V-Tech, samochód był robiony na "odwal". Przy hamowaniu nie podpięto pasów ani nie włączono dmuchawę. Twierdzili że jest wystarczająco chłodno. Wynik z hamowni się różnił o 40KM od wykresu z hamowni 4turbo następnego dnia przy podobnych warunkach.
Master's, samochód nie trzymał obiecanej mocy. Powodów mogło być wiele.
Nie jest zadowolny bo??
Samochód nie jeździ na tą moc. Oczywiście będą starty na napędzie Haldex ale i tak 280KM w A3 Sportback powinno targać asfalt. W porównaniu z seryjną S3 8L 225KM ta A3 Sportback ma już kłopoty.
Majtki nie, ale jak depnąłem to panel radia wypadł, został w powietrzu w miejscu i zabrał się dopiero z tylnym siedzeniem... :lol:
wow a mi jak hamowalem na swiatłach to cos stukało z tyłu...nie wiedziałem co to.....okazało sie ze to tylna szyba mnie dogania i wpada na swoje miejsce....ale ja w Kreatorze nie byłem :szeroki_usmiech
1bizkit, głównymi klientami vtechu są krawaciarze którzy przyjeżdżają zapodać box i w drogę albo ludzie specjalnie nie związani z tuningiem którym wystarczą papierowe konie lub chip w postaci mocnego niutona z dołu co by auto plecy masowało i tyle w temacie a na wykresie ukażą się wysokie parametry np w postaci zajebistego niutona w piku przy 2000 :wink:
Tak wygląda chipowanie w vtechu dlatego jak napisałem wcześniej, do vtechu jedzie się tylko za pierwszym razem jak człowiek nie zna się na rzeczy lub jest nieświadomy
Odgrzeję kotleta bo kontaktowałem się niedawno z firmą RPerformence.
Pytałem o wirusa do mojej Octavki 1.9TDi i otrzymałem odpowiedź następującą:
Możemy zrobic modyfikację programu na seryjnych czesciach silnika do ok
135-145PS oraz 290-320Nm - koszt pełnej usługi 1200zł.
Ew jak to bedzie mało można zmodyfikowac u nas ten silnik do mocy
200-210PS - koszta od 6000zł.
Odnoszę wrażenie że ceny są nieco wzięte z kosmosu.
Czy może ktoś się wypowiedzieć na temat tej firmy?
Nie wiem oczywiście co oznacza stwierdzenie że mogą zmodyfikować ten silnik do 200-210KM.
Nie ukrywam że jest to bardzo kusząca wartość ale obawiam się troszkę o wytrzymałość silnika BXE.
Chyba że słowo zmodyfikować należy rozumieć jako mechaniczny tuning silnika.
200KM z powietrza sie nie wemza. Wiec to mechaniczna przerobka + soft.
Sam soft jak na warunki stolicy w bardzo dobrej cenie. Chociaz jak znam rynek to taniej tez da sie ogarnac temat na poziomie.
Jurij, ...jakby to rzec efemistycznie....ten silnik jest mocno nierozwojowy...
te 210 PS to juz rzeźba....prawdopodobnie turbo BV43 (choć idąc w moce 200+,to juz bym wszedł w GTB1756) + wtryski ew same szpryce, sprzęgło...i można dopisac jeszcze poboczności...jak sputter, chłodniczka oleju, hamulce, a jak hamulce (312) to i niestety zawias + zwrotnice, no i pytanie czy wydech....a i tak sporo potencjału zdusi skrzynia JCR...no, chyba że będziesz zmianiał na dłuższą....ale i tak trzaby uważac z niutonem coby jej nie zmieliło.... :szeroki_usmiech
jak sam wirus to mało, to może rozwiązanie pośrednie a mianowicie GT1749VB przy pozostałej serii w silniku...to jakie - wywoławczo - 170/380 powinno dać radę
No na razie to chyba samego czipa spróbuję..
Myślę że mi wystarczy.
Tylko chyba bede szukał coś troszkę taniej.. z tego co czytałem na forum to porządnie to można zrobić już za 800zł chyba..
