Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Swap na 288/25 w AGR

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Nie ma gwintu.

    Komentarz


    • #27
      Witam.

      Mam pytanie dotyczące zacisków oraz jarzm 288 i 312. Jak je odróżnić...?
      Na zaciskach jest sporo oznaczeń... np. ATE 54 gdzie nazwijmy to na obudowie tłoczka zacisku znajdują się trzy cyfrowe oznaczenia 731/732 oraz 835/836 jak się nie mylę...Jest jakaś różnica w tych zaciskach w zależności od tego jakie mają oznaczenie (pomijam oczywiście lewa/prawa strona)...?

      Komentarz


      • #28
        Zacisk 288/312mm jest taki sam.

        Roznia sie tylko jarzma. Ale jaki ma byc ten wlasciwy numer, to nigdy do tego nie doszedlem.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #29
          No właśnie... czyli jarzma mają jakieś oznaczenie...w zależności od rozmiaru 288 czy 312..? przychodzi mi jeszcze do głowy taka myśl że być może to 3 cyfrowe oznaczenie o którym pisałem jest zależne od tego do jakich silników były montowane te zaciski-benzyna czy diesel... ale to chyba mało prawdopodobne...

          Komentarz


          • #30
            Jarzma maja inne oznaczenia, trzeba szukac, moze gdzies ktos wrzucal co i jak.

            Generalnie trzeba szykac kompletu z mocnych benzyn i diesla ARL, tam byly duze heble.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #31
              odgrzeje kotleta : jak rozpoznac czy zwrotnice sa pod 280 czy pod 288 ?

              Komentarz


              • #32
                W 280 jarzma zacisku masz w jednym odlewie że zwrotnica, w 288/312 jarzmo przykręcane do zwrotnicy.

                Komentarz


                • #33
                  i drogą dedukcji zacisk przedni ate54 będzie pasowac z Audi A4 B5 A6 C5 Leona 1.8T octavi 1 RS Bora czy Golf z jarzmem 301 ? Dobrze myslę? Skoro jarzma 301 pasują na przemiennie do tych modeli - wiem bo zakładałem do skody jarzma z Audi to zacisk też powinien...

                  Komentarz


                  • #34
                    A6 C5 musi byc przedliftowe z zeliwna zwrotnica. Potem byla alu i juz na duzy rozstaw.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X