Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] chip tuning- gdzie lepiej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Wiem o tych panewkach wiem.. ale mimo to chciałbym zaryzykować.. tylko nie wiem na jak dużo można sobie pozwolić..

    Komentarz


    • #52
      Witam.
      Tak jak kolega powyżej, powiedzcie proszę do ilu można podkręcić nasze silniczki?
      Ja obecnie mam 105 KM ale pragnę mieć troszkę więcej. Do ilu można podkręcić bez zbędnych kosztów ani ryzyka?
      Orientuje się może ktoś czy jest jakieś dobre miejsce koło Częstochowy na zwiększenie mocy;]

      Pozdrawiam
      Mateusz

      Komentarz


      • #53
        patrz mój podpis

        i nie istnieje coś takiego jak zbędne koszty.....
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #54
          Otóż to..
          Pewnie zrobię tak jak poradził jeden z kolegów..
          Wymienię panewki i inne elementy wymagające wymiany na jakieś mocniejsze.. potem może rzeczywiście turbo inne i strojenie w którejś z renomowanych firm.

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez krzynol
            patrz mój podpis

            i nie istnieje coś takiego jak zbędne koszty.....
            przepraszam, jestem nowy na forum może źle napisałem. Chodzi mi o to czy zwiększając moc w moim silniku muszę coś wymienić? A jeszcze inaczej czy jeśli zwiększę do 140 KM to dużo muszę dokupić do silnika innych część czy jak zrobię 180 KM to muszę dokupić jeszcze więcej. Chodzi mi o bezpieczną granicę dla mojej skodzinki abym nie przesadził, a wy jako doświadczeni forumowicze wiecie chyba ile można podkręcić.

            Pozdrawiam
            Mateusz

            Komentarz


            • #56
              mgawron90, okolice 135 KM samym softem
              pytaj kolegów o silnik BXE bo jest charyzmatyczny :twisted:
              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz


              • #57
                Dzięki krzynol właśnie o tą informację mi chodziło;]

                Pozdro
                Mateusz

                Komentarz


                • #58
                  Znacie może dobrą miejscówkę na Tuning mechaniczny (podmianka turbo) plus virus w okolicach Poznania. Narazie napisałem do BRK Tuning, zobaczymy co odpiszą
                  O II, 1.9 105KM. Było: BXE 110KM 255Nm Jest: ARL 171KM 348Nm

                  Komentarz


                  • #59
                    Trigger, polecam GOODHOPE CHIPTUNING – GOODHOPE
                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez Nexus6
                      Dzięki, wysłałem zapytanie
                      O II, 1.9 105KM. Było: BXE 110KM 255Nm Jest: ARL 171KM 348Nm

                      Komentarz


                      • #61
                        Zamieszczone przez Nexus6
                        Ja rowniez, gosc zna sie na rzeczy.
                        Jest jeszcze kolega Kmink z forum naszego.

                        Forum - Octavia Club Polska

                        Komentarz


                        • #62
                          Dostałem właśnie odpowiedź od tegoż oto pana. Fakt zna się na rzeczy, jednak nie zajmuję się modyfikacją mechaniczną. Chodziło mi o 2 w jednym. Zmiana turbo plus program. O ile to będzie opłacalne i nie przysporzy problemów z cyklu pół rok nowy dwumas.
                          Napiszę jeszcze do kolegi z klubu
                          O II, 1.9 105KM. Było: BXE 110KM 255Nm Jest: ARL 171KM 348Nm

                          Komentarz


                          • #63
                            Witajcie. Dzisiaj wreszcie zrobiłem program u Witka - Rogal z R Performance ( Mineralna 26 Warszawa ).
                            Auto warto przygotować dobrze do tego zabiegu. Moim autem zajął się Grześ, DGW. / wymiana panewek na spotery, ustawienie rozrządu i mieszka turbiny /
                            Efekt: w serii na hamowni wyszło 126,5 km i 190,1 nm fabrycznie a po programie i korektach Witek zostawił 143,8 km i 336,6 nm, żeby było bezpiecznie. :szeroki_usmiech
                            Klient zadowolony, wręcz zachwycony. Polecam obu Panów
                            była O1 1,9 tdi ahf ( 125 KM, 275 nm ), jest O2 fl, 1,9 tdi bxe ( 143,8 KM, 336,6 nm ) Biała Strzała:
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...173266#1173266
                            Serwis By DGW

                            Komentarz


                            • #64
                              Widzę, że nikt nie wspomniał o Dyno Sofcie w Katowicach. Aligator to chyba jeden z czołowych tunerów na śląsku i podejrzewam, że mieści się w czołówce Polski. Solidna hamownia (włącznie z 4x4), solidna wiedza. Polecam. Mój BXE o katalogowej mocy(105km) po hamowaniu miał 109km, i spokojnie bez przeciążania silnika i dwumasa udało się zrobić 143km. Auto zrobiło się dużo żwawsze. Pozdrawiam.
                              BXE + czary mary od Aligatora.

