Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bouli
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 739

    Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

    Zamieszczone przez Nexus6
    można było kupić lepiej grający sprzęt i to napewno za mniejsze pieniądze,
    więc to raczej ty przepłaciłeś
    na przykład co ? coś z czym musiałbym się bawić z panelem ? jak tak, to dziękuję. dziennie robię ok 100km po Wrocławiu i jakieś 10-15 razy wychodzę z auta, więc mam dosyć wyciągania czegokolwiek. Tu samo mi się chowa, i mam wyszstko w du_ie, a jakbym miał zdejmować panel 15 razy dziennie to też by mnnie taki sam szlak trafiał jak wcześniejsze wiciąganie mojego Bremena MP74.

    Zamieszczone przez Nexus6
    jak do tej pory wszystkie egzemplarze charakteryzują się bardzo wysokim spadkiem wartości - chyba największym jeśli idzie o sprzet Alpine'a
    cały czas (podobno od około 2 lat urzywki oscylują między 1500-2000zł. Spadek oczywiście jest, ale bezpośrednio po zakupie (koszt nowego ok 5000zł)

    Zamieszczone przez Nexus6
    a skoro Ty jeszcze "czekałeś" na ten sprzęt, to chciałbym zobaczyc minę tego szczęśliwca który pozbył się niechodliwego towaru
    radio kupiłem przez allegro
    popatrz się na aukcje tych radyjek, jak się ludzie o nie "biją" np: http://www.allegro.pl/item86000011_a...fantom_xl.html :szeroki_usmiech
    Bouli
    Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
    Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
    Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)
  • mlody
    Ambiente
    • 2005
    • 117

    #2
    Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

    Najnowsza wersja znanego już 140-KM silnika z pompowtryskiwaczami i 16V głowicą ma silniejszego brata. Po wyposażeniu w pompowtryskiwacze ze sterowaniem piezoelektrycznym można było zwiększyć moc silnika. Tym razem jest to już 170 KM i 350 Nm (moment ten dostępny jest w zakresie od 1800 obrotów/min do 2500 obrotów/min). Jest to najmocniejszy Golf TDI, jaki został kiedykolwiek wyprodukowany seryjnie.
    Piezoelektrycznie sterowane pompowtryski zastąpią dotychczasowe, z zaworami solenoidowymi. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu (znanemu już jednak z systemów z Common Rail) możliwe jest dokładniejsze sterowanie małymi dawkami paliwa oraz mniejszy pobór prądu do wysterowania wtrysku.

    Prędkość maksymalna nowego Golfa GT TDI to 220 km/h. Do setki przyśpiesza w 8,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa to 5,9 litra/100 km. Auto wyposażone jest w filtr cząstek stałych (FAP). Sterownik silnika dostarczony został przez niemieckiego Siemensa.
    W ofercie auto może być wyposażone w skrzynię manualną (6 biegów) lub automatyczną (6 biegów, DSG).

    ciekaw jestem czy w skodzie bedzie montowany taki silniczek???

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ja jestem ciekaw co to za DSG bedzie. Taki silnik jak bedzie mial gifta to ma pewne 370Nm a to juz ponad sily DSG. Chyba ze opracowali nowa wersje
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • mlody
        Ambiente
        • 2005
        • 117

        #4
        i pewnie 180 Ps może się trafi a po wirusku jakieś 220 Ps bajk.

        Komentarz

        • BioBogon
          Elegance
          • 2005
          • 921

          #5
          Ciekawy jest sterownik Siemensa w sensie łatwości modyfikacji :diabelski_usmiech
          Leon FR 2.0TDI 170KM

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratoRS
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Jakiegos siemensa da sie robic. Problem pozostaje FAP, ktory jak tylko poczuje za duzo sadzy zacznie wysylac szalone komunikaty do ECU
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              #7
              No swojego czasu był gość na forum streetracing z Pugiem 307, który miał wirusik i Fapa, tylko lekkie mody wchodzą w gre.
              Im większe to tak jak pisze Maicroft,
              jak tylko poczuje za duzo sadzy zacznie wysylac szalone komunikaty do ECU
              i wieczny Check itp...

              Ciekaw jestem jak to będzie banglać.
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz

              • Ziomal
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 5841
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                No jak by jeszcze Skoda wsadziła do RS takiego diesla to już wogle byłby raj.
                Fapa
                a co to za skrót ? ops:
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  Fapa a co to za skrót ? ops:
                  filtr czastek stalych
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Tymon
                    RS
                    • 2004
                    • 2970

                    #10
                    Fap- po naszemu :lol: filtr cząsteczek stałych

                    Filtre à particules :szeroki_usmiech
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Ja jestem ciekaw co to za DSG bedzie. Taki silnik jak bedzie mial gifta to ma pewne 370Nm a to juz ponad sily DSG. Chyba ze opracowali nowa wersje
                      Sa tez mocniejsze wrsje DSG. Np w wersjach R-GT tez bedzie DSG, a tam niutkow bedzie duzo wiecej niz 350.
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratoRS
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Np Audi A3 3.2 DSG ma ta sama skrzynie co 2.0TDi silnik benzynowy ma tylko duzo wieksza moc, ale to akurat nie jest straszne tej skrzyni, za to moment obrotowy maja ten sam.

                        Zobaczymy, narazie to dali by taka jedna sztuke na testy do Polski, jak zapala ten wynalazek na tym mrozie :diabelski_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Foss
                          Classic
                          • 2005
                          • 18

                          #13
                          Ale przecież w ostatnim/przedostatnim Auto, Motor & Sport jest kalendarz premier i z tego co mnie pamięć nie myli Octavia II RS Diesel(170KM) - III kwartał 2006.

                          Komentarz

                          • BioBogon
                            Elegance
                            • 2005
                            • 921

                            #14
                            Wygląda, że będzie ten disel w RSie. Za gramanicom w recenzjach pojawiają się zapowiedzi na marzec/kwiecien 2006 oraz bardziej ogólnie w roku 2006:



                            A tu jest dużo zdjęć RSa i dyskusja o tym czy będzie ten diesel w RSie:
                            Leon FR 2.0TDI 170KM

                            Komentarz

                            Pracuję...