Nie wiem jak wytlumaczyc. Seicento ma "rzezbiony" klosz lampy przedniej w celu uzyskania odpowiedniego ksztaltu swiatla. Chodzi o to zeby to zeszlifowac do postaci gladkiej.
z takiego czegos
na cos takiego
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
misza_zabrze, moim zdaniem jest to nie realne aby tak spolerować strukturę klosza ktora jest zresztą ukształtowana tak od wewnątrz. A napewnio nie tanim kosztem.
ciezko wyrwac takie klosze jak sie pojawia na alle... to praktycznie odrazu znikaja.
Zamieszczone przez 4tech
te co są gotowe często albo mają ceny zaporowe albo wykonanie jest po prostu kiepskie, wręcz na krawędzi wiejskiego tjuningu
Nie wiem do czego pijesz z tym wiejskim tuningiem. Jesli proces szlifowania jest wykonany przez profesjonalna firme otrzymujesz idealnie gladki produkt. Poza tym koszt gotowego projektu czyli 2 lampy z bixenonami to koszty rzedu 1100 zl.
Niektorzy polerowali sami w domu i otrzymali rowniez bardzo dobre efekty.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
misza_zabrze, chodzi mi o to, że nieraz widziałem kiepsko zrobione gotowe lampki.
Sam miałem seja i chodziła mi nie raz po głowie zmiana niektórych elementów :diabelski_usmiech
Lampki w którymś momencie po prostu odpuściłem, bo samemu nie miałem tyle czasu i możliwości, a gotowe zazwyczaj były po prostu c*ujowo zrobione :| bądź brzydkie :twisted:
A swoją drogą, badania i problemy z drogówką :roll:
Szczerze mowiac gdyby mieli troche wiecej oleju w glowie to by zauwazyli ze majac taki set-up wclae nie ma zadnego zagrozenia. Soczewki same w sobie maja uskok do ruchu LHD albo RHD, widocznosc dla kierowcy znacznie sie poprawia bo oryginlane reflektory to totalna porazka. 2 razy wymienialem lacznie z tm ze mam mocniejsze zarowki i dalej h... widac ;/
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
misza_zabrze nie wiem jak tam u Was na wyspach ale jeśli nie pamiętasz :wink: to Polska to taka dziwna kraj, gdzie każdy najmądrzejszy jest zwłaszcza urzędnik/funkcjonariusz i każda instytucja po swojemu wszystko interpretuje i decyduje. Ja ostatnio rejestrowałem nowego gada z kompletnymi papierami i przez 10kg więcej ładowności a tym samym DMC niż "ustawa przewiduje" musiałem czekać kilka dni aż łaskawie naczelnik się pochyli nad tym i wyrazi zgodę. Dlaczego? Bo szeregowy urzędas nie chce brać tego na klatę i musi mieć zgodę przełożenego, a ten będzie "w poniedziałek" Paranoja.
Na logikę wiele rzeczy dziś robionych jest lepsze niż starocia których wymagają ustawy z czasów Gierka, nie nowelizowane ze 20-30-40 lat a urzędas trzyma się przepisu choćby skrajnie idiotyczny i nieżyciowy był. "Do bólu" jak to jeden mówił w TV przy okazji tych ostatnio słynnych kradzieży sprzętu przez komornika jednego.
W moim przypadku stare przepisy dopuszczają 550 kg DMC gdzie obecnie można kupić potworki co maja 650 i wyżej DMC i mają homologację i są rejestrowane. Każdy sobie.
Jak się spytałem dlaczego Wydziały Komunikacji nie zgłaszają gdzie trzeba konieczności noweli ustaw starych i nieżyciowych to oczywiście Pani wzruszyła ramionami bo "to nie ich zadanie"... Kurna a kogo?
Państwo w państwie - a ty od okienka do okienka i głupi jesteś co można co nie. Burdel jak zawsze.
Sorry za OT
Ale gdyby w wielu aspektach ta hołota z Wiejskiej robiła co do nich należy - właśnie aktualizowała z głową przepisy było by normalnie. Ale lepiej diety brać i od wyborów do wyborów przebimbać.
Alonzo_, nic nie poradzisz na taki stan rzeczy. Moja narzeczona tez byla urzednikiem (BYLA) ale sama powiedziala ze przynajmniej polowa urzednikow (ogolnie) siedzi tylko po to zeby siedziec.
Dostala krotka pilke....wschodnia granica albo do widzenia. Szczegolnie ze pracowala na zachodniej.
Nie rozumie dlaczego nasz rzad tak chetnie ciagnie na zachod, chce sie opierac na ich rozwiazaniach a na koncu i tak ch... z tego wychodzi.
Kilka przykladaow jakie powinni wprowadzic w PL
Auto (z PL na UK) przerejestrowalem praktycznie nie ruszajac sie z domu (jedynie przeglad musialm zrobic no ale to tylko kwestia zrobienia jako ze pracuje w warsztacie)
Paszport dla corki. Zdjecie u fotografa wysylasz paiperki pobrane na poczcie wypelniesz odsylasz i po kilku tyg przychodzi paszport.
Wymiana prawka. Robisz foto wypelniasz papierki na poczcie dolaczasz swoje stare prawko, wysylasz i za jakis czas przychodzi nowe UK.
Kupujac auto wypelniasz odpiwiednia rubryczke w dowodzie rej. ze swoimi danymi. Odsylasz za jakis czass przychodzi do domu nowy z Twoimi danymi. Nikogo nie interesi ile dales za auto, nie placisz podatku bo byl zaplacony przy zakupie w salonie.(Ale to juz pewnie nieraz gdzies pisalem). Rejestracja jest przypisana do auta nie wlasciciela, chyba ze masz prywatna.
Oczywiscie sa tez rzeczy ktore mnie wq... ale jest ich duzo mniej w porownaniu z pozytywami.
Wracajac do tematu. Znalazlem 2 firmy ktore podejma sie zadania. Niestety cena tak jak pislaes jest troche zaporowa ale uszloby, gdyby nie fakt ze zamiast polerowac cale szklo to robia tylko "OCZKO" na soczewke o wymiarach 50x70 Za taka usuluge zycza sobie 450zl za komplet kloszy :shock: Liczylem sie z takimi kosztami ale za polerka calego klosza a nie tylko oczka. Teraz mam dylemat bo gotowe reflektory z soczewka mozna kupic w porzadnej firmie za 1100 zl. Pewnie i tak skonczy sie na tym ze kupie normalne reflektory i wsadze jeszcze mocniejsze zarowki ;/
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
Komentarz