Witam
Temat nie dotyczny Octavii ani jakiegos innego konkretnego auta, pytam o Wasze zdanie bardziej ogolnie. Jak zapatrujecie sie na zakup auta po-demo od Dealera? Zalozmy, ze auto wyposazone jest w silnik turbodoladowany(diesel lub benzyna), ma kilka-kilkanascie miesiecy i przejechalo na jazdach 15-25 tys km, przy tym kosztuje 15-25% mniej niz nowka po rabatach.
Co Wy na to? Czasem oferty sa kuszace ale jako, ze rozwazm silnik doladowany (diesel lub benzyna) to boje sie najbardziej o stan turbiny, a w daleszej kolejnosci o niewlasciwe dotarcie (branie oleju), czy w koncu DPF.
PS. Czy w nowych TSI dalej trzeba czekac na schlodzenie, czy ze wzgledu na dodatkowe chlodzenie mozna juz gasic od razu po trasie?
Temat nie dotyczny Octavii ani jakiegos innego konkretnego auta, pytam o Wasze zdanie bardziej ogolnie. Jak zapatrujecie sie na zakup auta po-demo od Dealera? Zalozmy, ze auto wyposazone jest w silnik turbodoladowany(diesel lub benzyna), ma kilka-kilkanascie miesiecy i przejechalo na jazdach 15-25 tys km, przy tym kosztuje 15-25% mniej niz nowka po rabatach.
Co Wy na to? Czasem oferty sa kuszace ale jako, ze rozwazm silnik doladowany (diesel lub benzyna) to boje sie najbardziej o stan turbiny, a w daleszej kolejnosci o niewlasciwe dotarcie (branie oleju), czy w koncu DPF.
PS. Czy w nowych TSI dalej trzeba czekac na schlodzenie, czy ze wzgledu na dodatkowe chlodzenie mozna juz gasic od razu po trasie?
Komentarz