Przebieg to ponad 2500 km, a paliwo tankowane na sprawdzonym (raczej) ORLENIE...
Ciekawe czym różnią się jednostki CKFC od mojej CRMB.
W książce serwisowej jest napisane że vmax dla 2.0 tdi 110KW wynosi 218 km/h
Co do docierania robiłem analogicznie jak w 2FL 1,9 tdi BXE, której przebieg dobiega 270kkm, choć wg. SKODY auta są już dotarte, BXE też szła 210 km/h ( na GPS 202 km/h)
Nie kumam różnicy czy auto służbowe czy nie? Jak ktoś nie dba o służbowe to jest idiotą.
To już moja 3 skoda, każde służbowe mam od nowości , a później prywatnie. Sądzę, że mało kto ma tak porządnie serwisowane auta, z resztą zawsze się kilku chętnych ustawia długo przed sprzedażą.
Ciekawe czym różnią się jednostki CKFC od mojej CRMB.
W książce serwisowej jest napisane że vmax dla 2.0 tdi 110KW wynosi 218 km/h
Co do docierania robiłem analogicznie jak w 2FL 1,9 tdi BXE, której przebieg dobiega 270kkm, choć wg. SKODY auta są już dotarte, BXE też szła 210 km/h ( na GPS 202 km/h)
Nie kumam różnicy czy auto służbowe czy nie? Jak ktoś nie dba o służbowe to jest idiotą.
To już moja 3 skoda, każde służbowe mam od nowości , a później prywatnie. Sądzę, że mało kto ma tak porządnie serwisowane auta, z resztą zawsze się kilku chętnych ustawia długo przed sprzedażą.
Komentarz