Ja podłączałem dzienne pod jeden z przekaźników na ścianie grodziowej,(są dwa).
Jeden z nich jest od załączania wentylatorów chłodnicy, drugi- nie mam pojęcia.
Całość jest w takiej śmiesznej kanciastej obudowie na klipsy po bokach.
W każdym razie szukając multimetrem, właśnie tam znalazłem +12V po zapłonie, na jednym ze styków.
Moim zdaniem to najlepsze i najszybsze podłączenie.
Jeżdżę tak od pół roku i wszystko jest jak należy.
Jeden z nich jest od załączania wentylatorów chłodnicy, drugi- nie mam pojęcia.
Całość jest w takiej śmiesznej kanciastej obudowie na klipsy po bokach.
W każdym razie szukając multimetrem, właśnie tam znalazłem +12V po zapłonie, na jednym ze styków.
Moim zdaniem to najlepsze i najszybsze podłączenie.
Jeżdżę tak od pół roku i wszystko jest jak należy.
Komentarz