....
niestety dalej do podnoszenia maski jest ten koszmarny patyk a nie jak w Golfie czy ... Dacii Lodgy (sic!) teleskopowy amortyzatorek czy jak to sie tam nazywa.
jeden mały mod załatwia sprawę
nawiasem mowiąc przez ksenony i ich spryskiwacze podnosze maskę 2-3x częsciej niż w poprzedniej O1 więc teleskop naprawdę się przydaje
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Jak ja się cieszę ze załapałem się na normalną 2, przecież ta 3 to właściwy fl dwójki, i teraz powinien dokonywać żywota, a w jej miejsce stworzyć coś ładnego. Uparli się robić auta dla emerytów
dlugosc 465,9 cm vs 476,9 cm
szerokosc 268,6 cm vs 271,2 cm
rozstaw osi 181,4 cm vs 182 cm
tak czytam iczytam
pokićkałeś marlej parametry trochę..
w sumie to sporo urosła na szerokość i rozstaw osi chyba..
czy mógłby ktoś odszukać jeszcze dane o2 i superba i wkleić dla porównania ..wtedy będzie trochę jaśniej dla nas ..i do tego pasek.
ja po prostu nie mam czasu teraz..
Tak jak pisalem 1.8tsi 180 to bedzie szczyt oferty przy -100kg bedzie tak samo szybki jak srary 2.0tsi 200.
A mocniejszych ma nie byc zeby nie robic konkurencji np golfowi GTI.
To co będzie w RSie niby? Bo ten 1.8 TSI 180KM ma być w cywilnej wersji.
Najwcześniej w Polsce Nowe Octavie III pojawią się gdzieś w okolicach marca 2013 r.
Do 150KM ma być z tyłu belka skrętna, powyżej wielowahacz.
Z przodu jak się na nią patrzy ma coś z BMW :P
rowerek, liczby na pewno prawdziwe, ale ważniejsze byłyby te które pokazują wnętrze auta np - siedzisko od dachu/podłogi; długość siedziska/oparcia itp.
W takim razie ktoś się musi wybrać na wycieczkę po salonach z miarką bo ja osobiście nie mam takich danych. Albo jak ktoś ma kolekcję AŚ to niech poszpera bo Oni przy testach mierzyli wnętrze auta właśnie w ten sposób.
Octavianos, czyli z TDI to tylko RS, z TSI to 1.8 i o ile będzie to 2.0 będzie mieć wielowachacz z tyłu :?: pytam dla ustalenia danych, ale już w paru miejscach było to podane.
I przestańcie wszyscy biadolić na jakość wnętrza itd... Skoda zawsze była najniżej pozycjonowana w VAG i należy się z tym pogodzić. Jak komuś nie pasuje czarny kolor, to niech zamówi pół na pół z szarym lub beżowym, tak jak w Rapid-ie. Zapewne w ciągu kilku miechów Milotec lub inna f-ma wypuści zestaw dodatków w chromie i już będzie weselej. A ten decor a'la Adam Słodowy to do auta o 2 klasy wyżej pasuje, nawet w Passacie zalatuje wiochą i sporymi kompleksami :wink: . Tak czy inaczej, taczka pozostanie taczką i nic/nikt tego faktu nie zmieni. Aha, O3 można bardziej porównywać do VW Jetta a nie Gofra, bo wymiarami i funkcjonalnością są bardziej zbliżone. Zastosowanie tej samej platformy sprawiło, że auta mają ze sobą mniej wspólnego niż może się zdawać. Jeżeli moje plany życiowe wypalą, to za jakiś rok chciałbym zasiąść za kierownicą O3 1.8 TSI 4x4 Kombi, Elegance, najlepiej w kolorze niebieskim. Ot, takie marzenie....
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
dlugosc 465,9 cm vs 476,9 cm
szerokosc 268,6 cm vs 271,2 cm
rozstaw osi 181,4 cm vs 182 cm
tak czytam iczytam
pokićkałeś marlej parametry trochę..
w sumie to sporo urosła na szerokość i rozstaw osi chyba..
czy mógłby ktoś odszukać jeszcze dane o2 i superba i wkleić dla porównania ..wtedy będzie trochę jaśniej dla nas ..i do tego pasek.
ja po prostu nie mam czasu teraz..
racja Leszek, popieprzylo mi sie przy przepisywaniu z gazety - szerokosc z rozstawem osi.
Najwcześniej w Polsce Nowe Octavie III pojawią się gdzieś w okolicach marca 2013 r.
Do 150KM ma być z tyłu belka skrętna, powyżej wielowahacz.
Z przodu jak się na nią patrzy ma coś z BMW :P
oooo jak w marcu - to akurat dla mnie na urodziny ;-)
a z tym tylnym zawieszeniem to szkoda... czyli nawet w 1.4 tsi bedzie belka...
ps. Octavianos - daj cynk jak bedziesz mial info o cenach :-)
ps.2 panowie sa kolejne fotki wnetrza:
i jest znak - zdjecie nawigacji - zobaczcie jakie miasto wskazuje paluch osoby robiacej zdjecie... tak, tak.. Wałbrzych! ;-)
Ale w tymże samym "periodyku" mamy golfera VII rozmiar hb 5D odpowiednio (dł/szer/rozstaw):
425,5 - 179,9 - 263,7
golfer VI
420 - 178 - 258
golfer V
421 - 176 - 258
golfer IV
415 - 174 - 251
Z generacji na generację modele "puchną" w swoich segmentach także i te segmenty zahaczają albo wchodzą w kolejne segmenty patrząc kilka generacji wstecz - trzeba standardy dla segmentów z gen na gen podwyższać.
