Przy naszych zarobkach Octavia nie jest autem budzetowym. U nas auta budzetowe to klasa A (i10 panda etc) oraz kilka przypadkow wiekszych aut - logan, jakas wyprzedazowa fabia czy aveo
IMO budzetowy samochod konczy sie u nas na okolicach 32-33 tys.
Akurat nasze zarobki nie świadczą o tym czy auto jest budżetowe czy nie. A to że 95% polaków nie stać na nowe auto za 60-80tyś świadczy tylko o tym co się dzieje u nas w kraju. I dlatego jesteśmy jednym z "rozwijających się rynków światowych". Dla nas są Octavie, Logany itp. A dla krajów zachodnich VW, Renault. W takich Niemczech te 10% stać na Audi czy Nissana (to tak trzymając się grup koncernów) zwłaszcza dzięki dopłatom itp.
Pomijam firmy bo to całkiem inny świat i tam się szuka oszczędności w wielu miejscach.
nie wiem jaka będzie różnica w jeździ w z belką ..ciekawe..
co do serwisowania wielowahacza to ja na 125tyś wymieniłem 2 wahacze po 160zł szt , choć na upartego mogłem tylko jeden więc nie kosztuje to zawrotnie drogo.. , przy czym podobno jakoś szybko u mnie poleciał..
No wlasnie racja, zona ma mk5 1.9tdi 2005r przebieg 160tys, w zawieszeniu nie robione nic i jest cisza. Moze to zasluga balonow 15.
Ale nie pinkolic mi tu glupot ,ze to nie wiadomo jak drogi zawias jest. Drogi to jest wtedy, jak jest z przodu wielowahacz, albo pneumatyka w aucie.
O ile w bidnej i slabej wersji rozumiem takie rozwiazanie, bo i po co komu do 100km silniczka takie cuda, ale tdi 150km i belka to juz obciach :P
Szkoda, że zapominacie, że docelowo wpływa to również na niższą cenę końcową auta dla klienta właśnie.
buhaha, w ktorym momencie wplywa na obnizenie ceny koncowej?
Zdaje sie ze VW-skie oszczednosci z tytulu unifikacji platformy to ok. 20%, tak przy najmniej twierdzi PR VW - to ja sie pytam gdzie ta nowa Skoda i inne modele koncernu sa tansze o 20%?
Było to już poruszane w tym wątku (sam nawet o tym pisałem), więc radzę się dokładnie wczytać i porównać, ile trzeba było dać za OIIFL z wybranym wyposażeniem i po ile jest OIII z tym samym wyposażeniem.
Szkoda, że zapominacie, że docelowo wpływa to również na niższą cenę końcową auta dla klienta właśnie.
buhaha, w ktorym momencie wplywa na obnizenie ceny koncowej?
Zdaje sie ze VW-skie oszczednosci z tytulu unifikacji platformy to ok. 20%, tak przy najmniej twierdzi PR VW - to ja sie pytam gdzie ta nowa Skoda i inne modele koncernu sa tansze o 20%?
Było to już poruszane w tym wątku (sam nawet o tym pisałem), więc radzę się dokładnie wczytać i porównać, ile trzeba było dać za OIIFL z wybranym wyposażeniem i po ile jest OIII z tym samym wyposażeniem.
owszem, dolozyli klime i radio + kilka drobnostek - i tego nie neguje ale to jest 4-5k, czyli ok. 6% dla ceny samochodu 80k a nie 20%
tak, zapomniałem ze wszystkie koszty w cenniku serwisów skody sa takie same..... za Citigo, Fabie O3 i za Superba przeglad taka sama cene, co do wartosci ubezpieczenia to liczy sie tylko wartosc a nie jaki model, pozycja na rynku, czesci oczywiscie w tej samej cenie bo skoda ma jeden cennik i do kazdego auta jast jedna cena...... na czesci zamienne
polecam troche pokory w tych swoich wypowiedziach bo sa tak jałowe ostatnio ze tylko zajmuja czas w przewijaniu stron zeby przeczytac cos tresciwego
No trudno o bardziej bezplciowy i wlasnie jalowy - bez zadnych konkretow - post.
napisales, ze utrzymnie Superba II bedzie "wyraznie drozsze" od Octavii III...
Ty to napisales, nie ja czy kto innny.
Ja zadalem Ci trzy proste pytania odnoszace sie do Twojego postu... na ktore nie odpowiedziles... bo gdybys odpowiedzial to po prostu musialbys potwierdzic to co napisalem w moim poscie, ze wbrew Twojej teorii, UTRZYMANIE SUPERBA II WCALE NIE BEDZIE DUZO DROZSZE OD OCTAVII III.
Ty zamiast sie troche nad tym zastanowic to napisales powyzszego posta, ktory znowu jest ogolny, bezmyslny i na dodatek napisany w obrazliwym tonie. I po co? Bo koniecznie chcesz miec racje, a gdy jej nie masz zaczynasz toczyc piane niczym pies z wscieklizna i uzywac argumentow ad personam? Co zabawne to Twoj post jest jak piszesz "jalowy" tak samo jak poprzedni, bo nie ma w nim ZADNYCH FAKTOW, a tylko bledny pomysl (ze utrzymanie S2 jest "wyraznie drozsze" od O3) i bronienie go przez ... nie podawanie faktow ale jakis wlasnie jałowy belkot.
Po co? Czy tu naprawde nie mozna normalnie podyskutowac, bo zaraz sie trafia awanturnik, albo wariat, ktory koniecznie musi pluc jadem byle zeby bronic swojego zdania?
To jest po prostu glupie.
Powiem szczerze, ze moderator powinien takie posty z "osobistymi" wycieczkami usuwac, bo inaczej sam zaatakowany musi na nie reagowac tym samym.
A wracajac do Twojej tezy co do utrzymania S2 i O3 w podobnych wersjach silnikowych i wyposazenia to powtarzam - koszty beda bardzo zblizone... a gdybys nie byl leniwy to wystarczylo sobie sprawdzic np. koszty przegladow o ktorych piszesz o ile ow Superb bedzie "wyraznie drozszy", a co do ubezpieczenia, to sie zastanawiam czy Ty masz o tym jakiekolwiek pojecie...? Jego cena tez bedzie zblizona jesli wartosc auta bedzie podobna. A o takiej sytuacji wlasnie pisze.
I powiem szczerze, ze jakis tydzien temu sie tu zastanawialem co bedzie lepsze - czy O3 w wersji wyposazenia lepszej z silnikiem 1.8 tsi czy S2 z 1.8 tsi w wersji wyposaznia gorszej, w takich samych cenach. Gdynym stal przed takim wyborem - sam nie wiem co bym wybral.
Ale nagle kilka dni temu Skoda postanowila zrobic prezent potencjalnym nabywcom Superba (i niemila niespodzianke sprzedajacym uzywane Superby II) bo kolejny raz w tym roku obnizyla na niego cene (w styczniu stanial cennikowo w stosunku do 2012) a na dodatek teraz w lutym jest z 3000 zl zwiekszona na 8600 zl kwota rabatu od Skody. Do tego dochodzi rabat do dealera. I nagle sie okazuje ze za bardzo podobna kwote ma sie bardzo zblizone wersje silnikowe i wyposazeniowe, nawet nie wiem czy S2 nie bedzie troszke lepiej wyposazony...
Wiec w takiej sytuacji, nad czym sie tu zastanawiac - czy brac samochod zrobiony w mysl idei przegonienia VW, a nawet wrecz konkurenta marek premium (powiedzmy...) - czyli S2, czy kupic nowa O3 - samochod zrobiony w mysl zasady obnizenia kosztow....
Odpowiedz jest prosta - za podobne pieniadze sens ma bardziej Superb.
No ale jak ktos koniecznie chce miec gorszy samochod za zblizona kwote, to niech bierze te O3. I tyle.
