Polerowanie/ Szlifowanie kloszy lamp.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzychuzzz
    Classic
    • 2016
    • 26

    Polerowanie/ Szlifowanie kloszy lamp.

    nie żartuj...
    nie masz takiego przycisku:
  • misza_zabrze
    L&K
    • 2013
    • 1371
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLR 2.0 FSI 150 KM

    #2
    Polerowanie/ Szlifowanie kloszy lamp.

    Witam.
    Orientuje sie ktos moze, kto i gdzie jest w stanie wypolerowac klosze lamp pod soczewki ??

    Przymierzam sie do zalozenia soczewek w SC ale do tego potrzeba gladkich kloszy. Szukam juz od kilku dni bez powodzenia. ;/
    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
    Obecnie -> Seicento 900+LPG
    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
    Bylo ->GOLF 3 1.8

    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

    Komentarz

    • Alonzo_
      RS
      • 2009
      • 2460
      • Hyundai

      #3
      Nie wiem czego oczekujesz z czego?
      Ja miałem chęć zrobić to sam ale ostatecznie dałem do Norauto. Jak na to co było przed zrobili elegancko IMO.

      Komentarz

      • misza_zabrze
        L&K
        • 2013
        • 1371
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BLR 2.0 FSI 150 KM

        #4
        Nie wiem jak wytlumaczyc. Seicento ma "rzezbiony" klosz lampy przedniej w celu uzyskania odpowiedniego ksztaltu swiatla. Chodzi o to zeby to zeszlifowac do postaci gladkiej.

        z takiego czegos




        na cos takiego

        Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
        Obecnie -> Seicento 900+LPG
        Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
        Bylo ->GOLF 3 1.8

        Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

        Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

        Komentarz

        • maxpaynemm
          RS
          • 2008
          • 1764
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          misza_zabrze, moim zdaniem jest to nie realne aby tak spolerować strukturę klosza ktora jest zresztą ukształtowana tak od wewnątrz. A napewnio nie tanim kosztem.
          Ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW - ZAPRASZAM

          Spalanie - Motostat.pl

          Komentarz

          • misza_zabrze
            L&K
            • 2013
            • 1371
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BLR 2.0 FSI 150 KM

            #6
            maxpaynemm, da sie tylko trzeba wiedziec gdzie a ja niestety nie wiem :P


            W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
            Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
            Obecnie -> Seicento 900+LPG
            Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
            Bylo ->GOLF 3 1.8

            Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

            Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              A to kloszy się nie zmieniało przypadkiem?
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • Alonzo_
                RS
                • 2009
                • 2460
                • Hyundai

                #8
                A nie lepiej kupić to o co Ci chodzi?

                Komentarz

                • 4tech
                  RS
                  • 2008
                  • 4199
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                  #9
                  Alonzo_, te co są gotowe często albo mają ceny zaporowe albo wykonanie jest po prostu kiepskie, wręcz na krawędzi wiejskiego tjuningu :|
                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                  Komentarz

                  • misza_zabrze
                    L&K
                    • 2013
                    • 1371
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BLR 2.0 FSI 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Alonzo_
                    A nie lepiej kupić to o co Ci chodzi?
                    ciezko wyrwac takie klosze jak sie pojawia na alle... to praktycznie odrazu znikaja.

                    Zamieszczone przez 4tech
                    te co są gotowe często albo mają ceny zaporowe albo wykonanie jest po prostu kiepskie, wręcz na krawędzi wiejskiego tjuningu
                    Nie wiem do czego pijesz z tym wiejskim tuningiem. Jesli proces szlifowania jest wykonany przez profesjonalna firme otrzymujesz idealnie gladki produkt. Poza tym koszt gotowego projektu czyli 2 lampy z bixenonami to koszty rzedu 1100 zl.
                    Niektorzy polerowali sami w domu i otrzymali rowniez bardzo dobre efekty.
                    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                    Obecnie -> Seicento 900+LPG
                    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                    Bylo ->GOLF 3 1.8

                    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                    Komentarz

                    • loyd
                      RS
                      • 2010
                      • 2342

                      #11
                      Zamieszczone przez misza_zabrze
                      2 lampy z bixenonami t
                      Bixenon do seicento ?