Przykładowo golfer VII na rozstawie osi jest większy od O2 a do O3 brakuje mu 5 cm także to nie jest tak, że nagle O3 jest jakaś wyrośnięta i za duża na klasę .
Choć z drugiej strony Golfer V a O2 , która jak wiemy ma jego płytę to ten sam rozstaw osie tylko karoseria napuchnięta w skodzinie....
Może jak ktoś tu podał będzie trochę "na siłę" na niektórych rynkach (czyli tez u nas) pchana w średnią bo się nie mieści z rapidem w kompaktowej. Marketingowy bełkot?
Hmmm, do passata na rozstawie rzeczywiście mało brakuje bo niecałe 3 cm ale po fotkach jak ten kolo pokazje jakoś nie widać tej przestrzeni w środku po fotelach.
Małe pomieszanie z poplątaniem.
Ale obawiam się że o ile rynek (klienci) z chęcią przyjmie octavie w klasie średniej to już ciężko może być mu zaakceptować octavie w klasie średniej z ceną klasy średniej...bo to tylko octavia.
Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie ...jakie będą ceny
Im dłużej oglądam tę OIII dochodzę do wniosku, że na chwilę obecną zrobiłbym tak jak Big, ... , czyli zamówił Superba i olewał ten jego szpetny zad (zad superba, nie big-a )
Może po oględzinach organoleptycznych OIII opinia mi się zmieni :wink:
Im dłużej oglądam tę OIII dochodzę do wniosku, że na chwilę obecną zrobiłbym tak jak Big, ... , czyli zamówił Superba i olewał ten jego szpetny zad (zad superba, nie big-a )
Może po oględzinach organoleptycznych OIII opinia mi się zmieni :wink:
Dobra, nie wnikamy co wy tam "po lekcjach" robicie
Jak komuś widzi sie SII lfb to jest z pewnością niegłupie wyjście bo co by nie gadać superb wewnątrz to fajne auto, a jesli octa będzie"rapidowata" i w środku na twardo ciosana to w zasadzie co tu wybierać.... Jak kto nie jest estetą (z tym zadem) i chce dalej mieć kurę (ale teraz nieopierzoną) na masce to alternatywa jak najbardziej :diabelski_usmiech .
Tymczasowa opinia o nowej Octavii - dla mnie pozytyw.
Na tle dziwnych, niby nowoczesnych, designerskich działań konkurencji dla mnie jej konserwatywny wygląd jest atutem. Dla mnie jest to progres w dobrym kierunku. Są rzeczy na świecie które zawsze będą dobre jak wzór Burlington, buty typu Oxford, czy klasyczny garnitur z dwoma cięciami i taka właśnie jest nowa Octavia. Niestety nie można tego było powiedzieć o O2 FL ale predlift jest nadal atrakcyjny, z charakterem jeśli chodzi o zewnętrzny wygląd.
Wnętrze - nie wiem jak z jakością, zastanowię się jak dotknę, sam wygląd natomiast dla mnie na plus.
Tymczasowa opinia o nowej Octavii - dla mnie pozytyw.
Na tle dziwnych, niby nowoczesnych, designerskich działań konkurencji dla mnie jej konserwatywny wygląd jest atutem. Dla mnie jest to progres w dobrym kierunku. Są rzeczy na świecie które zawsze będą dobre jak wzór Burlington, buty typu Oxford, czy klasyczny garnitur z dwoma cięciami i taka właśnie jest nowa Octavia. Niestety nie można tego było powiedzieć o O2 FL ale predlift jest nadal atrakcyjny, z charakterem jeśli chodzi o zewnętrzny wygląd.
Wnętrze - nie wiem jak z jakością, zastanowię się jak dotknę, sam wygląd natomiast dla mnie na plus.
Dla mnie to dopiero po macankach będzie pełny obraz czy to atrakcyjne będzie czy nie. No i cena.
Opakowanie jak najbardziej dla mnie na plus, wnętrze dizajn jest OK. Silniki no jak dla mnie pole minowe i wielka niewiadoma - nie przekonują mnie.
Zobaczymy resztę. Ale ja z uwagi na technologie raczej po octavii obecnej kończę już ze skodami (ale nigdy nie mów nigdy).
Czy mi się wydaje , czy w rapidzie będzie więcej miejsca w środku niż w OCTAVI III ?
Bo na jakiś zdjęciach jak siedział ktoś w środku OIII wyglądało na bardzo ciasne wnętrza (ciaśniejsze niż w RAPIDZIE)
Co do wyglądu to mi się podoba. Wnętrze też ładne , tylko jak zwykle troche ponure :/
Ale wielki plus za wygląd zewnętrzny
jak może w OIII być mniej miejsca niż w rapidzie skoro w OII jest go więcej niż właśnie w rapidzie, a gabaryty OIII są większe niż OII :shock: Zrozumiałe co napisałem :?: :diabelski_usmiech
Komentarz