Kurcze, najbardziej rozwala mnie to, że od strony technicznej STREAM ma całkiem niezłe możliwości brzmieniowe. Końcówka TDA7566 ( 4 x 30 W/ 2 ohm 1%THD ), cyfrowy procesor DSP ( oznaczenie zakodowane, ale na 99% jest to SAA 7705/06, czyli praktycznie topowy procek do Car Audio Philipsa z bardzo rozbudowanymi funkcjami ). Wszystko to powinno grać całkiem nieźle a tymczasem prawdopodobnie przez złe oprogramowanie gra bardzo, bardzo przeciętnie, a producent ( Visteon ) specjalinie się tym nie przejmuje. Oddzielną sprawą jest w STREAM-ie jakość odbioru stacji radiowych; tutaj na 99% Visteon wsadził jakąś niedorobioną przez "chinoli" zintegrowaną głowicę FM/AM, bo nawet radia samochodowe NONAME po 90 PLN kupione na stadionie grają lepiej na kawałku drutu zamiast anteny, niż STREAM z oryginalną instalacją antenową...
A da się coś w tej kwestii zrobić według ciebie zeby wykrzesać trochę więcej z tego radia?
Jakość odbioru fal Fm?
Jakość samego wzmacniacza - modyfikacja softu nie znam się na tym ale zastanawiam co by zrobić
lukas_78, czym robiłeś zdjęcia , jakie filtry , lampa ? :wink:
Tymon, a co z sesją czarnej szczały ? :diabelski_usmiech
[ Dodano: Nie 10 Cze, 07 22:58 ]
A co do mojego hobby to też to jest fotografię , bawie się tam jakimś Nikonem D50 + graty i cykam zdjęcia przyrodzie , samochodom , ludziom itp...itp...i w ogóle
Odkryłem ostatnio u siebie nowe talenta w kilku konkurencjach:
- turbo golf (off golf)
- bieganie (także za pomarańczową piłką)
- no i winko czesem przepędzę (na własny uzytek off course :wink: )
i sobie je cierpliwie pielengnuje
Szer.koszenia-53 cm,Silnik-5,0 b/s,System rozruchu - ręczny,Kosz na trawę-75 l,płócienny z twardą pokrywą,Funkcja mieląca-standard,Deflektor-standard,Koła-8",Wysokość koszenia-35-95 mm,Waga-42 kg..a statkiem z USA płyną już nowe chromy
Jesteśmy z różnych okolic, dlatego nieraz hobby jest uzależnione od okolicy, a może ktoś zdradzi czym się pasjonuje, to zainteresuje kolejną osobę .
Moje hobby to osobiście