Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przekodowanie symphony CD na analog

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przekodowanie symphony CD na analog

    Ja podłączałem dzienne pod jeden z przekaźników na ścianie grodziowej,(są dwa).
    Jeden z nich jest od załączania wentylatorów chłodnicy, drugi- nie mam pojęcia.
    Całość jest w takiej śmiesznej kanciastej obudowie na klipsy po bokach.
    W każdym razie szukając multimetrem, właśnie tam znalazłem +12V po zapłonie, na jednym ze styków.
    Moim zdaniem to najlepsze i najszybsze podłączenie.
    Jeżdżę tak od pół roku i wszystko jest jak należy.

  • #2
    przekodowanie symphony CD na analog

    koledzy , kto z wybrzerza moze przekodować mi radio Symphony CD TEchnisat z Cana na analog ?
    u mnie w skodzie z 2001 nie ma obslugi radia Canem , a radyjko dostalem w prezencie podoba mi sie , ale niestety wylacza sie po godzinie i nie mozna wylaczac kluczykiem
    jest O1 RS 1.8T XENON
    była O1 1.9 TDI AGR

    Komentarz


    • #3
      Re: PRZEDKODOWANIE RADIA SYMPHONY NA ANALOG

      Zamieszczone przez andru123
      koledzy , kto z wybrzerza moze przekodować mi radio Symphony CD TEchnisat z Cana na analog ?
      u mnie w skodzie z 2001 nie ma obslugi radia Canem , a radyjko dostalem w prezencie podoba mi sie , ale niestety wylacza sie po godzinie i nie mozna wylaczac kluczykiem
      Tutaj masz temat o twoim radyjku click
      Musisz przekodwać tak żeby ostatania cyfra kodowania dla radia była "1".
      Czyli coś w stylu:
      1. 00401 - 4 głośniki i antena aktywan
      2. 00201 - 2 głośniki i antena aktywan
      Teraz pewnie masz kodowanie 00405 albo 00205

      Komentarz


      • #4
        oki , tylko muszę zrobic instalację , tak ?
        tak jak pisałeś koledze do podłązenia symphony mp3

        a chciałem tego uniknąć

        [ Dodano: Czw 24 Lis, 11 14:33 ]
        tak sie zastanawiam