                              Komentarz


                              • #65
                                moby co to znaczy ze bez przeciazania dwumasa ?

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez technics
                                  moby co to znaczy ze bez przeciazania dwumasa ?
                                  Chodzi o to że standardowe sprzędło może nie wytrzymać zwiększonego momentu obrotowego. Słowem po zbyt dużej zmianie nawet nowe może się zużyć nawet parę razy szybciej. Dla BXE bezpieczna granica to poniżej 150 KM. Z drugiej strony pisałem z Kmink, i twierdzi że przy zmianie turbiny można bezpiecznie wyciągnąć w granicach 170 KM.
                                  O II, 1.9 105KM. Było: BXE 110KM 255Nm Jest: ARL 171KM 348Nm

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    Zamieszczone przez Trigger
                                    Zamieszczone przez technics
                                    moby co to znaczy ze bez przeciazania dwumasa ?
                                    Chodzi o to że standardowe sprzędło może nie wytrzymać zwiększonego momentu obrotowego. Słowem po zbyt dużej zmianie nawet nowe może się zużyć nawet parę razy szybciej. Dla BXE bezpieczna granica to poniżej 150 KM. Z drugiej strony pisałem z Kmink, i twierdzi że przy zmianie turbiny można bezpiecznie wyciągnąć w granicach 170 KM.
                                    Przy tej wartości to już pomyślałbym o wtryskach. Poza tym w BXE już w serii mogą wyjść bokiem korby.
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Wtryski w BXE spokojnie do 180Hp starczą...dlatego najlepszym rozwiązaniem dla tego silnika jest turbo od ARLa i moc w okolicy 170Hp...bezpiecznie dla turbiny i optymalnie dla silnika...
                                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                      www.tuneforce.pl
                                      www.dpfserwis.pl

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Żeby nie zakładać nowego posta postanowiłem tu spytać. Możecie polecić coś w okolicach Gorzowa (lubuskie)? Bo tak myślę o podkręceniu by było trochę koników więcej.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Chętnie bym coś pokombinował z moją bryką,

                                          silniczek BMM, org. 140KM

                                          ale nalatane mam już 200k, kto w Warszawie jest w stanie mi przygotować auto do tuningu, tak żeby mnie nie puścił w skarpetkach :lol: ? Przejrzeć całe bebechy mojego szkodnika, podiagnozować. A potem zrobić tuning, myślę że 165km by mi wystarczyło. Do tego jakiś mod na DSG bo denerwuje mnie 6 bieg przy 80-90 km/h... szkoda silnika na takich niskich obrotach trzymać.

                                          Polecicie coś w WWA?
                                          Była: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=83896

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            blitz1916, R-performance na Mineralnej 26
                                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez blitz1916
                                              Przejrzeć całe bebechy mojego szkodnika, podiagnozować.
                                              DGW
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Panowie mam pytanie,od 3 miesięcy mam Czeszkę 1,9 TDI 105 KM 4x4 i auto w zasadzie z takim napędem i tym motorem powinno być słabe, każdy kto się przejedzie mówi że skoda zapie....la jak 115-130 konny TDI, czy po podpięciu kabelka da się jakoś sprawdzić czy jest tam coś robione. Pozdrawiam
                                                www.eurograd.pl

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez wiesiek74
                                                  Panowie mam pytanie,od 3 miesięcy mam Czeszkę 1,9 TDI 105 KM 4x4 i auto w zasadzie z takim napędem i tym motorem powinno być słabe, każdy kto się przejedzie mówi że skoda zapie....la jak 115-130 konny TDI, czy po podpięciu kabelka da się jakoś sprawdzić czy jest tam coś robione. Pozdrawiam
                                                  Podepnij zloguj i wklej logi-ocenimy :P
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Planuje również jakiś modyfikacje mocy ale mam pytanie czy może ktoś polecić jakieś ogarnięte w temacie firmy w woj Świętokrzyskim lub Lubelskim? Słyszałem o jakiejś firmie w Nałęczowie i w Suchodółce w Świętokrzyskim... I jak myślicie przy przebiegu 190 tys jak długo taki BKD może pociągnąć jeszcze, dodam że od zakupu nie było żadnych problemow z dwumasem wtryskami głowicą i turbo więc zastanawiam się też czy po wirusie nie zacznie się wszystko sypać

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X