Czy może się mylę i warto wyłożyć 1200 w RPerformence?
No na razie to chyba samego czipa spróbuję..
Myślę że mi wystarczy.
Tylko chyba bede szukał coś troszkę taniej.. z tego co czytałem na forum to porządnie to można zrobić już za 800zł chyba..
Czy może się mylę i warto wyłożyć 1200 w RPerformence?
...no to juz up_2_U.....najwyżej zapłacisz dwa razy za strojenie.... :szeroki_usmiech
R-Performance, to po prostu Rogal, ja osobiście tam nic nie robiłem, ale jest sporo parchów z jego kreskami, to może właściciele cos więcej powiedzą.
200KM z powietrza sie nie wemza. Wiec to mechaniczna przerobka + soft.
Sam soft jak na warunki stolicy w bardzo dobrej cenie. Chociaz jak znam rynek to taniej tez da sie ogarnac temat na poziomie.
Mozesz napisac gdzie ewentualnie zamiast na Mineralna (silnik tsi)?
Pod uwage biore jeszcze Mastersa i Kreator.
Panowie pytanie troszkę z innej beczki - kolega mi mówił że po chip tuningu oprócz zwiększenia mocy spadło mu także spalanie. Prawda to? Ktoś zauważył coś podobnego?
Panowie pytanie troszkę z innej beczki - kolega mi mówił że po chip tuningu oprócz zwiększenia mocy spadło mu także spalanie. Prawda to? Ktoś zauważył coś podobnego?
jest to mozliwe. najczesciej spalanie sie nie zmienia. mi po paru tys. sie nie zmienilo ale jezdze szybciej. gdybym jezdzil jak przed czipem pewnie by nieznacznie spadlo..
chodzi o dopracowanie map.i o to ze do przyspieszania nie potrzeba juz tak wysoko krecic
http://youtu.be/_lLRvExzeXM filmik jak moja octavka po delikatnym sofcie od TuneUpa Gdańsk leci z BMW E36 328 2.8 R6 po chipie u Bagora i na krótkim moście od 2.0, koło 200 KM
Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Ja co prawda jeszcze swojej nie wirusowałem, ale noszę się z tym zamiarem :twisted:
Na razie nie jest to łatwe bo w standardzie mam bardzo zaawansowany ogranicznik prędkości, działa nawet bez zasilania i w każdych warunkach drogowo-pogodowych - nazywa się żona :|
Jednak miałem okazję spróbować dania a-la "monsignior" Rogalotti - taki sam silnik jak mój 1.8 TSI i to samo DSG. Muszę przyznać że robi wrażenie. 1.8 wykręcone na 240 KM i prawie 350 Nm - wydaje się że pasażerowie zostaną daleko z tyłu :lol: A co najważniejsze na wirusie samochód miał nalatane coś koło (albo już ponad) 40k i ani silnik ani skrzynia nawet nie pisną że coś jest nie tak.
Mam też w robocie 2 kumpli - u nich też Rogal robił - tylko 1.9 TDI, jeden to O2, drugi Seat Leon. Tutaj obaj mają powykręcane pod 140 KM i nalatane grubo ponad 100k i też bez najmniejszych problemów.
Także jak dla mnie warto wyskoczyć z paru setek więcej - dać zrobić program komuś sprawdzonemu i mieć spokojną (albo chociaż spokojniejszą :P) głowę że się fura nie rozsypie po paru tysiącach.
Remont chyba zawsze wychodzi drożej...
Ja to bym chyba jednak celował w Mineralną :szeroki_usmiech
Panowie a ja takie inne pytanko...
Jaka jest bezpieczna granica podnoszenia mocy i momentu w takim silniku jak mój?
Znaczy ile można żeby nie zniszczyć silnika i nie skrócić drastycznie jego życia.
Panowie a ja takie inne pytanko...
Jaka jest bezpieczna granica podnoszenia mocy i momentu w takim silniku jak mój?
Znaczy ile można żeby nie zniszczyć silnika i nie skrócić drastycznie jego życia.
Twój to bez chipa może kopnąć w kalendarz a co dopiero po kuracji wzmacniającej :wink:
Komentarz