Odpowiedz jest prosta - za podobne pieniadze sens ma bardziej Superb.
No ale jak ktos koniecznie chce miec gorszy samochod za zblizona kwote, to niech bierze te O3. I tyle.
Pod warunkiem , że SII się klientowi podoba. Jeszcze OIII na żywo nie widziałem, ale SII czy SIII na 100% nie będzie stał w moim garażu jako moja własność i nie ma dla mnie żadnego znaczenia fakt , że SII jest w cenie OIII.
100 patoli za wypasioną Octavkę - naprawdę lepiej zainwestować w coś innego Wyjedzie się z salonu i 2-3 dychy w plecy Lepiej dorzucić parę groszy i kupić ziemię i pozostać przy O2
100 tys za samochód... ad: samochód rzecz nabyta, która nieustannie traci na wartości ... jak byłem we Włoszech to śmialiśmy się, że Polacy wypruwają sobie żyły, by kupić nowe auto i się "pokazać" a potem na campingu jedzą chińskie zupki...a Niemcy przyjeżdżą kilkuletnimi autami na wakacje ... ale chodzą do restauracji :roll:
Oj, zgadzam sie calkowicie :-)
Samochod niczym obiekt kultu, na ktory poszly ostatnie pieniadze i jest kredyt, a na wakacje najtansze last minute i zupki chinskie + chleb w bagazach, "bo u nas jest tanszy" i oszczedzanie na kazdym kroku.... jakby ten samochod mial sprawic ze jego wlasciciel stanie sie lepszym czlowiekiem... Ehh co za chory pomysl.
i taka ciekawostka - oniemialem, kiedy zobaczylem we Wloszech czlonkow polskiej wycieczki, ktorzy mieli w wielkich plecakach zabrana z Polski wode mineralna w 5 litrowych butlach ... bo we Wloszech jest drozej...
marlej108, jeśli faktycznie SII jest w podobnej cenie co OIII to wziąłbym Superba, szkoda tylko, ze w tej chwili nie mogę wydać kasy na nowe auto.
Co do utrzymania to nie wiem co w SII może być droższe, skoro olej ten sam, filtry pewnie też te same. Wymiana filtrów i oleju w Octavii jest tańsza od TEJ SAMEJ czynności w SII? W serwisie SII ma chyba tylko droższe zawieszenie? No i SII na bank spali troszkę więcej ale na bank nie o tyle ile wynika z danych producenta.
Odpowiedz jest prosta - za podobne pieniadze sens ma bardziej Superb.
No ale jak ktos koniecznie chce miec gorszy samochod za zblizona kwote, to niech bierze te O3. I tyle.
Pod warunkiem , że SII się klientowi podoba. Jeszcze OIII na żywo nie widziałem, ale SII czy SIII na 100% nie będzie stał w moim garażu jako moja własność i nie ma dla mnie żadnego znaczenia fakt , że SII jest w cenie OIII.
Piramida, hehe dla Ciebie nie ma zadnego znaczenia ten fakt, ale dla innych moze miec....
i obejrzyj w koncu te O3 :-) Wstyd, taki "stary" forumowicz a jeszcze O3 nie widzial... :P
[ Dodano: Pon 25 Lut, 13 12:31 ]
Zamieszczone przez parasite
marlej108, jeśli faktycznie SII jest w podobnej cenie co OIII to wziąłbym Superba, szkoda tylko, ze w tej chwili nie mogę wydać kasy na nowe auto.
Co do utrzymania to nie wiem co w SII może być droższe, skoro olej ten sam, filtry pewnie też te same. Wymiana filtrów i oleju w Octavii jest tańsza od TEJ SAMEJ czynności w SII? W serwisie SII ma chyba tylko droższe zawieszenie? No i SII na bank spali troszkę więcej ale na bank nie o tyle ile wynika z danych producenta.
tak w bardzo podobnej cenie... (znowu mnie kusi...) ale na szczescie ponoc nie dlugo...
ps. koszty utrzymania S2 beda niewiele wyzsze od O3. Ale komfort jazdy WYRAZNIE (uzywajac zwrotu tamtego forumowicza) lepszy bedzie w S2, podobnie jak i jakosc materialow calego samochodu w stosunku do O3.
Odpowiedz jest prosta - za podobne pieniadze sens ma bardziej Superb.
No ale jak ktos koniecznie chce miec gorszy samochod za zblizona kwote, to niech bierze te O3. I tyle.
Pod warunkiem , że SII się klientowi podoba. Jeszcze OIII na żywo nie widziałem, ale SII czy SIII na 100% nie będzie stał w moim garażu jako moja własność i nie ma dla mnie żadnego znaczenia fakt , że SII jest w cenie OIII.
No jasne. Marlej jak sądze ma na mysli "ilość auta w aucie i jakoś tego auta/segment/dla niektórych prestiż" I mimo, zę na żywo nie oglądałem O3 nie miałbym wątpliwości gdybym wygladu nie brał pod uwagę. A wygląd.... to podobnie można też powiedzieć, że znajdzie sie wielu co nie potrzebuje tak dużego auta jak SII (jakiś kolega już to pisał) i z tej przyczyny weźmie O3 nawet jesli ona miałaby być (nie wiem) gorsza jakościowo dużo od SII.
Kryteria przy zakupie są rózne.
Ale rozpatrując ile samochodu i jakiego dostaje sie za kwotę to tez jak Marley uważam, że nie ma co tu porównywać.
W takich rozważaniach IMHO SII rulez
...to podobnie można też powiedzieć, że znajdzie sie wielu co nie potrzebuje tak dużego auta jak SII (jakiś kolega już to pisał) i z tej przyczyny weźmie O3 nawet jesli ona miałaby być (nie wiem) gorsza jakościowo dużo od SII.
Jak bedzie DUZO gorsza (czyli cos ponad plastikowy boczek ) to mimo wszystko nie trzeba byc skazanym na za duzego SII.
Mamy jeszcze do wyboru stosunkowo niedrogie auta klasy sredniej francuskich producentow, jak rowniez Passata 1,4 tsi, Avensisa 1,8 w promocji za 73000(biedna wersja), mamy ladnie wykonczonego Golfa Kombi, czy Ceed'a kombi... czy chocby Astre Sean/kombi... Wszystko to za +/- 70-80 tys. nie ma co zawezac wyboru
Dziś oblookałem OIII w inter Auto zakopiańska. Mają srebrną Ambition 1.4 TSI + xenon, led i bolero.
Boczki drzwi wołają o pomstę - jak z Dacii (nie ujmując Dacii) - Całe z plastiku pokryte cienko gumą i z małą wstawką z ceraty gumowej - Tak to dotykowo wygląda.
Materiał na siedzeniach w Ambition jest lepszy niż w Elegance OII bo taki grubszy. Wygląd siedzeń jak z SII. Kanapa tylna troszkę niewygodna - mało wyprofilowana. Bolero ma mniejszy wyświetlacz (chyba) a jeśli chodzi o pozycję za kierownicą to po ustawieniu jak w OII czułem się jak w domu .
To co rzuca się w oczy to rozstaw osi, (w OII też się rzuca ale na minus) wkońcu odpowiada gabarytom zewnętrznym.
I jeszcze co zauważyłem to wysoki i szeroki próg przy drzwiach (spodnie będą się jeszcze bardziej brudzić)
A co do SII i komfortu to jest większy niż w OII, ale zawieszenie jest praktycznie takie samo - więc wynika to z większego rozstawu osi + lepszego wyciszenia + innych ustawień - więc niewiadomo czy będzie taka przepaść pomiędzy OIII i SII komforcie- zwłaszcza, że materiały i jakość są bardzo podobne.
Pozdrawiam
Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
...to podobnie można też powiedzieć, że znajdzie sie wielu co nie potrzebuje tak dużego auta jak SII (jakiś kolega już to pisał) i z tej przyczyny weźmie O3 nawet jesli ona miałaby być (nie wiem) gorsza jakościowo dużo od SII.
