Najlepsze oleje MILLERS, AMSOIL, LM, FUCHS, filtry MANN !!
Witam,
Moi drodzy za namową kilku osób postanowiłem przedstawić profesjonalna ofertę dla każdego wymagającego użytkownika użytkownika.
Mam do zaoferowania doskonałe produkty Fuchs-a
Oleje silnikowe, przekładniowe, smary oraz dodatki i płyny chłodnicze.
Większość produktów Fuchs-a ma zastosowanie na liniach montażowych m.in VW dlatego nie są to produkty które walczą na rynku ceną ale zobligowane są do trzymania najbardziej rygorystycznych wymagań konstrukcyjnych co czesto niesie ze sobą utrzymanie pewnego pułapu cenowego.
Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom w tym wątku na wszelkie zapytania związane z Fuchsem czy układami filtracyjnymi MANN oraz układami hamulcowymi EBC odpowiem w tym wątku.
Mam w ofercie szeroki wachlarz produktów Fuchs-a tak że nie będę wymieniał wszystkich pozycji.
W razie jakichkolwiek pytań napiszę wszystko.
Oleje mam bezpośrednio od producenta świeże i pełna informacją co do daty i numeru partii produkcyjnej.
Co ważne oleje nie leżakuję w temp. poniżej 7st.C lub w ostrym słoncu co odbija się później na trwałość oleju.
Nie rozlewam oleju wszystko mam fabrycznie zaplombowane.
Filtry MANN nie wiem czy ktoś wie wysyła się na pierwszy montaż do fabryk takich producentów jak VW, Seat, MG, Opel, Lotus, Suzuki, Fiat, Honda itp.
Entdecken Sie im MANN-FILTER Katalog 6.800 Premiumfilter für Ihre Bedürfnisse. Mit allen Infos online und gedruckt. Jetzt den richtigen Filter finden!
Trzecią pozycją jaką moge Wam zaproponować to zestawy hamulcowe EBC jednej z najlepszych firm na świecie o niesłabnącej renomie.
Mam dostęp do całego asortymentu EBC.
Profesjonalna obsługa wymaga również profesjonalnego podejścia do klienta i jego samochodu więc tutaj w przypadku sprostaniu najwyższych wymagań moich klientów w cenie oleju daję badania laboratoryjne które moge przeprowadzić dla mojego wymagajacego klienta korzystając z laboratorium.
W razie zainteresowania wszystko napiszę w tym wątku.
Oczywiście na wszystko wystawiam fakturę czy jak kto woli paragon wedle uznania.
Zapraszam wszystkich !
Odpowiem na wszelkie pytania dotyczace z profesjonalnym doborem oleju, filtra czy czesci hamulcowej.
Pozdrawiam serdecznie
Piotrek
gg. 2205900
mail: [email protected]
Oczywiście w razie potrzeby proszę dzwonić 692 452 522
To będę jednym z pierwszych.
O1 TDI. Wysilony (~150/340) , ze znacznym przebiegiem.
Norma 505.00 (chyba) co podejdzie z Fuchs'a?
+ filtry (olej, oba powietrza)
Dodatkowo
1.4HDi śmigający na krótkich trasach (do 20 km) i sporo po mieście - co proponujesz?
czy filtry do tego cuda też masz?
Jakie ceny, czy odbiór osobisty wchodzi w grę? Możesz na PW jeśli tak wolisz.
Pozdrawiam
Edit
+ tarcze hamulcowe do O1 - 280mm z EBC
??
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Odpowiadając na Twoje pytanie poprosiłbym o rocznik zakładam że ok. 1998r i silnik AGR
Wtedy w ciemno TITAN GT-1 5W-40 A3/B4 z normą 505/502/505.01 - 38zł za 1L lub 132zł za 4L
Niestety nie wiem na czym obecniej jeździsz i czy coś dolewasz.
Zakładam że wszystko jest OK.
Wstępna weryfikacja jest porzadana w celu optymalnego doboru oleju.
Olej dopakowany solidnymi dodatkami.
