standardowe 11% rabatu, nie jest źle, przy tym założeniu golasa będzie można kupić za 55 tys
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
maxpaynemm, no i jest dobrze !! Ceny jak widać są bardzo dobre i nie ma co na nie narzekać.
80 tys zł - cennikowo, w 2007 r. kosztowała moja O II 1.6 MPI Elegance + metalic i wielofunkcyjna kierownica. Czyli O III z lepszym wyposażeniem i większa ilością dodatkowego wyposażenia jest w podobnych pieniądzach co analogiczna O II.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiDzisiaj gdzieś czytałem artykuł że Golf VII ( tak jak Octavia III ) w słabszych motorach z tyłu też ma belkę zamiast wielowahacza. Prawda to?Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiDzisiaj gdzieś czytałem artykuł że Golf VII ( tak jak Octavia III ) w słabszych motorach z tyłu też ma belkę zamiast wielowahacza. Prawda to?
O III również w wersjach o mocy do 140 KM ma z tyłu belkę, w mocniejszych jest to wielowahacz.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigoraz najnowszy Civic we wszystkich swoich wersjach.
zbiornika pod przednie siedzenia.
Klasycznie konstruowany Civic 4D ma z tylu wielowahacz.
Wiec w tym przypadku prosze o nie porownywanie do dziadziejacej konkurencji...ktora
robi wszystko aby pare eurusow zostalo im w kieszeni,a klient zostal zrobiony na szaro.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekTo akurat nie jest prawda...tylko 5D ma belke,ale nie z powodu oszczednosci jak u konkurencji...tylko ze wzgledu na specyficzny bagaznik i siedzenia,oraz przeniesienie
zbiornika pod przednie siedzenia.
Zamieszczone przez gebekWiec w tym przypadku prosze o nie porownywanie do dziadziejacej konkurencji...ktora
robi wszystko aby pare eurusow zostalo im w kieszeni,a klient zostal zrobiony na szaro.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez demmsiCzyli octavia w 1.8TSI, 2.0TDI będzie mieć wielowahacz?
Zamieszczone przez demmsiA wersja 1.4TSI 140KM?Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Myślę, ze nie ma co dorabiać do tego ideologii. Jest tam belka i koniec kropka. Żaden kupujący nie będzie wnikał dlaczego tak jest i kto za to odpowiada.
_________________
dobrze sie prowadzily.
Jedynie UFO ma belke...bo chciano umozliwic przewiezienie w aucie kompaktowym roweru w pozycji na stojaca za przednimi siedzeniami.Takiego rozwiazania nie ma nikt w tej klasie...oprocz vanow itp.
Dlatego poswiecono prowadzenie dla mozliwosci transportowych,a nie jak w VAGu dla paru euro...i to jest duza roznica.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
pstrykacz, to coś pozmieniali ? Pierwotnie miało być do 140 KM mocy belka, powyżej wielowahacz.
Gebek, nie musisz na każdym kroku podkreślać swojej fascynacji Hondą, naprawdę wszyscy to wiemy że lubisz auta tej marki.
P.S.
rower przewozi sie na dachu a nie wewnątrz auta, szczególnie, gdy jest na nim pełno błota i smaruCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez Bigoraz najnowszy Civic we wszystkich swoich wersjach.
zbiornika pod przednie siedzenia.
Klasycznie konstruowany Civic 4D ma z tylu wielowahacz.
Wiec w tym przypadku prosze o nie porownywanie do dziadziejacej konkurencji...ktora
robi wszystko aby pare eurusow zostalo im w kieszeni,a klient zostal zrobiony na szaro.
[ Dodano: Nie 24 Lut, 13 13:08 ]
Big, tak, ale w benzynach.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Śledzę ten temat, od pewnego czasu nie udzielając sie.
Widzę zarówno głosy fascynacji jak i lekkiego zawodu.
Szczerze to najbardziej mnie ciekawi ilu z aktywnych w tym temacie forumowiczów rzeczywiście planuje zakup auta w pierwszej połowie br. i ilu z tych (jeśli zapozna sie z ofertą rynkową różnych firm) ostatecznie zdecyduje się na O3, ilu stwierdzi, ze nie tego od tego auta oczekiwali i się troszkę zawiedli i pójdą do konkurencji a ilu na końcu sięgnie np po krytykowanego (także przeze mnie) rapida bo skoro wygląda praktycznie tak samo a kosztuje mniej, a nie muszą mieć 1,8 TSi z DSG i na full wypasie tylko 1,4 albo 1,2? Zresztą przy kalkulacji takiego full wypasu to już zaczyna sie robić trochę baz sensu IHMO i trzeba być fanatykiem a nie fanem bo wtedy średniaka można sobie zapodać za ok 100 koła.
