Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wibracje samochodu podczas przyspieszania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wibracje samochodu podczas przyspieszania

    Zamieszczone przez logan_x
    Zamieszczone przez filip_auto
    Ja co prawda mam 1.6 bfq ale już przerobiłem je na pionowo wcześniej były w pozycji leżącej pod kontem 45 stopni.
    Mógłbyś zrobić fotki jak to u Ciebie teraz wygląda.
    Mozę masz jakieś wskazówki jak to przerobić.
    Dziś przyszły nowe wtryskiwacze no i od razu wywaliłem stare i włożyłem nowe.

    Teraz ładnie stoją pionowo i oczywiście odwrócone o 180 stopni żeby nie było problemu ze sprawdzeniem stanu oleju bo poprzednio była pajęczyna.

    Odłączony akumulator żeby wykasować ECU benzyny jutro przed wyjazdem do pracy trzeba będzie go podłączyć i pojeżdzić trochę na benzynie. A w piątek śmigam do Lubicza koło Torunia. I tam z gaziarzem wpadamy na autostradę i strojenie.

    Przy okazji wymieniłem świece kolejny raz na Denso przez 32000 upaliły się elektrody 1,5 mm było 0,8 po wyjęciu 0,95mm

    [ Dodano: Sro 15 Maj, 13 14:29 ]
    tak to wygląda z drugiej strony

  • #2
    wibracje samochodu podczas przyspieszania

    witam mam taki problem podczasz przyspieszania a w szczegolnosci jak jest dociazony i jade pod gorke samochód zaczyna wibrowac...podczas samej jazdy do 130km jest ok.koła sa sprawdzone wywazone i wymienione tuleje na zawieszeniu.samochod to skoda octavia 1,9 tdi 110km 2002 rok podczas uruchamiania i gaszenia samochodem nie telopota takze dwumas jest raczej ok. w czy moze byc problem???

    Komentarz


    • #3
      przegub, jakieś poduszki może :idea:

      Komentarz


      • #4
        Tak jak pisze abstinent, Tak miałem w Felicji - przegub



        CB Harry II ASC + Triflex

        Pozdrawiam Mirek!!

        Komentarz


        • #5
          Jest kilka opcji przeguby wewnętrzne moze minimalnie podgięta półos, poduszka pod silnikiem
          A to ze przy odpalaniu silnika nic nie stuka to moze świadczyć o jeszcze dobrych poduszkach pod silnikiem A drgania mogą być rownież od powoli kaczacego sie dwumasu Ja obstawiam przegub wewnętrzny i dwumase
          Krzysztof
          1.9tdi AFN Seat Alhambra

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez EDI-07
            witam mam taki problem podczasz przyspieszania
            na wszystkich biegach :?:
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz


            • #7
              tak na wszystkich biegach

              Komentarz


              • #8
                przegub bije raczej na niektórych biegach.. ale różnie to bywa w autach, dwumasa również raczej na wyższych przełożeniach jak się z dołu ciągnie.. .
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz


                • #9
                  Z moich doświadczeń wynika, że jeśli następuje to przy dużym obciążeniu dla silnika (np. jak piszesz - górka), może to niestety wynikać z samego silnika. U mnie przyczyną takiego zachowania okazał się wytarty wałek rozrządu. Po jego wymianie (przy okazji popychacze - tzw. "szklanki" oraz panewki) problem zniknął i żadnych wibracji już nie zauważyłem. Działo się to również w silniku 1.9. Przy normalnej jeździe (np. po płaskim, bez obciążeń) wszystko było również w porządku. Może warto zajrzeć pod pokrywę zaworów tak dla spokoju? Kwestia godzinki i będziesz wiedział jak się sprawy mają.
                  Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                  Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja mialem podobna sytuacje gdy silnik byl obciazony ponizej 2000 obrotow do odczuwalo sie wibracje. No i po wymianie turbiny problem zniknal.

                    Komentarz


                    • #11
                      Dziękuje za podpowiedzi, wymieniłem przegub wewnętrzy prawy i wszystko jest OK

                      Komentarz


                      • #12
                        A jakie masz obroty jak to wibruje? Bo znajomy w 1.9 TDI biegi zmienia przy 1.500obr/min tojak wrzuci 3-4-5 bieg to prawie zeby wpadaja tak wibruje i dopiero jak sie wkreci na obroty przestaje wibrowac.

                        Komentarz


                        • #13
                          W mojej skodzie wibracje występowały przy ok 2000 obr.
                          Zmiana biegów przy 1500 obr w 1.9 TDI to jest nieporozumienie delikatnie mówiąc.

                          Komentarz


                          • #14
                            Trochę odświeże temat, ponieważ mam podobny problem. Poprzedni własciciel mówił że wymieniał jedną półos/przegub 9nie pamietam) czy nie powinno się tego wymieniać parami? Też głównie deska drga tak jakby lewo-prawo i przód samochodu, jeszcze zmienię opony bo jeździł cały czas na jednym komplecie.

                            Jeszcze pytanie, krzywe tarcze chyba takiego efektu tylko przy przyspieszaniu nie mogą powodować?

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez ArekR
                              Trochę odświeże temat, ponieważ mam podobny problem. Poprzedni własciciel mówił że wymieniał jedną półos/przegub 9nie pamietam) czy nie powinno się tego wymieniać parami? Też głównie deska drga tak jakby lewo-prawo i przód samochodu, jeszcze zmienię opony bo jeździł cały czas na jednym komplecie.

                              Jeszcze pytanie, krzywe tarcze chyba takiego efektu tylko przy przyspieszaniu nie mogą powodować?
                              Krzywe tarcze dają raczej efekt wibracji przy hamowaniu.
                              Jeśli półoś jest sprawna, to nie ma potrzeby wymiany dwóch półosi.

                              Często przyczyną wibracji podczas przyśpieszania są poduszki metalowo-gumowe zawieszenia silnika lub tuleje metalowo-gumowe w wahaczach.
                              Ważne również jest ustawienie poduszek pod silnikiem, nie mogą być naprężone, silnik musi być swobodnie zawieszony na poduszkach.
                              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                              www.chiptuning.katowice.pl
                              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                              Komentarz


                              • #16
                                No przy zapalaniu i gaszeniu trochę trzęsie ale że to bez dwumasy raczej to nie wiem czy tak może być. Jaki koszt orientacyjny wymiany wszystkich poduszek, i czy da sieje sprawdzić ręcznie?

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez ArekR
                                  No przy zapalaniu i gaszeniu trochę trzęsie ale że to bez dwumasy raczej
                                  a skąd wiesz że nie masz ?
                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                  GVI 1.4TSI
                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Sądzę po sposobie pracy sprzęgła, które chodzi identycznie jak w SDI szwagra, więc chyba nie ma
                                    W O1 90Km były tylko agr montowane? jak to rozpoznać?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      U mnie w dopiero co zakupionym samochodzie objawy są takie że mocno przyśpieszając z np 90 do 130 kierownicę mało nie wyrwie z rąk a gdy się odpuści gaz to drgania znikają. I toczy się idealnie bez drgań. To wyklucza niewyważenie kół.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez leszekmw
                                        przegub bije raczej na niektórych biegach.. ale różnie to bywa w autach, dwumasa również raczej na wyższych przełożeniach jak się z dołu ciągnie.. .
                                        Mi przegub zew. koła prawego bił na wszystkich biegach pod obciazeniem. Czy to jazda pod górke czy mocniejsze wcisniecie gazu.

                                        Slychac bylo takie hrhrhrhrhrhrhrhrhr i lekkie wibracje.
                                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                        Komentarz


                                        • #21
                                          I taka perspektywa mnie martwi

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Ja w kwestii wibracji.
                                            Kolega pisze, że nowe auto i wibracje są w przedziale 90-130, jak obciąża silnik.
                                            Zauważyłem tak samo, telepie aż niemiło się robi.
                                            Koła wyważone, zmieniona nawet lekko krzywa felga na felę z zapasu i nico lepiej, jednak wyczuwalnie nadal w wyższych prędkościach szczególnie telepie budą, wyciśnięcie sprzęgła i uspokaja się.
                                            Co to jest, jakieś pomysły?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przypomne ze w mojej skodzie /OCTAVIA2002r 202000km/ objaw byl identyczny, po wymianie przegubu wewnetrznrgo prawego objaw ustapil, ale nie cieszylem sie zbyt dlugo /2500km/ objaw powrocil narazie nie wielki ale wku.... zamierzam wymienic lewy, zaznacze ze widzialem stary byl zatarty choc byl smar /nie wykazywal luzu/

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                a tarcze masz proste?

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  A co maja tarcze hamulcowe do przyśpieszania?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X