Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przekładka hamulców z O III RS do O III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przekładka hamulców z O III RS do O III

    Czy przerabiał ktoś może temat przekładki większych hamulców z O III RS do wersji "cywilnej"? Czy wystarczy przekładka samych tarcz i zacisków czy również inne dodatkowe bajery? Obecnie posiadam felgi 17" TERON, które teoretycznie powinny to pomieścić. Próbowałem szukać na zagranicznych forach lecz z mizernym skutkiem. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki


  • #2
    Enriquez robil taki zabieg w Superbie. Zalozenie to samo.

    Wlasnie zastanawiam sie czy 17" jest ok, czy musi byc 18"
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Jest projekt 1.8 zrobionej na 360KM sa tez tam wsadzone heble z RS.
      zobacz na profilu fb kompotow. Tam chyba widzialem

      przy standardowych 312mm i 17 jest mnostwo mniejsca wiec te 345 powinny wejsc.
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • #4
        17 chyba nie podejdą. Ale nie sprawdzę bo nie mam tak małych felg pod ręką. Mogę zmierzyć ile jest miejsca w 18.
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz


        • #5
          Jest około 20 mm luzu. Co by się zgadzało bo RS wychodzi w serii zwyklak na 17
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Clip Zobacz posta
            przy standardowych 312mm i 17 jest mnostwo mniejsca wiec te 345 powinny wejsc.
            Ja przy 312mm przejeździłem zimę na 16kach bez najmniejszego problemu. Miejsca było sporo.
            Rafał
            Czerwona Brzydula 1.4 TSI

            Komentarz


            • #7
              My gadamy o 340mm


              Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz


              • #8
                Z tego co wyszukałem i zmierzyłem (na szybko przez felgę) to w standardzie jest 288mm. Przyłożyłem też miarkę dla 340mm i zacząłem się mocno zastanawiać czy z zaciskiem się pomieści... Enriquez może w wolnej chwili miałbyś możliwość zmierzenia tarczy z zaciskiem? Tak mniej więcej bez demontażu felgi oczywiście RS w wersji bieda wychodzi chyba na 18" ale mogę się mylić. Natomiast Superb'a 280 który ma w standardzie 340mm można zamówić z felgami 17", więc już zgłupiałem Pytanie dodatkowe czy montowałeś też u siebie większą blaszaną osłonę z tyłu tarczy czy usunąłeś ten element?
                Ostatnio edytowany przez adas121; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Dodatnie wpisu o Superb na 17"

                Komentarz


                • #9
                  W RSie przy feldze 18" jest sporo luzu Wczoraj patrzylem w salonie.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Mam zimowe na 17", a z salonu wyjechałem ma 19". Tarcze mają wymiar 340 mm.
                    Tarcze np. ATE 24.0130-0225.1,
                    Klocki np. ATE 13.0460-2764.2

                    Komentarz


                    • #11
                      victor dzięki za informację. To rozwiązuje moją wątpliwość co do rozmiaru felg. Pozostała kwestia wyboru producenta osprzętu Zastanawiam się nad: klocki + tarcze ATE, zaciski, jarzma TRW czy może lepiej wszystko od TRW? A może jeszcze inny producent?
                      Tak z ciekawości orientujecie się może OEM jakiego producenta montowany jest w serii? Ja na swoim zestawie (tarcze + klocki) przejechałem 150k km co jest jakimś kosmicznym wynikiem...

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez adas121 Zobacz posta
                        victor dzięki za informację. To rozwiązuje moją wątpliwość co do rozmiaru felg. Pozostała kwestia wyboru producenta osprzętu Zastanawiam się nad: klocki + tarcze ATE, zaciski, jarzma TRW czy może lepiej wszystko od TRW? A może jeszcze inny producent?
                        Tak z ciekawości orientujecie się może OEM jakiego producenta montowany jest w serii? Ja na swoim zestawie (tarcze + klocki) przejechałem 150k km co jest jakimś kosmicznym wynikiem...
                        W moim fabrycznie były graty TRW. Oryginały starczyły mi na 82 tyś. km. Teraz tarcze i klocki ATE i zobaczymy jak będzie..

                        Komentarz


                        • #13
                          Te blaszki z tyłu też trzeba zmienić. Ogólnie dałem coś koło 2700 na przód z montażem w Aso. Kupowałem na allegro nówki sztuki od gościa z Bielska. Miał kilka kompletów. Same zaciski z jarzmami 1700 a komplet z tarczami i klockami oem sprzedał mi za 2400. Blaszki chyba 100 w aso. No i montaż chyba ze 200 z wymianą płynu.

                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz


                          • #14
                            Na allegro widze kilka zestawów z GTi
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz


                            • #15
                              Komuś na przyszłość może się przydać więc podzielę się swoją listą części z numerkami dla zestawu na 340mm:

                              Zacisk lewy (OEM:5G0615123B):
                              TRW - BHS1359E

                              Zacisk prawy (OEM: 5G0615124B):
                              TRW - BHS1360E

                              Jarzmo lewe (OEM: 5G0615125A):
                              TRW - BDA1184

                              Jarzmo prawe (OEM: 5G0615126A):
                              TRW - BDA1185

                              Tarcza 340mm (OEM: 1K0615301AD):
                              TRW - DF6133S
                              ATE - 24.0130-0225.1

                              Klocki (OEM: 8V0698151C):
                              TRW - GDB2114
                              ATE - 13.0460-2764.2

                              Osłona lewa (OEM: 5Q0615311F)

                              Osłona prawa (OEM: 5Q0615312F)

                              Koszt samych nowych części ze sklepów to ~2700-3000 zł.

                              Komentarz


                              • #16
                                Ponieważ moja modyfikacja nie doszła niestety do skutku to posiadam na sprzedaż powyższy zestaw części. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.

                                Komentarz


                                • #17
                                  A ma ktoś pełn opis zestawu na tylną oś 310mm ?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Orientuje się ktoś czy zacisk 310 z RS wejdzie do O3 z belką ?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Cześć

                                      ja właśnie zmieniam zestaw oryginalny na 340/310 mm i mam problem z osłonami tarcz na tył. Mam wielowahacz i 4x4, nie mogę znaleźć numeru osłony która będzie pasować.

                                      Poratuje ktoś numerem lub pomysłem gdzie poszukać, Krakowskie ASO średnio pomocne
                                      Moja Balbina

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Z oski nie pasuja?
                                        to moze Cupra 4x4 / golf r / s3 ?
                                        Powered by R-Performance

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Jutro się okaże czy Superb III 4x4 jest ok.
                                          Moja Balbina

                                          Komentarz

                                          POWRÓT NA GÓRĘ
                                          Pracuję...
                                          X