                      Komentarz

                      • oolsztyniak
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 6647
                        • Superb II combi (3T5)
                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                        #12
                        Bi - Zenon

                        Bi - HID

                        Bi - zabierz mi dowód i zamów lawetę na mój koszt

                        Bi - zakaz dalszej jazdy
                        Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                        Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                        Komentarz

                        • misza_zabrze
                          L&K
                          • 2013
                          • 1371
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BLR 2.0 FSI 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez loyd
                          Bixenon do seicento ?
                          tak..

                          Zamieszczone przez oolsztyniak
                          Wysłany: Dzisiaj 9:48     
                          Bi - Zenon

                          Bi - HID

                          Bi - zabierz mi dowód i zamów lawetę na mój koszt

                          Bi - zakaz dalszej jazdy
                          ????

                          [ Dodano: Sro 11 Mar, 15 10:39 ]
                          BTW fachowe okreslenie tego czego chce sie pozbyc to RYFLE
                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                          Komentarz

                          • 4tech
                            RS
                            • 2008
                            • 4199
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                            #14
                            misza_zabrze, chodzi mi o to, że nieraz widziałem kiepsko zrobione gotowe lampki.
                            Sam miałem seja i chodziła mi nie raz po głowie zmiana niektórych elementów :diabelski_usmiech
                            Lampki w którymś momencie po prostu odpuściłem, bo samemu nie miałem tyle czasu i możliwości, a gotowe zazwyczaj były po prostu c*ujowo zrobione :| bądź brzydkie :twisted:

                            A swoją drogą, badania i problemy z drogówką :roll:
                            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                            Komentarz

                            • misza_zabrze
                              L&K
                              • 2013
                              • 1371
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BLR 2.0 FSI 150 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez 4tech
                              A swoją drogą, badania i problemy z drogówką
                              Szczerze mowiac gdyby mieli troche wiecej oleju w glowie to by zauwazyli ze majac taki set-up wclae nie ma zadnego zagrozenia. Soczewki same w sobie maja uskok do ruchu LHD albo RHD, widocznosc dla kierowcy znacznie sie poprawia bo oryginlane reflektory to totalna porazka. 2 razy wymienialem lacznie z tm ze mam mocniejsze zarowki i dalej h... widac ;/
                              Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                              Obecnie -> Seicento 900+LPG
                              Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                              Bylo ->GOLF 3 1.8

                              Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                              Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                              Komentarz

                              • Alonzo_
                                RS
                                • 2009
                                • 2460
                                • Hyundai

                                #16
                                misza_zabrze nie wiem jak tam u Was na wyspach ale jeśli nie pamiętasz :wink: to Polska to taka dziwna kraj, gdzie każdy najmądrzejszy jest zwłaszcza urzędnik/funkcjonariusz i każda instytucja po swojemu wszystko interpretuje i decyduje. Ja ostatnio rejestrowałem nowego gada z kompletnymi papierami i przez 10kg więcej ładowności a tym samym DMC niż "ustawa przewiduje" musiałem czekać kilka dni aż łaskawie naczelnik się pochyli nad tym i wyrazi zgodę. Dlaczego? Bo szeregowy urzędas nie chce brać tego na klatę i musi mieć zgodę przełożenego, a ten będzie "w poniedziałek" Paranoja.
                                Na logikę wiele rzeczy dziś robionych jest lepsze niż starocia których wymagają ustawy z czasów Gierka, nie nowelizowane ze 20-30-40 lat a urzędas trzyma się przepisu choćby skrajnie idiotyczny i nieżyciowy był. "Do bólu" jak to jeden mówił w TV przy okazji tych ostatnio słynnych kradzieży sprzętu przez komornika jednego.
                                W moim przypadku stare przepisy dopuszczają 550 kg DMC gdzie obecnie można kupić potworki co maja 650 i wyżej DMC i mają homologację i są rejestrowane. Każdy sobie.
                                Jak się spytałem dlaczego Wydziały Komunikacji nie zgłaszają gdzie trzeba konieczności noweli ustaw starych i nieżyciowych to oczywiście Pani wzruszyła ramionami bo "to nie ich zadanie"... Kurna a kogo?
                                Państwo w państwie - a ty od okienka do okienka i głupi jesteś co można co nie. Burdel jak zawsze.
                                Sorry za OT
                                Ale gdyby w wielu aspektach ta hołota z Wiejskiej robiła co do nich należy - właśnie aktualizowała z głową przepisy było by normalnie. Ale lepiej diety brać i od wyborów do wyborów przebimbać.

                                Komentarz

                                • misza_zabrze
                                  L&K
                                  • 2013
                                  • 1371
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BLR 2.0 FSI 150 KM

                                  #17
                                  Alonzo_, nic nie poradzisz na taki stan rzeczy. Moja narzeczona tez byla urzednikiem (BYLA) ale sama powiedziala ze przynajmniej polowa urzednikow (ogolnie) siedzi tylko po to zeby siedziec.

                                  Dostala krotka pilke....wschodnia granica albo do widzenia. Szczegolnie ze pracowala na zachodniej.

                                  Nie rozumie dlaczego nasz rzad tak chetnie ciagnie na zachod, chce sie opierac na ich rozwiazaniach a na koncu i tak ch... z tego wychodzi.

                                  Kilka przykladaow jakie powinni wprowadzic w PL

                                  Auto (z PL na UK) przerejestrowalem praktycznie nie ruszajac sie z domu (jedynie przeglad musialm zrobic no ale to tylko kwestia zrobienia jako ze pracuje w warsztacie)

                                  Paszport dla corki. Zdjecie u fotografa wysylasz paiperki pobrane na poczcie wypelniesz odsylasz i po kilku tyg przychodzi paszport.

                                  Wymiana prawka. Robisz foto wypelniasz papierki na poczcie dolaczasz swoje stare prawko, wysylasz i za jakis czas przychodzi nowe UK.

                                  Kupujac auto wypelniasz odpiwiednia rubryczke w dowodzie rej. ze swoimi danymi. Odsylasz za jakis czass przychodzi do domu nowy z Twoimi danymi. Nikogo nie interesi ile dales za auto, nie placisz podatku bo byl zaplacony przy zakupie w salonie.(Ale to juz pewnie nieraz gdzies pisalem). Rejestracja jest przypisana do auta nie wlasciciela, chyba ze masz prywatna.

                                  Oczywiscie sa tez rzeczy ktore mnie wq... ale jest ich duzo mniej w porownaniu z pozytywami.


                                  Wracajac do tematu. Znalazlem 2 firmy ktore podejma sie zadania. Niestety cena tak jak pislaes jest troche zaporowa ale uszloby, gdyby nie fakt ze zamiast polerowac cale szklo to robia tylko "OCZKO" na soczewke o wymiarach 50x70 Za taka usuluge zycza sobie 450zl za komplet kloszy :shock: Liczylem sie z takimi kosztami ale za polerka calego klosza a nie tylko oczka. Teraz mam dylemat bo gotowe reflektory z soczewka mozna kupic w porzadnej firmie za 1100 zl. Pewnie i tak skonczy sie na tym ze kupie normalne reflektory i wsadze jeszcze mocniejsze zarowki ;/
                                  Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                                  Obecnie -> Seicento 900+LPG
                                  Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                                  Bylo ->GOLF 3 1.8

                                  Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                                  Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                                  Komentarz

                                  Pracuję...