Dawno mnie nie było. Dużo zmian..
Będę starał się wrzucać najciekawsze realizacje:
Zmęczona kilometrami (choć młoda - 1,5 roku) BMW X5 odwiedziła mnie na pełną korektę i zabezpieczenie lakieru. Czarny Uni do tego miękki pozostawiał wiele do życzenia ale po 3 dniach walki, finalnie poszła na lakier powłoka Gtechniq C1 + 2 warstwy EXOv2.
Jedziemy z relacją:
przyjazd
Aktywniak
a po myciu...
Czas gonił więc nie było czasu na 50/50, dlatego tylko jedna
a to już po zabiegach efekt końcowy
wydech też oberwał
W roli głównej:
a całość zaakceptowana przez :diabelski_usmiech :
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
Porsche Cayenne pojawiło się na zabiegi. Przebieg niespełna 33 000 km, auto jeszcze na gwarancji a stan lakieru pozostawiał wiele do życzenia. Wieloetapowa korekta zwieńczona nalożeniem powłoki o kompozycie ceramicznym czyli Crystal Serum Black, gdyż sama ceramika wzbogacona dwoma warstwami EXOv2.
Jedziemy:
Klient jest pedantyczny więc przyjechał delikatnie przykurzonym autem stąd brak foto przed bo nie było sensu.
myjemy
taki stan na 33K km
pierwsze efekty
No i efekty prac.
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
I najważniejsze, że po za tym, że świetnie wygląda to ta powłoka działa! Po roku czasu nadal zrzut wody na dobrym poziomie, a i lakier tylko drobne ryski złapał przez niewłaściwe mycie.
Nie tak jak z niektórymi powłokami, co obiecują 5 lat, a po roku tafla wody...
Świetna robota
fireman6, dzięki.
W butelce jest 50 ml i idzie to np na porsche Cayenne. nie spotkałam się aby butelka starczyła na 2 auta, chyba że skoda CitiGo.. gusiak11, cena jest wysoka ale nie zaporowa.
[ Dodano: Sob 28 Mar, 15 18:54 ]
A najlepsze jest to ze CS dało takiej śliskości ze w pierwszej chwili po aplikacji Exo, delikatnie zanikła ale po kilku godzinach fibra z maski zjeżdżała
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
cena 2000zl za 50ml ... no... punkt widzenia zalezy od siedzenia... wg mnie fajne ale po co... C1 kosztuje jakies 260-280zl za 30ml mozna go warstowac... exo... fajne naprawde fajne.... ale teraz testujemy na mojej skodzie SiRamik-a i majac juz 5m-c robi podobna robotę co c1 i exo razem a cena .... no to jeszcze jest tajemnica ...
wracajać co CR-a noo 50ml na jedno auto spokojnie zostaje pare ml... na Foxa czy CityGo starczylo by ale dwoch skod nie obleci... wiec wychdziz za aplikacje nie liczac przygotowania i nakladania bo to w koncu tez jakas praca i to w przypadku CR-a troche inna wiec... wychodzi jakies 1200zl .... tanio???? chyba nie....
Mr0czny, a co Ty robiłeś w Ząbkowicach ? gusiak11, no po Porsche zostało mi kilka ml ale nie wiele.
Przygotowanie takie samo jak C1, przynajmniej u mnie. Zawsze PW przed aplikacją czy C1 czy CS.
napisałem ze cena jest wysoka ale nie zaporowa a masz kompozyt ceramiczny. Nikt nie napisał ze jest tanie
A tak na prawdę wszystko zależy czego chce klient.
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
fireman6, dzięki.
W butelce jest 50 ml i idzie to np na porsche Cayenne. nie spotkałam się aby butelka starczyła na 2 auta, chyba że skoda CitiGo..
Faktycznie może 2 to przesadziłem, ale o ile pamięć mnie nie myli to na początku jak smarowaliśmy pierwsze auta to z butelki zrobiliśmy Sirocco i 4 elementy M5. Więc nie tak źle, a wiem, że z czasem da się więcej zrobić.
