Najwięcej indywidualnych tytułów mistrzowskich na żużlu zdobyli dwaj "żużlowcy": Szwed Tony Rickardsson i Nowozelandczyk Ivan Mauger (obaj 6-krotnie). Czy dobrze ?:-)
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Przyznaje się bez bicia że nie wiem ops: bo pytanie dałem z głowy akurat o żużlu bo tej kategorii jeszcze nie było :P
Swoją droga na Toniego bym stawiałale na Nowozelandczyka to już nie
Najwięcej indywidualnych tytułów mistrzowskich na żużlu zdobyli dwaj "żużlowcy": Szwed Tony Rickardsson i Nowozelandczyk Ivan Mauger (obaj 6-krotnie). Czy dobrze ?:-)
Wychodzi na to, że dobrze. Obaj byli 6 razy M.Ś
Kto był najpiękniejszym obywatelem RP startującym w rajdzie Dakar. Podać imię i nazwisko, rok, pojazd oraz miejsce.
Hmmm... Jeżeli chodzi o Rajd Dakar, to chyba Iza Szwagrzyk, która "zaliczyła" ten rajd w 2009 r ciężarówką Man TGA w Ameryce Południowej (Argentyna i Chile).... Bo Martyna Wojciechowska, która ten rajd "zaliczyła" w 2002 r. Toyotą Land Cruiser (Francja i Hiszpania), jest chyba mniej "piękna"...
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Ja pierdziu, mamy kontrowersje Po zapoznaniu się z podobiznami dwojga niewiast minimalne zwycięstwo przyznaję Martynie, która też nota bene była kierowcą a pani Izabela tylko pilotem i samego Dakaru nie ukończyła (odpadniecie na 9 etapie) Jako, że zarówno kolega kytutr jak i kolega Eidos71 znali odpowiedzi a o postawieniu na którąś panią zadecydował gust i osobiste preferencje. Obydwaj mogą zadawać. Kto pierwszy ten lepszy.
Ok. A więc wróćmy do F1. No i pytanie: kto (imię i nazwisko), kiedy, i podczas jakiego wyścigu osiągnął najwyższą w historii F1 zarejestrowaną chwilową prędkość ? I jaka to była zarejestrowana prędkość ?
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
Bedzie latwe
Imie i nazwisko pierwszej i jedynej kobiety, która wygrała rajd zaliczany do klasyfikacji mistrzostw świata.
Podpowiem, że jest także pierwszą kobietą, która wygrała Pikes Peak - jeśli ktoś o niej nie słyszał to na pewno słyszał o marce samochodu który prowadziła i jego napędzie
Prowadzi NaviExpert Lifetime
Ostrzega Yanosik
Nagrywa Vicovation TF-2 EZ
Bedzie latwe
Imie i nazwisko pierwszej i jedynej kobiety, która wygrała rajd zaliczany do klasyfikacji mistrzostw świata.
Podpowiem, że jest także pierwszą kobietą, która wygrała Pikes Peak - jeśli ktoś o niej nie słyszał to na pewno słyszał o marce samochodu który prowadziła i jego napędzie
Michele Mouton wygrała 4 rajdy w eliminacjach RSMŚ. W sezonie 81 jeden i trzy w sezonie 82 za kierownicą Audi Quattro ale nie było to S1. S1 to rok 85 - 86 a między tymi autami były jeszcze dwa lub trzy modele jeśli liczyć też dosyć duże różnice w ewolucjach. W 1986 pojechała dwa rajdy w zespole Peugeota za kierownicą 205 T16 Evo 2. W 1982r wraz ze stałą pilotką Fabrizią Pons (która dyktowała też później Piero Liatti i Thomasowi Radstromowi) została wicemistrzynią świata. Najlepsza babka w sporcie motorowym Chyba ją kocham... :szeroki_usmiech
Michele kiedyś, widać też jak ewoluowały rajdowe audice:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WaRoyP4DEi8[/youtube]
Michele dziś. Nic nie straciła a nie jeździła rajdowym Porshe ze 40 lat:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zp8QkyXyTrc&feature=related[/youtube]
Jeśli moja odpowiedź jest satysfakcjonująca to mogę zadawać.
tymi autami były jeszcze dwa lub trzy modele jeśli liczyć też dosyć duże różnice w ewolucjach
dokładnie, z tego co pamiętam było Quattro, potem Sport Quattro czyli skrócona wersja Quattro, miało chyba wersje Evo 1 i 2, a na końcu topowe S1. Co do S1 prowadzonym to myślałem o Pikes Peak ale też mi się pokićkało w takim razie bo wygląda na to że startowała którąś edycją Sport Quattro chyba. Potem S1 w Pikes Peak startował też Walther Rohrl.
Jeśli mam zadawać pytanie to od razu mówię, że będzie dotyczyło tej pani i bedzie dosyć trudne choć poniekąd oczywiste. Będzie wymagało znajomości wywiadu z tą panią. choć łebski osobnik wpadnie na nie z marszu.
Po pierwsze długo się zastanawiałem nad tym pytaniem... chodziło mi po głowie już kiedy zakładałem ten temat. Wpadło mi do głowy po obejrzeniu tysięcy rajdowych klipów w tym o Audi Quattro i Michele Mouton. W jednym z nich był spory fragment oficjalnego wywiadu z Michele, o samym samochodzie, o atmosferze rajdów lat 80 i o jej rajdowych przeżyciach. Niestety od kilku miesięcy nie ma tego klipu w zasobach YT, (prawdopodobnie ktoś kto zamieścił klip usunął swoje konto) sprawdzałem też na innych serwisach. Mogę podać nawet tytuł klipu "Quattro, the noise" lub "The noise of quattro". Pytanie brzmi: Co było w zachowaniu kibiców - fanów rajdów, cytuję: "trudne..." dla niej osobiście? Dobrze się zastanówcie, były rzecze trudne dla wszystkich kierowców ale było też coś trudnego szczególnie dla niej.
Sev: Chodziło o dotykanie przez kibiców w czasie trwania rajdu np na mecie odcinka na punktach kontroli czasu... głównie ramiona, przedramiona i dłonie... ale uznajemy. I to nie jest pytanie o życie osobiste bo ta pani podczas rajdów była w pracy. :P Sev zadaje choć znamienne jest, że to pierwsza rzecz jaka mu do głowy przyszła :twisted:
Komentarz