Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] panewki do BXE orginały z ASO czy zamiennki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] panewki do BXE orginały z ASO czy zamiennki

    Dobry Dobry

  • #2
    [O2FL] panewki do BXE orginały z ASO czy zamiennki

    witajcie
    w końcu podjąłem decyzję o profilaktycznej wymianie panewek w moim BXE
    i teraz nasuwa się pytanie jakie panewki kupić ?

    045 105 701 c - z ASO
    czy
    Glyco 71-3904 STD

    cena praktycznie podobna , i teraz się zastanawiam czy montując te ASO nie wsadzę tych samych co montowali , sądząc po indeksie "c" na końcu jest to jakaś modyfikacja , ale nie mam pewności

    co radzicie ?
    Tomek

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez kusnier
      co radzicie ?
      Poczytaj co inni stosowali. A stosowali oba typy, które podajesz. Forum - Octavia Club Polska
      Wrzuć do szukajki oba numery, zaznacz szukanie postów i wyjdą wyniki na oba numery.
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz


      • #4
        ja wiem, że oba wkładali , temat znam
        tylko się zastanawiam dlaczego nie włożyćby orginałów
        może posiada ktoś info, że są poprawione ??
        Tomek

        Komentarz


        • #5
          Jasiek Miał wymieniane w swoim BXE na org. 045 105 701 B (góra-wzmocnione) i C (dół) oraz nowe śruby korbowodowe.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz


          • #6
            czyli wychodzi ,że te z ASO są już ok , bo chyba by nie włożył tych "eko"
            Tomek

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kusnier
              czyli wychodzi ,że te z ASO są już ok , bo chyba by nie włożył tych "eko"
              każda panewka typu sputter ma oznaczenie, toteż dla pewności poproś sprzedawcę w ASO aby Ci ten symbol pokazał...i jeszcze jedno, dla pełnej jasności - być może endryu się zagmatwał semantycznie - wzmocniona półpanewka idzie na górę :idea:

              osobiście brałbym Glyco..ze względu na pewność, że to sputtery właśnie... :wink:

              uprzedzając ewentualne pytania...nie mam panewek z ASO...
              >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez navigator
                być może endryu się zagmatwał semantycznie - wzmocniona półpanewka idzie na górę :idea:
                poprawione.
                Załączone pliki
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez navigator
                  Zamieszczone przez kusnier
                  czyli wychodzi ,że te z ASO są już ok , bo chyba by nie włożył tych "eko"
                  każda panewka typu sputter ma oznaczenie, toteż dla pewności poproś sprzedawcę w ASO aby Ci ten symbol pokazał...i jeszcze jedno, dla pełnej jasności - być może endryu się zagmatwał semantycznie - wzmocniona półpanewka idzie na górę :idea:

                  osobiście brałbym Glyco..ze względu na pewność, że to sputtery właśnie... :wink:

                  uprzedzając ewentualne pytania...nie mam panewek z ASO...

                  a jakie oznaczenie ?
                  Tomek

                  Komentarz


                  • #10
                    dołączę do wątku. Do tego rzeźbienia (wymiana panewek) potrzeba wyciągać silnik, czy wystarczy zdjąć miskę?

                    Komentarz


                    • #11
                      andrzej1962, obędzie się bez wyciągania silnika :diabelski_usmiech
                      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                      Komentarz


                      • #12
                        Wally, thx

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez kusnier
                          a jakie oznaczenie ?
                          zazwyczaj "sputter"; "up" "+".....cokolwiek, co będzie zwracało uwagę na prawidłowy montaż....... w przpypadku Glyco będzie to jasno opisane...
                          >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                          Komentarz


                          • #14
                            w takim razie zdecyduje się na Glyco - chociaż są droższe kilka plnów
                            Tomek

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez kusnier
                              w takim razie zdecyduje się na Glyco
                              .... ...w końcu pionier w dziedzinie.....
                              >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                              Komentarz


                              • #16
                                no mam nadzieję , że będzie ok
                                Tomek

                                Komentarz


                                • #17
                                  to jaki bedzie koszt wszystkich potrzebnych czesci do wymiany panewek z glyco?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez arci1889
                                    to jaki bedzie koszt wszystkich potrzebnych czesci do wymiany panewek z glyco?
                                    poszło pw
                                    Tomek

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      ludziska powiedzcie mi o co chodzi z tymi panewkami. Wymieniacie je profilaktycznie, czy coś się z nimi dzieje, po co te koszta?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez marcinpe33
                                        o co chodzi z tymi panewkami
                                        Zamieszczone przez marcinpe33
                                        czy coś się z nimi dzieje
                                        Poczytaj zamknięty temat o panewkach w silniku BXE. Link znajdziesz powyżej.
                                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                        =================================================

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Witam
                                          Mam przebieg około 240kkm. W przypadku sprawdzenia stanu panewek, gdy okaże się, że są dobre to wymieniać czy zostawić oryginał? Oczywiście z tego co wyczytałem, nawet po sprawdzeniu należy zmienić śruby.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez bejrutmc
                                            to wymieniać czy zostawić oryginał?
                                            Wymienić :!: Będzie lżej i bezpieczniej dla motorowni :idea:
                                            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                            =================================================

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przy takim przebiegu nie trzeba robić szlifu walu? Czy po prostu wkładamy nowe i tyle?

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                ja nic nie robiłem, na blacie było ok 170kkm
                                                teoretycznie wał nie powinien dostać po dupie bo jest twardszy od panewek

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez abstinent
                                                  ja nic nie robiłem, na blacie było ok 170kkm
                                                  teoretycznie wał nie powinien dostać po dupie bo jest twardszy od panewek
                                                  Tak też odpowiadała mi większość mechaników, gdy chciałem u siebie poruszyć panewki.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X