Filterek oleju jest WIX WL7008 za 17,60zł
Co do powietrza i kabiny to muszę znać więcej danych samochodu (jest kilka rodzajów) rocznik, nadwozie, silnik ale wyszukiwarka jest dobrze skonstruowana więc nie ma problemu z doborem odpowiedniego.
Do tego czy z weglem aktywnym czy bez.
Do HDI generalnie PRO C-3 5W-30 oraz PRO FLEX.
Też pasuje więcej wiedzieć o jakie auto dokładnie chodzi jakie są wytyczne i zalecenia konstruktorów więc prosze ewentualnie o podanie tego co zaleca konstruktor aby dobrac wszystko zgodnie z zaleceniami konkretnej aplikacji.
Zapewne pytasz o 206 no ale czekam na weryfikację.
Zamieszczone przez soszek81
+ tarcze hamulcowe do O1 - 280mm z EBC
Bardzo Cie proszę o podanie roku produkcji, dokładnego silnika z mocą wtedy bedziemy pewni bo z tego co widzę do OC1 o tej średnicy to D1200 ze standardowych i GD1200 z nawiercanych są też powlekane polimerem Ultimaxy !
Ale bez pełnych danych ciężko o pełną weryfikacje.
Tutaj można się posiłkować jeszcze katalogiem on-line
Ale zazwyczaj weryfikuję wyniki jeszcze z katalogiem w formie książkowej .
[ Dodano: Pią 03 Cze, 11 19:20 ]
Zamieszczone przez Michal2
jaka cena Fuchs TITAN GT1 LongLife III 5W30?
Nie mam go w tej chwili ale myslę że to co w niedługim czasie dostanę bedzie opiewac na 144-145 zł za 4L brutto.
To bardzo dobre ceny i myslę że takowe bedę miał :-)
Butelka 1L to ok. 40zł brutto.
Dzięki za odpowiedź.
Właśnie zobaczyłem że zniknął mi silnik z profilu :shock: Zaktualizowałem
O1 kombi rocznik 2002, silnik ALH (90KM seria). Silnikowo jest OK. Na Castrolu Edge 5W30 były dolewki 0,5-2l na 15k km zależnie jak mocny był but. Teraz na Motulu Xcess 5w40 po 10k km olej powyżej połowy na bagnecie a dostaje mocno w palnik.
1.4HDi to Peugeot 206 z 2003r.
Dzięki za podanie konfiguratorów - poszukałem sobie co trzeba
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Filtra powietrza w tej chwili nie mam ale to jest kwestia tygodnia.
Ale co ważne masz albo wersję na warunki o zwiększonym pyleniu albo o tradycyjnym tzw. zwykłym.
Filtry różnią sie długością i wysokością.
model WA6333 to na normalne warunki, model WA6693 to juz zwiększone zapylenie, wiecej kurzu i brudu.
Tak że na podstawie informacji od Ciebie na temat długości i szerokości filtra zweryfikuje jaki powinien być.
HDI - Jeśli silnik w przyzwoitej kondycji to TITAN 5W-30 PRO C-3 XTL , 4L wystarczy , 142zł brutto.
Filterek WL7305 - 23,60zł brutto mam na stanie.
Tak wygląda:
Filterki podobna sytuacja jesli masz silnik 16V to nie ma rozgraniczenia w przypadku DV4TD sa juz dwa rodzaje i też wtedy należy sprawdzić który siedzi pod maską czy na zapylone warunki czy zwykłe.
Oleje i filtry oleju w każdym razie są i nie ma problemu.
witam
potrzebuję komplet filtrów (paliwowy ,powietrza,olejowy ,kabinowy)
do octavia 1 2001r. 1,9 tdi 110 kucy silnik ASV
jaki koszt razem z wysyłką
pozdrawiam
Filtr oleju WL7008 - 17,60 brutto
Filtr kabinowy WP6813 z węglem aktywnym - 35.14zł nie mam w tej chwili czas oczekiwania do tygodnia.
Filtr kabinowyWP6812 tradycyjny bez węgla aktywnego - 20zł równiez w tej chwili nie mam czas oczekiwania do tygodnia.
Filtr paliwa - WF8046 - 52,40zł
Filtr powietrza tutaj podaj numer obecnego filtra bo mamy wybór.
Filtr z silnikiem na eksploatację w warunkach trudnych bardziej zapylonych lub w warunkach normalnych.
Jeśli podasz jaki obecnie posiadasz lub podasz wysokosć lub długość wtedy zweryfikuje jaki powinien być zainstalowany.
Tradycyjny ma wysokość 49mm i długość wkładu 367mm
Filterek na warunki ciężkie ma wysokość 57mm i długość 365mm
Tak że tutaj prosze o jakieś bliższe info w celu zweryfikowania optymalnego filtra.
Wysyłka albo DHL za 22zł brutto (dostawa w 12h) albo Pocztą Polską 15zł brutto (zakładam że wszystko wyjdzie do 1KG.)
Oj nie mam w tej chwili Long life III jest wszystko ale tego akurat w tej chwili nie mam.
Przy nastepnej dostawie bedzie.
Cenowo to wyszło by: 152,12 za 4L i 41,80 za 1L wszystko brutto z VAT.
To ja poproszę cenę Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL ---> 4 L + 1 L do tego cenę płukanki do silnika, cenę filtra powietrza i filtra oleju do O1 1,9 TDI silnik AXR i cenę filtra powietrza i filtra oleju do O2 1,9 TDI - silnik BXE.
Filtry powietrza do eksploatacji w warunkach normalnych.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Witaj,
Olej PRO C-3 z technologą XTL dam w doskonałej cenie 144zł brutto za 4L i 38zł/1L.
Płukanki jeszcze nie mam w tej chwili, oczekuję na takową z Amsoil.
Olej jest na miejscu.
Filterki :
Do AXR:
WL 7296 - 17,75zł jest na stanie.
Filtra powietrza nie mam z WIX-a w tej chwili polecam oczywiście MANN-a - C 37 153 w cenie 31,80 brutto (trochę taniej niż na allegro 8) )
O2 BXE - filtro oleju WL7296 - 17,75 brutto na miejscu
Powietrza z WIX-a nie mam, odpowiednik MANN-a C 35 154 - 40zł brutto kwestia jednego dnia.
Jest jeszcze jeden na warunki zimne, ale nie widze potrzeby aby taki w tej chwili stosować
A tak popatrzyłem na Twój avatarek i od razu jakos pomyślałem o PRO C-3 .
Oczywiście już prostuję temat XTL PRO FLEX 5W-30 - 150.77zł brutto.
Mam w tej chwili tylko w 4L opakowaniach :-)
Witam wszystkich forumowiczów i właścicieli diesli nie wiem czy pisze w dobrym miejscu i z góry za to przepraszam jak gdzieś żle się wpisałem, ale chciałem wyrazić opinie na temat oleju FUCHS TITAN GT1 5W40 którego mi polecono na tym forum a mianowicie jak większość pewnie dieslowców przez długi długi czas zalany miałem olej MOTUL SPECIFIC 505.01 i w sumie nie jest to zły olej jednak ze po konsultacjach z kolega PAOLO ESCO zalalem FUCHSA i kazdy pomysli i co z tego i w sumie nic tylko ,ze silnik akurat w moim przypadku jakby dostal inne zycie odetchną pelnym kolektorem uspokoila i wyciszyla sie praca silnika szczególnie rano silnik łagodniej pracuje dla mnie jest to duzo mimo iz nie robilem plukanek olej pozostaje nadal klarowny na bagnecie mimo iz zrobilem troszke kilometrow . Nie chcial bym by ktos kto uzywa Motula poczul sie urażony ale moim skromnym zdaniem warto sie pokusić aby choc raz wyprubować olej fuchsa ja tak zrobilem i nie zamienie go na motula . Wielkie dzieki dla kolegi PIDZIEK ktory robi naprawde kawal dobrej roboty za starania dla inych i kolegi PAOLO ESCO za serce ktore wklada by nasze auta były smarowane i za czs ktory poświeca innym
Komentarz