Mam kilka krytycznych uwag, Niemce już przetestowały:
W skrócie, nowy model:
-więcej miejsca z przodu, mniej z tyłu
-gorsza widoczność do tyłu (w lusterkach też)
-bagażnik taki sam 285-290 l
-komfort resorowania, fotele takie same, z lekkim wskazaniem na stary model
-hałas taki sam
-silnika nie komentuję, bo różne moce
-gorsze prowadzenie w zakrętach, ukł. kierowniczy, hamulce o 1,6 m (dziwne, bo w nowym opony 215, w starym 195, może wielkość tarcz miała znaczenie - 288 mm w starym i 252 mm w nowym)
-spalanie w nowym lepsze o ok. 0,7 l/100, ale przewaga widoczna tylko w mieście i na autostradzie
-masa nowej tylko 25 kg mniejsza
Jedyne plusy to: ładniejsza, bezpieczniejsza, multimedia, silnik. Pod spodem siedzi podwozie sprzed 15 lat, w dodatku prowadzi się nieco gorzej niż model sprzed 9 lat, odczucia w testach będą pozytywne, bo F2 prowadziła się naprawdę dobrze. Jak czytałem testy w stylu "gumowy układ kierowniczy" to nóż mi się w kieszeni otwierał, nawet w tak wychwalanej Fieście jest gorszy (minimalnie), nie mylić z zachowaniem w zakrętach, gumowy to jest np. w Colcie, w Civicu VIII trochę też. Swoją drogą ten z Civica mógł być zjechany po dużym przebiegu - 40 tys. km, wtedy do wymiany poszły klocki i wytarte tarcze
.
Jeśli masz i jesteś zadowolony z FII - nie kupuj, nie jesteś zadowolony z FII - też nie kupuj. Jeśli liczycie się z pieniędzmi to warto rozważyć najtańsze TSI za 40-42 tys., wyższe konfiguracje do przemyślenia, bo za 59 tys. macie Golfa, Octavię jeszcze taniej - to już poważny skok jakościowy i polski prestiż, taki przez małe p.
W skrócie, nowy model:
-więcej miejsca z przodu, mniej z tyłu
-gorsza widoczność do tyłu (w lusterkach też)
-bagażnik taki sam 285-290 l
-komfort resorowania, fotele takie same, z lekkim wskazaniem na stary model
-hałas taki sam
-silnika nie komentuję, bo różne moce
-gorsze prowadzenie w zakrętach, ukł. kierowniczy, hamulce o 1,6 m (dziwne, bo w nowym opony 215, w starym 195, może wielkość tarcz miała znaczenie - 288 mm w starym i 252 mm w nowym)
-spalanie w nowym lepsze o ok. 0,7 l/100, ale przewaga widoczna tylko w mieście i na autostradzie
-masa nowej tylko 25 kg mniejsza
Jedyne plusy to: ładniejsza, bezpieczniejsza, multimedia, silnik. Pod spodem siedzi podwozie sprzed 15 lat, w dodatku prowadzi się nieco gorzej niż model sprzed 9 lat, odczucia w testach będą pozytywne, bo F2 prowadziła się naprawdę dobrze. Jak czytałem testy w stylu "gumowy układ kierowniczy" to nóż mi się w kieszeni otwierał, nawet w tak wychwalanej Fieście jest gorszy (minimalnie), nie mylić z zachowaniem w zakrętach, gumowy to jest np. w Colcie, w Civicu VIII trochę też. Swoją drogą ten z Civica mógł być zjechany po dużym przebiegu - 40 tys. km, wtedy do wymiany poszły klocki i wytarte tarcze

Jeśli masz i jesteś zadowolony z FII - nie kupuj, nie jesteś zadowolony z FII - też nie kupuj. Jeśli liczycie się z pieniędzmi to warto rozważyć najtańsze TSI za 40-42 tys., wyższe konfiguracje do przemyślenia, bo za 59 tys. macie Golfa, Octavię jeszcze taniej - to już poważny skok jakościowy i polski prestiż, taki przez małe p.
Komentarz