Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

    Zamieszczone przez Nexus6
    można było kupić lepiej grający sprzęt i to napewno za mniejsze pieniądze,
    więc to raczej ty przepłaciłeś
    na przykład co ? coś z czym musiałbym się bawić z panelem ? jak tak, to dziękuję. dziennie robię ok 100km po Wrocławiu i jakieś 10-15 razy wychodzę z auta, więc mam dosyć wyciągania czegokolwiek. Tu samo mi się chowa, i mam wyszstko w du_ie, a jakbym miał zdejmować panel 15 razy dziennie to też by mnnie taki sam szlak trafiał jak wcześniejsze wiciąganie mojego Bremena MP74.

    Zamieszczone przez Nexus6
    jak do tej pory wszystkie egzemplarze charakteryzują się bardzo wysokim spadkiem wartości - chyba największym jeśli idzie o sprzet Alpine'a
    cały czas (podobno od około 2 lat urzywki oscylują między 1500-2000zł. Spadek oczywiście jest, ale bezpośrednio po zakupie (koszt nowego ok 5000zł)

    Zamieszczone przez Nexus6
    a skoro Ty jeszcze "czekałeś" na ten sprzęt, to chciałbym zobaczyc minę tego szczęśliwca który pozbył się niechodliwego towaru
    radio kupiłem przez allegro
    popatrz się na aukcje tych radyjek, jak się ludzie o nie "biją" np: Link :szeroki_usmiech
    Bouli
    Była: Czarna perła 1.6BFQ Ice
    Perfect service by DobryGrześWawa :kciukgora
    Jest: Opel Vectra Estate Sportline 1.9 CDTI Zdrowa seria :twisted: (miało być 150KM/320Nm a jest 164.9KM/362.3Nm)

  • #2
    Golf V GT 2.0 TDI 170 KM

    Najnowsza wersja znanego już 140-KM silnika z pompowtryskiwaczami i 16V głowicą ma silniejszego brata. Po wyposażeniu w pompowtryskiwacze ze sterowaniem piezoelektrycznym można było zwiększyć moc silnika. Tym razem jest to już 170 KM i 350 Nm (moment ten dostępny jest w zakresie od 1800 obrotów/min do 2500 obrotów/min). Jest to najmocniejszy Golf TDI, jaki został kiedykolwiek wyprodukowany seryjnie.
    Piezoelektrycznie sterowane pompowtryski zastąpią dotychczasowe, z zaworami solenoidowymi. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu (znanemu już jednak z systemów z Common Rail) możliwe jest dokładniejsze sterowanie małymi dawkami paliwa oraz mniejszy pobór prądu do wysterowania wtrysku.

    Prędkość maksymalna nowego Golfa GT TDI to 220 km/h. Do setki przyśpiesza w 8,2 sekundy. Średnie zużycie paliwa to 5,9 litra/100 km. Auto wyposażone jest w filtr cząstek stałych (FAP). Sterownik silnika dostarczony został przez niemieckiego Siemensa.
    W ofercie auto może być wyposażone w skrzynię manualną (6 biegów) lub automatyczną (6 biegów, DSG).

    ciekaw jestem czy w skodzie bedzie montowany taki silniczek???

    Komentarz


    • #3
      Ja jestem ciekaw co to za DSG bedzie. Taki silnik jak bedzie mial gifta to ma pewne 370Nm a to juz ponad sily DSG. Chyba ze opracowali nowa wersje
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        i pewnie 180 Ps może się trafi a po wirusku jakieś 220 Ps bajk.

        Komentarz


        • #5
          Ciekawy jest sterownik Siemensa w sensie łatwości modyfikacji :diabelski_usmiech
          Leon FR 2.0TDI 170KM

          Komentarz


          • #6
            Jakiegos siemensa da sie robic. Problem pozostaje FAP, ktory jak tylko poczuje za duzo sadzy zacznie wysylac szalone komunikaty do ECU
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              No swojego czasu był gość na forum streetracing z Pugiem 307, który miał wirusik i Fapa, tylko lekkie mody wchodzą w gre.
              Im większe to tak jak pisze Maicroft,
              jak tylko poczuje za duzo sadzy zacznie wysylac szalone komunikaty do ECU
              i wieczny Check itp...

              Ciekaw jestem jak to będzie banglać.
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz


              • #8
                No jak by jeszcze Skoda wsadziła do RS takiego diesla to już wogle byłby raj.
                Fapa
                a co to za skrót ? ops:
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  Fapa a co to za skrót ? ops:
                  filtr czastek stalych
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    Fap- po naszemu :lol: filtr cząsteczek stałych

                    Filtre à particules :szeroki_usmiech
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Ja jestem ciekaw co to za DSG bedzie. Taki silnik jak bedzie mial gifta to ma pewne 370Nm a to juz ponad sily DSG. Chyba ze opracowali nowa wersje
                      Sa tez mocniejsze wrsje DSG. Np w wersjach R-GT tez bedzie DSG, a tam niutkow bedzie duzo wiecej niz 350.
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz


                      • #12
                        Np Audi A3 3.2 DSG ma ta sama skrzynie co 2.0TDi silnik benzynowy ma tylko duzo wieksza moc, ale to akurat nie jest straszne tej skrzyni, za to moment obrotowy maja ten sam.

                        Zobaczymy, narazie to dali by taka jedna sztuke na testy do Polski, jak zapala ten wynalazek na tym mrozie :diabelski_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Ale przecież w ostatnim/przedostatnim Auto, Motor & Sport jest kalendarz premier i z tego co mnie pamięć nie myli Octavia II RS Diesel(170KM) - III kwartał 2006.

                          Komentarz


                          • #14
                            Wygląda, że będzie ten disel w RSie. Za gramanicom w recenzjach pojawiają się zapowiedzi na marzec/kwiecien 2006 oraz bardziej ogólnie w roku 2006:
                            404 Not Found
                            largus.fr

                            A tu jest dużo zdjęć RSa i dyskusja o tym czy będzie ten diesel w RSie:
                            ERROR: The request could not be satisfied
                            Leon FR 2.0TDI 170KM

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X