Bardzo jestem ciekaw za np pół roku ile będzie tu O3. W tym temacie bardzo aktywne są osoby które np "dosięgnęły" średniaka. Z całym szacunkiem ale one raczej nie pójda po O3 do salonu w najbliższym czasie (chyba, że po "auto dla żony"), podobnie jak te osoby, które ostatecznie wybrały inne marki.
Nieliczne (także pod względem ilości nabitych postów) są głosy wg mnie tych naprawdę potencjalnie zainteresowanych zakupem (jak np padero - choć kolega trochę tu pisze). Ale tych potencjalnych, którzy rzeczywiście mogą pozwolić sobie na O3 a nie tych co na razie sobie o niej marzą.
Przydałaby sie tu ankieta dla takich osób z pytaniem: na dziś czy kupiłbyś O3? I potem zobaczylibyśmy czy ci rzeczywiście którzy kupia np w tym roku nowe auto kupią O3.
Komentarz
-
-
Alonzo_, Faktycznie w moim przypadku masz rację, badałem w ostatnim czasie różne tematy typu C5,GolfVII,Optima,I40,Focus,Astra, Insignia i inne renówki, jednak OIII jest dla mnie optymalnym wyborem w relacji silnik(1.8TSI) i wyposażenie(Elegance+dodatki), jestem już zdecydowany i w ciągu najbliższych dwóch tygodni pewnie już zamówie auto. Mam już swoją konfigurację, mam dosyć dobrą ofertę, czekam na jeszcze jedną i na jazdę próbną, no i skoda w ostatnim newsleterze napisała, że wkrótce dostanę wyjątkową ofertę na zakup skody, więc czekam żeby zobaczyć co to będzie, pewnie nic specjalnego ale nie chce potem żałować. Nie zmieniam auta bo muszę, tylko dlatego, że tak jak gdzieś tu pisałem jest to ostatni moment, zeby w miarę dobrze sprzedać swoją OIIFL i kupić nowe auto.OIII mi się podoba i mam nadzieję, że będzie mi się tak sprawować jak OIIFL do tej pory, tak więc narazie zostaję w rodzinie skody.
Dla zainteresowanych w przeciągu miesiąca moja obecna będzie na sprzedaż.
Komentarz
-
-
Byłem dzisiaj na Zakopianśkie z synem na spacerze, była Octa 1.8 TSI ale jeszcze nie wystawiona więc dyskretnie Iooknęłem bo była otwarta ale niestety było dość ciemno, nie wsiadalem do srodka bo mialem buciory ujebane a burakiem nie jestem wiec jedynie co to obmacalem slawne juz boczki, zerknalem na wykonczenie deski, do bagaznika.
Jak dla mnie to ladne auto, wykonczone ładnie, kufer duży, deska i fotele zgrabne, mógłbym takim jeździć pod warunkiem odpowiedniej mocy pod maską tak więc czekamy na eresasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Alonzo troche nie do konca Ciebie rozumiem. Co to za roznica czy ktos kupi teraz to auto czy za pol roku za 2 czy w ogole. Rozmawiamy o aucie i nie wazne czy ktos ma zamiar kupic czy nie moze sie udzielac w temacie. To nawet lepiej, bo im wiecej rzetelnych opinii tym latwiej bedzie stwierdzic czy sie oplaca w ogole octavia interesowac chodz wiadomo ze slepo tez nie mozna wierzyc i najlepiej obadac samemu. No i jak mozna robic ankiete wsrod ludzi ktorzy jeszcze nawet nie pomacali auta, toz to bezsensu, bo ile osob siedzialo w srodku 10 ? Ja sie bardzo interesuje tematem i czasami udzielam nie z powodu tego ze chce juz kupic te auto, tylko chce zobaczyc czy skoda zrobila krok w przod i czy na przyszlosc lepiej nie zaczac sie interesowac innymi markami, ktore tez o nas walcza.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Z tym wyborem Rapida bo przypomina OIII to nie bardzo rozumiem, przecież to napompowane auto klasy B. Na dodatek moim zdaniem ważnym kryterium wyboru OIII będą nowe silniki TSI z paskiem (a nie awaryjnym łańcuchem) - w Rapidzie montowany jest silnik łańcuchowy. OIII to MQB, Rapid to o ile pamiętam zmodyfikowana płyta któregoś POlo. Poza tym ilość miejsca w środku (zwłaszcza na tylnej kanapie) jest nieporównywalna. To auto o numer mniejsze po prostu i drogie na dodatek. Zupełnie nie rozumiem jak można to rozpatrywać na poważnie.
