maksiu, :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech Tak myślałem skoro wiesz o której Stasiek wstaje :diabelski_usmiech orzel720, a co chcesz zobaczyć skorupkę :P
Chcę Was prosić o wycenę mojej Octavii, bo zastanawiam się nad zmianą na O3, ale jeszcze kredyt mi wisi za tę moją...
Do rzeczy moja Octavia to Octavia 2, rocznik 2006, maj. Wersja wyposażenia Classic. Alarm dokładany, bez czujników ruchu. Kluczyk standard, nie scyzoryk. Oczywiście 2 kpl. kluczyków. Klimatyzacja pół automatyczna. Czujnik parkowania tył, wycieraczka tył. Silnik 1.6 FSI. W wyniku gradobicia w 2013 kilkanaście delikatnych, widocznych raczej tylko pod światło wgniotek na dachu i w dosłownie kilku miejscach na karoserii. Przebieg obecny 245k, ale przez I lub II właściciela cofnięty, więc realnie ~300k. Kolor biały (Candy White) nie metalizowany. Opcjonalnie radio Sony 2DIN bluetooth. Kpl. 2-sezonowych opon zimowych na ori stalowych 15" i ewentualnie komplet alufelg z 2-sezonowymi oponami letnimi Bridgestone 17".
Książka serwisowa odkąd auto jest u mnie. Zrobione drobiazgi jak hamulce tył, ostatnio tuleje i coś od wahaczy, zawór EGR, i kilka jeszcze innych drobnych rzeczy. Obecnie leczy się na piszczenie i spadki mocy.
Podsumowując czy jest realna szansa, aby sprzedaż za 18k zł?
Podsumowując czy jest realna szansa, aby sprzedaż za 18k zł?
obawiam się ze nie masz szans..
generalnie możesz mieć problem ze sprzedaniem..
golas , po gradobiciu , z dużym jak na benzynę przebiegiem..i sinikiem nie do gazu..
Dziękuję Wam za Wasze odpowiedzi. Wiem, że mój silnik nie jest zbyt popularny. Pytałem, bo rozważałem zmianę na O3 1.4 TSI 140KM, ale sporo musiałbym dopłacić, więc ostatecznie podjąłem męską decyzję, że Biała Dama będzie u mnie aż padnie tak, że nie warto jej będzie naprawiać
O3 jest ładna, ale nie ma tego czegoś w sobie, co ma O2 Jedynie zamierzam zainwestować w ładniejszą kierownicę (bez otarć i może skóra), nową gałkę zmiany biegów a'la O3 i wygłuszenie maski
BTW ... Czy wygłuszenie na masce faktycznie coś daje pod kątem wyciszenia?
Pozdrawiam Was serdecznie i jak mawiają u mnie w pracy Skodziarze ... SKODA Wam!
A ile można krzyknąć za
O I Tour + ICE 06.2005. Silnik 1.6 102 KM BFQ. Lakier metalik, alarm, blokada skrzyni biegów i radio. I nic więcej. Przebieg 201.000 km. Od nowości moja - cała historia serwisowa.
Krzyczeć to możesz ile chcesz :diabelski_usmiech
Ale ogólnie ceny są bardzo rozbiegane
14-23k zł :roll:
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
O I Tour + ICE 06.2005. Silnik 1.6 102 KM BFQ. Lakier metalik, alarm, blokada skrzyni biegów i radio. I nic więcej. Przebieg 201.000 km. Od nowości moja - cała historia serwisowa.
moja 10.2005, I właściciel, salon PL, LPG, 230kkm, lakier zwykły, bear-lock, klima manual poszła w ciągu 72h za 13000 (wywoławcza 13700) - telefony dzwoniły na okrągło więc jeśli masz czas i nerwy na odwiedziny wszelkiej maści handlarzyn to pewnie możesz rzucić jakieś 14999 na start
ruwado, kiedyś 10-letnią kombi 1.6i AKL z przebiegiem ~230kkm sprzedałem za 13kzł (czy nawet minimalnie drożej). Ale fakt: był to egzemplarz utrzymany na 4 w skali 1-5.
Nie sądzę, żebyś był w stanie wziąć za swoją więcej niż 15kzł. Tym bardziej, że tak naprawdę Octavie dwójki zaczynają kosztować wyraźnie poniżej 20kzł.
mikko1, spory nalot jak na fsi, golas, słabo z lpg....więc chyba faktycznie warto zostawić auto, a nie brać za nie grosze. Chyba, że potrzebujesz pieniędzy
sew1981, Właśnie nie potrzebuję. Przemyślenia o zmianie wzięły się z podejrzenia konieczności wymiany silnika (na szczęście to było błędne podejrzenie) i możliwości kupienia stosunkowo tanio O3 dobrze wyposażonej. Ale jeśli miałbym za moją dostać nie więcej niż 10-14k, to tak jak pisałem, zostawię sobie aż padnie tak, że nie warto będzie naprawiać
Komentarz