Zamieszczone przez kowal 2002
OIIFL to sztandarowu przyklad "jak zepsuc ciekawe auto". z OII, ktora miala typowy niemiecki sznyt dizajnerski zrobiono dziadostwo poprzez powiekszenie i podrzucenie swiatel do gory. podobny niefortunny zabieg zrobiono z Vectrą C FL - gustowne swiatla przerobiono na styl a`la korea (choc koreanskie auta juz dzisiaj lepiej wygladaja)
ale dosyc - gust to gust.
Kupuje nowa OIII i mialem okazje sie przejechac ostatnio.
1.4 TSI Ambition
Wyglad swietny - kwintesencja niemieckiej stylizacji
Wlasnosci jezdne - mam wrazenie, ze - nie dosyc, ze nizej sie siedzi to srodek ciezkosci rowniez zostal nizej przesuniety. to oczywiscie nie zostalo obojentym na jazde. prowadzi sie bardzo dobrze. 1.4 TSI zrywny w pelnym zakresie obrotow. zdecydowanie polecam bardziej niz 1.6 TDI, tu rzeczywiscie jest glosno w srodku. w tsi - cisza.
wady - rzeczywiscie plastik na bokach moglby byc lepszy, ten na desce ok. aa i wygodne fotele jak i cala pozycja za kierowniecą.


widoczność kiepska - delikatnie mówiąc. Octa w tej wersji silnikowej ma z tyłu belke zamiast wielowahacza i dla mnie ( moje subiektywne odczucie ) przez pierwsze minuty jest to niezauwazalne ale przez kolejne, dla kogos kto jeździ z wielowahaczem bardzo wyczuwalne i ogólnie komfort na tym napewno ucierpiał, no ale coś za coś. Dla przykładu podam, że GVII belkę ma tylko w 1.2 TSi. Ale żeby za ksenony dopłata wynosiła jak dobrze pamiętam ok 4200 :shock: to już są jaja....
Komentarz