W produkcji jest od początku miesiąca, zdaje się od 5 listopada, pokaz zamknięty też już był, ten w Hiszpanii, a kiedy Big Open :?: Bo my tu :blah :blah :blah , a Moja Pani szuka mi prezentu pod choinkę :yay:
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez yogi_at_pozenale ze drzwi z tylu tak szpetnie spasowane, to ja pozostane przy O2superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Silniki
Czy ma ktoś linki do źródeł na temat nowych silników? W gazecie pisali o:
1.4TSI 140KM
1.8TSI 180KM
2.0TDI 150KM & 180KM
Mnie najbardziej ciekawi 1.8TSI, ale dziś przypadkiem znalazłem, że 1.8TSI został wycofany z Passata (wiem, stare info). Czy to będzie jakaś nowa generacja, czy tylko odświeżony kotlet, z którym można spodziewać się problemów? Przed chwilą znalazłem też info o Seacie Leon, tam też ma być nowa wersja 180KM:
Planuję wymienić auto następnęj zimy, więc ciekawi mnie ta O3 w dobrej wersji
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez sh951.8TSI 180KM
A że stare konstrukcyjnie wielu zamarudzi. Stare ale jare.
Ale obyś miał racje Mihau, nie czytałem nigdzie tego , ale obyś miał rację. Chyba, że przy okazji poprawienia rozrządu coś innego spieprzą coby ludzie kase przynosili po gwarancji...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Alonzo_Trzeba było na takie rynki jak nasz klepać dalej stare poczciwe 1,8 turbo co i ma pasek i daję sie wdzięcznie dłubnąć...no i gaznąć da sie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Alonzo_Trzeba było na takie rynki jak nasz klepać dalej stare poczciwe 1,8 turbo co i ma pasek i daję sie wdzięcznie dłubnąć...no i gaznąć da sie.
Komentarz
-
-
Jesli ten nowy 1.8 TSI to ten sam co w Audi...to bedzie mial pasek,ale i podwojny wtrysk paliwa...bezposredni i posredni=8 wtryskiwaczy i pewnie problemy :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Dobra, znalazłem specyfikację w Audi A3:
Cylinders
4
Displacement
1798 cm3
Power
134(180)/5000 KW(hp)/RPM
Torque
184/1250-5000 lb-ft/RPM OR 249/1250-5000 Nm/RPM
Fuel System
Direct Injection
Fuel
Petrol
CO2 Emissions
130 g/km
performance
Top Speed
144 mph OR 232 km/h
Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)
7.2 s
Oczywiście prędkości i przyspieszenia są dla A3, ale zakres max momentu obrotowowego robi wrażenie Jest to co prawda tylko 250Nm, (w A4 jest 320Nm przy mocy 170hp), ale zapewne pozwoli to na połączenie z DSG7.
Co do typu paska rozrządu to wiem tyle, że łańcuch jest głośniejszy i niby nie wymaga częstych wymian (niby..), a zwykły pasek cichszy i co 100/120kkm trzeba wymieniać. Teoretycznie mi to nie przeszkadza
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sh95....
Co do typu paska rozrządu to wiem tyle, że łańcuch jest głośniejszy i niby nie wymaga częstych wymian (niby..), a zwykły pasek cichszy i co 100/120kkm trzeba wymieniać. Teoretycznie mi to nie przeszkadza
Swoją drogą można sie sprzeczać lub nie, po latach widać, że z TSI coś jest nie do końca teges i podobnie jak pierwsze 2.0 TDI PD "dobiło" nieśmiertelnego passata tak kilka lat na rynku TSI początkową fascynację wielu użytkowników zamieniło we frustrację. Bo ok, jakoś przy ilości silników jeżdzących nie mówi sie o "pladze" ale wobec wielu przypadków problemów inni użytkownicy już nie są tacy szczęśliwi mimo, że na razie jest u nich ok. Ale nasłuchują niespokojnie co rano.
Zresztą wiele burzliwych dyskusji na VAG-owych forach daje obraz zjawiska.
Przeglądam sobie z nudów gazetki i w artykule o awaryjności silników 1,4 TSI róznych odmian w Motorze z 22.10.2012 na końcu jest zdanie, że mimo iż generalnie VW problemu nie widzi "coś jednak musi być na rzeczy , skoro koncern VW oficjalnie ogłosił przejście na nowy typ silnika 1,4 TSI, który z poprzednikiem nie ma praktycznie nic wspólnego"
Ale nic więcej nie napisano
A dla zainteresowanych tematem w atrykule - co na to producenci:
SKODA: "....przypadki niedomagań tej jednostki nie dotyczą skód. Do tej pory odnotowano w Polsce 10 przypadków uszkodzenia silnika na blisko 14 tyś sprzedanych aut z tym silnikiem"
VW:"....W samochodach z pierwszymi silnikami mogły zdarzać sie kłopoty z napinaczem co w rezultacie zignorowania przez użytkownika usterki objawiającej sie specyficzną praca silnika mogło prowadzić do jego uszkodzenia....Od kilku lat stosowany jest napinacz o poprawionej konstrukcji i problemu nie ma."
No to jak problemu nie ma to po co wprowadzać nową konstrukcję? Chyba, że będzie jeszcze gorsza....
Komentarz
-
-
Jak to mozliwe że przy dzisiejszej technologii i wiedzy koncerny nie sa wstanie zaprojektować i wykonać poprawnie silnika co by wytrzymał te 200kkm, celowo nie pisze o większym przebiegu bo nie od dziś wiadomo że auto ma wytrzymać kilka lat i na złom, tylko co chwila są wpadki jak nie diesli to benzyniaki :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz