Zamieszczone przez mirek_p11
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
-
-
Zamieszczone przez BADYLmoje zdanie niemniej jednak dla mnie golf to golf czyli klasyk segmentu hatchback,a komboi....może i ładny może i fajnie się nim jeździ ale to już nie "PRAWDZIWY" golf pozdrowinka...
choć z drugiej mańki, se myślę, kura to taki udawany fałwej..... :szeroki_usmiech ... imho>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Po obejrzeniu filmików i zdjęć, od razu miałem wrażenie że one jakoś słabo świecą.
Czyli w rzeczywistości się to potwierdza...Czarna perła O2 FL:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez datoZasadnicza. Przy leasingu / kredycie "fabrycznym" dealer dostaje 1-3% wsparcia od finansującego.Zamieszczone przez ketivva co to za różnica czy leasing, kredyt czy "gotówka" ?
jedynie taka ze w oferowanym kredycie czy leasingu przez dealera można ukryć % marży
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seednie moga byc takie jak w Audi - nikt nie kupowalby Audiad:
Naprawdę przy wyborze auta kierujecie się tym jak wyglądają .... światła do jazdy dziennej ???? To powoli robi się chore i to nieuleczalnie chore.
Naprawdę nie znam wśród moich znajomych, nawet tych mających świra na punkcie motoryzacji, nikogo kto przy wyborze auta zwracałby uwagę na kształt świateł do jazdy dziennej.
Czy to ma dla was naprawdę tak wielkie znaczenie??
P.S.
dzienne ledy w kształcie pasków w lampach w O III, jak dla mnie wyglądają o.k.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VerbaDopłacilibyście w OIII do ledów z przodu i z tyłu?
Martwi mnie co innego, jaki może być powód wstrzymania produkcji silników 1.8TSI do OIII, po moich przygodach z tym silnikiem w OIIFL, zastanawia mnie czy znowu coś tam nie pochrzanili, no bo nowe auto, które tak naprawdę dopiero ma wejść oficjalnie na salony i już problem z dostępnością najmocniejszego silnika, dziwne? Ja swoją zamówiłem właśnie z tym silnikiem, w tygodniu się dowiem czy załąpałem się na silnik przed wstrzymaniem produkcji czy już po.
Komentarz
-
-
poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!! :shock:
Mi wyszło 102 kpln , TU ciekawe ila da redę urwać z takiej ceny. Wracając do zniżek kupująć dobrze wyposażoną Octavkę w listopadzie 2012 zniżka od cen konfiguratora wyszła około 12% , ale z "małym" oszukaństwem salonu.
TUTAJ to opisałem.
Teraz czekam na kombi, idealnie byłoby w 4x4
A dla kolegi BIG co pisał o światłach dziennych, tak ja osobiście zwracam uwage na takie szczegóły , a nawet na drobniejsze i potrafi byc to dla mnie dyskwalifikujące do zakupu! !NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSItest w poniedziałkowym MOTORze
Zamieszczone przez wojtisek1poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!! :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtisek1poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!!
Także nie przesadzajmy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigW BMW 3 czyli w aucie za 125 tys zł w podstawowej wersji bi- ksenony kosztują 4 923 zł. Jeśli ktoś chciałby do tego światła adaptacyjne ( które w O III bi-ksenony mają) to musi do powyższej kwoty dołożyć jeszcze 2 900 zł. Co razem daje 7 823 zł w aucie które wyjściowo kosztuje 125 tys zł (czyli tyle co dobrze wyposażony Superb II).
Także nie przesadzajmy.
jedno jest pewne: trzeba poczekać na pakiety i wtedy będzie taniej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigW BMW 3 czyli w aucie za 125 tys zł w podstawowej wersji bi- ksenony kosztują 4 923 zł. Jeśli ktoś chciałby do tego światła adaptacyjne ( które w O III bi-ksenony mają) to musi do powyższej kwoty dołożyć jeszcze 2 900 zł. Co razem daje 7 823 zł w aucie które wyjściowo kosztuje 125 tys zł (czyli tyle co dobrze wyposażony Superb II).
Także nie przesadzajmy.
Komentarz
-
-
W A4 ksenony ze światłami do jazdy dziennej LED, kosztują 5 100 zł + Adaptive Light 1830 zł co daje nam razem 6 930 zł w aucie za minimum 116 tys zł.
[ Dodano: Nie 10 Mar, 13 18:36 ]
Zamieszczone przez parasiteHehe najpierw jedziesz po ludziach, że chcą jakości BMW, Audi w cenie Skody, a później jak już Ci podpasuje to porównujesz ceny w Skodzie do cen z BMW.Totalna pomyłka z twojej strony !!!
Chciałem pokazać ze O III wcale nie ma tak drogich ksenonów jak to się niektórym wydaje. Co więcej w autach kosztujących o niebo więcej od O III i stojących sporo wyżej w motoryzacyjnej hierarchii, za owe ksenony trzeba zapłacić dużo więcej niż w O III.
Czyli ... ? Czyli O III ma całkiem o.k. skalkulowane ceny i przynajmniej ja nie uważam aby te ksenony były jakoś specjalnie drogie na to co oferują (system AFL, oraz skrętne soczewki). A oferują systemy które są niedostępne w niektórych autach klasy średniej (np. najnowsza Mazda 6 nie ma systemu AFL, podobnie Accord)
Czyli totalnie nie odczytałeś moich intencji.Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz