greg505, przeglądałem wszystkie ustawienia ale nie znalazłem nic o wskazowkach głosowych ops:
jak jestes w trybie nawigacji to rozwin opcje (3 pionowe kropki) i w menu masz dostepne "Wlacz wskazowki glosowe", "Ukryj natezenie ruchu", "Ukryj widok satelitartny" ]"]404 Not Found
screen z iphona, ale na S3 jest tak samo
Kupiłem nowe auto w kolorze czarnym.
Nie lubię tej barwy ale tylko taki samochód był na placu z silnikiem 1,4 140 km
Chciałbym zmienić jego kolor poprzez oklejenie folią i mam w zwoiązku z tym pytanie do bardziej doświadczonych w temacie:
Dlaczego są takie wielkie roznice w cenie takiej usługi-znalazłem dwie firmy z których jedna podejmie się usługi w cenie 1800 zł a druga 3200.
Nie szukam jakichś wymyślnych białych karbonów czy innych cudów-chciałbym zwykły czerwony lub pomarańczowy .Obie firmy twierdzą ,że folie są renomowanych producentów i wysokiej jakości.
Może ktoś podpowie ile zwyczajowo kosztuje taka usługa a może jest ktoś polecany na forum ?
Kupiłem nowe auto w kolorze czarnym.
Nie lubię tej barwy ale tylko taki samochód był na placu z silnikiem 1,4 140 km
Chciałbym zmienić jego kolor poprzez oklejenie folią i mam w zwoiązku z tym pytanie do bardziej doświadczonych w temacie:
Dlaczego są takie wielkie roznice w cenie takiej usługi-znalazłem dwie firmy z których jedna podejmie się usługi w cenie 1800 zł a druga 3200.
Nie szukam jakichś wymyślnych białych karbonów czy innych cudów-chciałbym zwykły czerwony lub pomarańczowy .Obie firmy twierdzą ,że folie są renomowanych producentów i wysokiej jakości.
Może ktoś podpowie ile zwyczajowo kosztuje taka usługa a może jest ktoś polecany na forum ?
zapytaj kolegi cynamon on zajmuje się oklejaniem (wew. i zew.) :szeroki_usmiech
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Tomcio, okolice 3k zł to cena za oklejenie średniej wielkości auta normalną folią. Za te 1.8 to chyba zwykłego strecza chcieli użyć :wink: ważne są też warunki oklejanie, bo do tego potrzeba niemal sterylnego pomieszczenia z filtrami powietrza, aby uniknąć osadzania się kurzu itd. To też rzutuje na cenę. BTW, pomarańczowy, yeah :!: :diabelski_usmiech
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
jak juz tak chcesz modyfikować jak bym się pokusił o przemalowanie na kolor który Ci pasuje, folia zwsze będzie tylko folią owszem będzie nie typowy wygląd ale w wg. mnie wylakierowany będzie ładniejszy.
Nakleiłem najgrubsza folie 3M na zderzak bo mi pies niszczył aluminiową nakładkę po dwóch latach nie daje sie na to patrzeć a lakier albo od razu (tak było by najlepiej) możesz zabezpieczyć powłoką kwarcową (dostanie jeszcze wiekszego kopa jeżeli chodzi o wet look ) albo za jakiś czas zrobić mu valeting czy jak bedzie potrzeba detailing i bedze jak nowo polakierowany.
Jakoś nie jestem przekonany do tych folii a zwłaszcza matowych ale to moje zdanie
Dzieki .
Ja mysle , ze przy sprzedazy lakierowanego auta kupujacy bedzie grymasil bo auto malowane i pewnie dachowalo itp.
Folie zawsze mozesz bez zadnych konsekwencji usunac i oprocz funkcji ochronnej i estetycznej jest to jej najwieksza zaleta.
plastikupa jest przereklamowana, mozna sobie nia deskorolke pomalowac
on się sprawdza w ciepłych krajach a pl gdzie są tak mocno zmienne warunki atmosferyczne ten produkt się nie spisuje do końca, kolega robił 2 lata temu swoje cayenne na czarny mat i już przy pierwszej zimie auto musiało powrócić na naprawy powłoki, najlepiej to folię tylko nie sugerować się ceną a opinią o zakładzie
ze przy sprzedazy lakierowanego auta kupujacy bedzie grymasil bo auto malowane i pewnie dachowalo itp.
Jak zrobisz to dobrze i wytłumaczysz NORMALNEMU klientowi po co to zrobiłeś to zrozumie zwłaszcza że przy takim zabiegu jak masz dobrego malarza możesz poprawić fabrykę, nienormalnego pogonisz
Zamieszczone przez Tomcio
zadnych konsekwencji usunac i oprocz funkcji ochronnej i estetycznej jest to jej najwieksza zaleta
Jak pisałem wcześniej pies po dwóch latach zrobił niezłe spustoszenie na folii a przykelejone jest to Link naprawdę jest genialna mega rozciągliwa, świetnie sie klei ale zmienia lekko kolor pod wplywem uv nie wiem jak kolorowe ale ta lekko zżółkła mimo ze w mondeo zderzak jest osłonięty klapą.