Komentarz
-
-
Mialem okazje obejrzec nowa Octavie i oto moje wrazenia(przeklejam z innego forum, bo tam juz sie rozpisalem):
Ogladalem na zywo wersje Elegance z malym spoilerkiem, w kolorze szarym i....
musze powiedziec, ze chce ta lymuzyne z plastikowymi drzwiami. Zewnetrznie - w tej wersji i kolorze, z soczewkowymi reflektorami samochod wyglada nie tyle dobrze, co wrecz swietnie i wbrew niektorym opiniom wcale nie wyglada jak Rapid. Linia jest klasyczna ale nowoczesna i w sumie takie ostre ciosanie wyszlo na lepsze Octavii III niz Golfowi VII. Ta pierwsza jest moim zdaniem po prostu duzo ladniejsza. (Edit: na zywo te polamane reflektory w ogole nie przeszkadzaja [przynajmniej w tej ich wersji] i nie zwracaja na siebie negatywnej uwagi. Co natomiast troche drazni to grill, ktorego szczebelki sa w polowie swojej wysokosci "podklejone" plaska plastikowa maskownica - rzuca sie to w oczy, a w sumie niepotrzebnie bo mozna bylo troche cofnac te plaszczyzne maskujaca).
Wnetrze... rowniez bardzo ladne(+ale),
- Deska b.dobrej jakosci zarowno wyzsza jak i nizsza czesc deski jest miekka... czyli lepiej niz w Passacie, gdzie dol jest tandetny.
- Projekt deski nie przytlacza i nie szokuje ale wszystko wyglada bardzo ladnie - ogolnie fajny design i zegary tez bardzo OK.
- We wnetrzu naprawde duuuuuuuuzoo miejsca na szerokosc i serio, nie wyglada to juz jak w kompakcie. Np. Astra 4 na tle O3 wydaje sie klaustrofobiczna studnia. W O3 mozna sie poczuc jak w przestrzennym samochodzie klasy sredniej z lat 2000-2004. Czyli dla mnie ideal bo gdzies pomiedzy gigantem jak nowe Mondeo, a waskawymi kompaktami. Na postrzeganie przestrzeni maja chyba rowniez wplyw duze okna....
- Z tylu ponadprzecietnie duzo miejsca na nogi, kanapa tez bardziej miekka niz ta decha z O2. Czy wygodna? Nie wiem - nie siadalem.
- Bagaznik... co tu mozna powiedziec... no duzy
- Na fotelach fajna tapicerka, wydaje sie dosyc wysokiej jakosci. Siedzenia IMO lepsze niz w O2 - bo miekksze. Ale dalej jednak nie idealne. W Golfie Highline, C4 i Astrze Sport sa lepsze. Tym skodzianym brakowalo troche podparcia bocznego... i co najbardziej zauwazalne, siedzisko bylo !za krotkie!.
- Niestety chyba wyszlo za dobrze i na koniec w pospiechu Niemcy musieli troche poskromic czeskich projektantow... Na boczkach(pionowych panelach drzwiowych) jednak przywalono twardy plasticzor, nawet bez skrawka materialu... zupelnie jak w Rapidzie czy Citigo. Na tle b.wysokiej jakosci wszystkiego innego wyglada to zupelnie kuriozalnie jak dziurawe dresowe spodnie do koszuli, krawatu i marynarki. Troche parodia. Do tego panel ten jest dzielony (nie sklada sie z jednego odlewu) i wyglada zupelnie jakby mial miec material... tylko ktos go usunal w ostatniej chwili...
Podsumowujac, jestem ciekawy jak to bedzie jezdzilo - czytaj: obawiam sie troche o komfort resorowania i wyciszenie przy wyzszych predkosciach no ale pewnie za jakis czas wezme jazde to sie przekonam.
Teraz pytanie do osob siedzacych juz w Skodzie od jakiegos czasu i do tych co mieli juz okazje wstepnie negocjowac warunki zakupu O3. Na jaki rabat mozna liczyc?, ktos na poprzedniej stronie wspomnial o 11 %... Czy taka jest regula, czy bywa wiecej lub mniej? Bo szczerze mowiac oferta cennikowa troche straszy i wspomniane C4 czy Astra wychodzi o te 10-15% taniej.
Komentarz
-
Komentarz