Zamieszczone przez gusiak11
moze sie kolega Andoran, nie obrazi ...
cena 2000zl za 50ml ... no... punkt widzenia zalezy od siedzenia... wg mnie fajne ale po co... C1 kosztuje jakies 260-280zl za 30ml mozna go warstowac... exo... fajne naprawde fajne.... ale teraz testujemy na mojej skodzie SiRamik-a i majac juz 5m-c robi podobna robotę co c1 i exo razem a cena .... no to jeszcze jest tajemnica ...
wracajać co CR-a noo 50ml na jedno auto spokojnie zostaje pare ml... na Foxa czy CityGo starczylo by ale dwoch skod nie obleci... wiec wychdziz za aplikacje nie liczac przygotowania i nakladania bo to w koncu tez jakas praca i to w przypadku CR-a troche inna wiec... wychodzi jakies 1200zl .... tanio???? chyba nie....
C1 się nie warstwuje. Exo to wiadomo, że dwie warstwy kładziemy.
2000 to koszt aplikacji (na małe auto), a sam produkt mniej kosztuje, a po za tym Serum jest ich najlepszą powłoką więc musi być droższy
Wiadomo cena to kwestia umowna, ale są na rynku tacy co biorą więcej niż taki full pakiet z Serum, a ich powłoki nie dają tego, co oferuje nam Serum.
Bo kwota za kompletne zabezpieczenie auta najlepszą powłoką rzędu 6000 to już abstrakcja, w tej kwocie prawie idzie się zmieścić z Serum + folia Xpel (w zależności od auta, rodzaju folii i ilości oklejanych elementów).
Odnośnie SiRamik, 5 miesięcy to jeszcze żaden wynik, ale kto wie może będzie dobrze. Pamiętam miałem pierwszego Cquartz'a na aucie szwagra, 1 warstwa, niedbale nałożona i rok wytrzymał, a kropelkował i wodę odpychał jak EXO, a gdy słabł efekt, to mycie czymś mocniejszym i znów żył.
Ostatnio MaxProtect UNC-R tez robi szał i pokazuje, że nie jest słabym zawodnikiem.
Powłok na rynku mamy sporo, jedne są lepsze drugie gorsze, jedne mają lepszy marketing inne gorszy, a po to mamy forum, żeby sobie o nich dyskutować
C1 się nie warstwuje. Exo to wiadomo, że dwie warstwy kładziemy.
nie wiem skąd masz takie info ale Ok nie wnikam....
Zamieszczone przez fireman6
2000 to koszt aplikacji (na małe auto), a sam produkt mniej kosztuje, a po za tym Serum jest ich najlepszą powłoką więc musi być droższy
dalej twierdze ze rozmawiamy o innej powłoce
no i tak i nie... w obecnej chwili po nowych cenach samo serum kosztuje 2000zl- 50ml aplikacja i korekta to odrębna kwestia
Zamieszczone przez fireman6
Odnośnie SiRamik, 5 miesięcy to jeszcze żaden wynik, ale kto wie może będzie dobrze
nie mam lampy UV zeby przyspieszyc starzenie ale jak na jednowarstowego no-name bo ktoś wie o SiRamiku działa super bedzemy go testowac dalej
Zamieszczone przez fireman6
. Pamiętam miałem pierwszego Cquartz'a na aucie szwagra, 1 warstwa, niedbale nałożona i rok wytrzymał, a kropelkował i wodę odpychał jak EXO, a gdy słabł efekt, to mycie czymś mocniejszym i znów żył.
pozostaje pogratulować
Zamieszczone przez fireman6
Powłok na rynku mamy sporo, jedne są lepsze drugie gorsze, jedne mają lepszy marketing inne gorszy, a po to mamy forum, żeby sobie o nich dyskutować
Hosting nie zmieniony ale zdjęcia przycięte
Tymczasem relacja z Audi A7. Auto kilkuletnie ale dość zaniedbane na zewnątrz. Niestety przez omyłkę usunąłem zdjęcia z przyjazdu ale nie było źle. A7 nalatane miało 130K, a wyglądało na 300 K. Po korekcie dostało powłokę od Gtechniq'a C1 + C2v3. Wnętrze odszczurzone, wyczyszczone skóry, zaimpregnowane też Gtechniq'iem L1, plastiki dostały C6 Dash Matt. reszta stadard.
Mycie:
Od razu kilka 50/50
a tu już efekty końcowe
My "Silver" http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=66739
Pimpness Car Detailing - renowacja lakieru, pranie tapicerki, renowacja skóry, czyszczenie i konserwacja tapicerki skórzanej, renowacja reflektorów, powłoka kwarcowa, kompleksowe czyszczenie pojazdów.
Komentarz