Z tą ochroną.... ) kiedyś byłem w zakładzie wymianiłem szybe, zajmowali sie tez oklejaniem nie pamiętam klieli chyba 3M-em i gość mówł włąsnie ze od drobnych zarysowań to chroni ale kleili auto off-roadowe i smiał sie że folia tego nie przeżyje
Nie rozklejałem auta po takich foliach ale już robiłem busa i dwie firmowe cieżarówki oklejone przez poprzednich właścicieli, jest to żmudne, upierdliwe a potem jeszcze trzeba było polerować bo były cienie po napisach
plastikupa jest przereklamowana, mozna sobie nia deskorolke pomalowac
Mysle, ze na grzywke tez sie nada Moze jakies konkretniejsze argumenty ?? Nie ukrywam, ze bardzo mi sie podobaja efekty na zdjeciach, na zywo nie wiem jak to wychodzi.
Zamieszczone przez diablo228
on się sprawdza w ciepłych krajach a pl gdzie są tak mocno zmienne warunki atmosferyczne ten produkt się nie spisuje do końca, kolega robił 2 lata temu swoje cayenne na czarny mat i już przy pierwszej zimie auto musiało powrócić na naprawy powłoki, najlepiej to folię tylko nie sugerować się ceną a opinią o zakładzie
Mowisz o plastilak czy plastidip?? Bo producent ma chyba tutaj znaczenie...
Ja mam zamiar zapodac to cus na felgi, ktore dostaja w d... bardziej niz karoseria, zoabczymy co to warte na wiosne
Mowisz o plastilak czy plastidip?? Bo producent ma chyba tutaj znaczenie...
Ja mam zamiar zapodac to cus na felgi, ktore dostaja w d... bardziej niz karoseria, zoabczymy co to warte na wiosne
plastidipie pisałem myślałem też na malowaniem felg tym produktem ale odpuściłem sobie to, dając je do lakierowania i spokój na lata.
Nie wiem ile bede musial tego kupic, z tego co widze po stronach hamerykanskich to 3 puszki biale i 2 puszki polysk, a zeby bylo ladnie to 4 puszki bazy i 3 polysku. Plastidip jest u nas drogi, w USA to kosztuje po przeliczeniu 30pln puszka, u nas zdziercy licza prawie 70 :/
w USA to kosztuje po przeliczeniu 30pln puszka, u nas zdziercy licza prawie 70 :/
a policzyłeś że cło i VAT? wiadomo, jak kupisz parę sztuk to nikt ni się nie dowali do tego ale jak chcesz tym dealować w PL to niestety musisz to opłacić i stąd taka cena
To chyba malowanie proszkowe i na to bezbarwny będzie wg. mnie lepszym roziwązanie, ale jak już pomalujesz pokaż efekty może nie mam racji może to jest calkiem OK
Reklama dzwignia handlu - profi produkt dla amatorow. Na zdjeciach rewelacja. Efekty sa niezle, podobne ma plastilak i plastidip poza tym, ze....
- latwo ta powierzchnie uszkodzic, zadrapac - efekty szybko przestaja byc zadowalajace
- bo jakims czasie zdjecie bez odpowiednich srodkow jest praktycznie niemozliwe dach, w szczegolnosci maska i felgi.
Oczywiscie zrobisz jak uwazasz.
a policzyłeś że cło i VAT? wiadomo, jak kupisz parę sztuk to nikt ni się nie dowali do tego ale jak chcesz tym dealować w PL to niestety musisz to opłacić i stąd taka cena
No tak, przeca wszytko co z USA musi kosztowac x2 po imporcie, kiedys nowke quada stamtad sciagnalem i wierz mi, oplat bylo to jakies 10% do ceny wyjsciowej i jeszcze znajomy za fatyge, ktory z tego zyje na tym zarobil, po przeliczeniu na zlotowki. Ciezko uwierzyc mi ,ze na puszke z fabra sa wieksze oplaty jak za pojazdy mechaniczne.
Tak czy siak, za drogo chyba, wiec jak juz, to kupie polski plasti lak.
Zamieszczone przez gusiak11
To chyba malowanie proszkowe i na to bezbarwny będzie wg. mnie lepszym roziwązanie, ale jak już pomalujesz pokaż efekty może nie mam racji może to jest calkiem OK
Racja, ale ; felgi mam nie zniszczone, do malowania trzeba sciagac opony i najblizszy sensowny warsztat mam 30km od domu.
A tak, jak sie znudzi, zawsze mozna zrywac, mimo ze potem jak kolega staraoctavia mowie, moze byc to trudne, lakier proszkowy nie daje juz zadnej nadziei.
Ps. Uprzedzam, pytania "a po co" , felgi kupilem ze wzgledu na wzor i mase, koloru do wyboru nie bylo innego.
ps. 2 Propponuje nasze smiecenie modom przeniesc do tego tematu
Ja też się przymierzam do oklejania auta folią, ale zastanawiam się też nad jakąś powłoką kwarcową. W sumie to nie wiem na co się zdecydować. Z tego co wiem to z oklejonym samochodem trzeba uważać na myjniach i nie myć auta pianą aktywną. Ma ktoś doświadczenie z oklejanymi autami? Jak o taką folię trzeba dbać? I jaki jest jej realny czas żywotności?
o folie dbasz jak o lakier, są do tego specjalne produkty - kosmetyki. Wytrzymałość dobrej foli jest długa ale swoje to kosztuje, gorzej czasem potem ściągnąć tą folie bo często odchodzi z lakierem.
Komentarz