytkujemy w firmie Berlingo 1.6 HDI z 2009 roku zdaje się. Obecnie przejechane 170000km. Codziennie obciążane 400-800kg na pace. Turbo oryginalne, silnik ok. Trzeba zrobić tylną belkę ale to przez zaniedbanie (straszne i niezrozumiałe oszczędności serwisowe).
    Ta belka to raczej nie przez oszczędności serwisowe, ale po prostu przez zwykłe przeładowanie.
    800kg na pace to zdecydowanie za dużo dla tego auta. 400-500 tak, ale 800 na polskich wyboistych drogach to już sporo.
    Dokładnie, od przeładowania. Ale gdyby w czas wymienić łożyska igiełkowe to byłaby do dalszej eksploatacji a tak szykuje się większy wydatek. 800kg to tylko na krótkich dystansach, strasznie go nosi jak jest tak załadowany.

    Komentarz

    • maymer
      Elegance
      • 2010
      • 839

      #27
      DeX, a ewentualnie Kangur? Gdybyś ewentualnie się zastanawiał to mamy takiego w firmie, 2008 rok pierwszy egzemplarz nowej generacji sprzedany w salonie. W skrócie: Renault, pierwszy wypust i do tego diesel. Nic się nie dzieje, auto ma pod 200 kkm firma zajmuje się usługami leśnymi i auto jest tyrane po lasach przez operatorów maszyn, kierowców kilku i mimo wszystko się trzyma.

      Komentarz

      • DeX
        Drive
        • 2012
        • 87

        #28
        Nie zastanawiałem się nad kangurem. Musiałbym go obejrzeć ale wg fotek wydaję się, że jest mało miejsca w kabinie.
        Mam fajną ofertę na Berlingo VAN w wersji PACK z 1.6 HDI za niecałe 54 klocka. Na wyposażeniu klima, drzwi prawe przesuwne, elektryka + 3 siedzenia i kilka innych pierdół. Co o tym myślicie ? Targować się dalej ?

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          Z tego wszystkiego to najbardziej pancerne zawieszenie ma Fiat. Beringo i 800kg na pace konczy sie po jakims czasie mocnymi negatywami w tylnych kolach.

          A czemu nie Kangoo??

          Jak jezdzil juz jeden Combo to kolejny raczej tez powinien byc Combo. A co do DPF-a, to ja nie wiem po co martwic sie przedwczesnie. Masa tych aut jezdzi i daja rade. Wywalic to mozna w kazdej chwili, jesli ten sterownik tunerzy juz opanowali lub opanuja w ciagu najblizszych roku-dwoch.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • hubert78
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1576

            #30
            Zamieszczone przez DeX
            Mam fajną ofertę na Berlingo VAN w wersji PACK z 1.6 HDI za niecałe 54 klocka. Na wyposażeniu klima, drzwi prawe przesuwne, elektryka + 3 siedzenia i kilka innych pierdół. Co o tym myślicie ? Targować się dalej ?
            A to jest cena netto czy brutto ?

            1,5 roku w stecz załatwiłem znajomemu Partnera osobowego z kratką , diesel klima, elektryka,metalic itp za 51 netto
            Jak chcesz to możesz mi przesłać dokładną specyfikację a zobaczę za ile by to to było

            Komentarz

            • DeX
              Drive
              • 2012
              • 87

              #31
              Cena brutto.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Zakladajac ze wg cennika wychodzi 72tys brutto to 54 to raczej dobra cena. 25% rabatu do tego odliczenie 22% VAT-u czy tez jest limit 6tys ??

                Cale szczescie ze dzis furgon ma normalna tapicerke. Kilka lat temu mialem Partnera z silnikiem 1.4 i nawet to jechalo na pusto, dociazone to byl dramat. Auto mialo klime, ale co z tego jak fotele byly z takiego eko worka i po godzinie czlowiek wysiadal mokry, bo to nie oddychalo. Na + tych aut teraz sa 3 miejsca z przodu.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • maymer
                  Elegance
                  • 2010
                  • 839

                  #33
                  DeX, Kangurem najczęściej jeździ ponad 2-metrowy kierowca ze swoim równie wielkim bratem i spokojnie się mieszczą

                  Komentarz

                  • DeX
                    Drive
                    • 2012
                    • 87

                    #34
                    No i jesteśmy już po oględzinach i jazdach próbnych. Nowe COMBO niestety do gustu nie przypadło a BERLINGO nawet się przyjemnie jeździ. Jest dużo lepiej wyciszony ( silnik ) niż w obecnym autku. 1.6 HDI 90 KM ładnie wchodzi na obroty a układ kierowniczy może nie należy do najprecyzyjniejszych jak w FORDZIE FOCUSIE ale może być. Jak na trasy myślę, że się nada. Po mieście też się nie męczyłem jakoś specjalnie aczkolwiek lustra wsteczne mogły być nieco większe. Trochę trudno się przyzwyczaić do nowej pozycji, bo siedzi się naprawdę wysoko a maski zupełnie przed sobą nie widać.
                    Teraz trzeba poczekać aż emocje opadną i podjąć męską decyzję oraz pomęczyć dilera o dodatkowe rabaty :twisted:
                    Za 3 stówki extra można otrzymać dodatkową metalową osłonę pod silnik, prześwit zwiększony o 1,5 cm oraz gumy o większym profilu - nad tym się jeszcze zastanawiamy :|

                    Komentarz

                    Pracuję...