Jak bedzie DUZO gorsza (czyli cos ponad plastikowy boczek ) to mimo wszystko nie trzeba byc skazanym na za duzego SII.
Mamy jeszcze do wyboru stosunkowo niedrogie auta klasy sredniej francuskich producentow, jak rowniez Passata 1,4 tsi, Avensisa 1,8 w promocji za 73000(biedna wersja), mamy ladnie wykonczonego Golfa Kombi, czy Ceed'a kombi... czy chocby Astre Sean/kombi... Wszystko to za +/- 70-80 tys. nie ma co zawezac wyboru
Ja to wiem , ale wiesz...jesteśmy na forum MIŁOŚNIKÓW i rozważa sie tu akurat te 2 auta w obecnie promocyjnej na SII, podobnej dla obu kasie
ale czy wszystkim jest potrzebny S2 ktory generuje duzo wieksze koszty utrzymiania ( przeglady, ubezpieczenie i czesci zamienne)
Kolejne brednie.
Przeglad tych aut kosztuje tyle samo. Moze warto sprawdzic ile kosztuje realnie po 15-20kkm przeglad u innych producentow w autach za 40-50tys zl. Mozna otworzyc oczy szeroko.
Ubezpieczenie. OC to od pojemnosci silnika, AC od wartosci, a obie sa te same.
Czesci zamienne, no jak znam zycie to do O3 beda drozsze niz do S2
Ale to juz zostało napisane, wiec tylko powtarzam.
Co do tych 100 patykow na za O3 obudzcie sie. O1 kosztowala blisko 100. O2 bez problemu kosztowa ponad 100 i bylo to 9 lat temu :idea:
Jak ktos bedzie mial 100 do wydania, to moze Fabie kupi, albo dwa Citigo, bo bedzie chcial miec auto o malych gabarytach i tak samo S2 moze okazac sie za duzy i kupi O3 albo Yeti, bo lubi siedzie wysoko. Jak rowniez wypierdziane A6, A8, X6, ML-a, SLS-a i cala mase innego kolorowego "zlomu".
ale czy wszystkim jest potrzebny S2 ktory generuje duzo wieksze koszty utrzymiania ( przeglady, ubezpieczenie i czesci zamienne)
Kolejne brednie.
Przeglad tych aut kosztuje tyle samo. Moze warto sprawdzic ile kosztuje realnie po 15-20kkm przeglad u innych producentow w autach za 40-50tys zl. Mozna otworzyc oczy szeroko.
Ubezpieczenie. OC to od pojemnosci silnika, AC od wartosci, a obie sa te same.
Czesci zamienne, no jak znam zycie to do O3 beda drozsze niz do S2
Ale to juz zostało napisane, wiec tylko powtarzam.
Co do tych 100 patykow na za O3 obudzcie sie. O1 kosztowala blisko 100. O2 bez problemu kosztowa ponad 100 i bylo to 9 lat temu :idea:
Jak ktos bedzie mial 100 do wydania, to moze Fabie kupi, albo dwa Citigo, bo bedzie chcial miec auto o malych gabarytach i tak samo S2 moze okazac sie za duzy i kupi O3 albo Yeti, bo lubi siedzie wysoko. Jak rowniez wypierdziane A6, A8, X6, ML-a, SLS-a i cala mase innego kolorowego "zlomu".
czy tak trudno sprawdzic w serwisie ile kosztuje przeglad a pozniej pisac ze BREDNIE !
no chyba ze ktos robi przeglady u Pana Stasia w osiedłowym serwisie - garaz numer 5 ! i tam cennik jest jeden dla wszystkich marek !
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
To żeby Was pogodzić i dać jakiś punkt odniesienia wklejam zakres i koszt 'DUŻEGO' przeglądu Superba 2 (aso, przegląd niecały rok temu, zaro materiałów własnych-wszystko po cenach aso więc pewnie tutaj dałoby się coś zaoszczędzić)
Materiały:
-olej
-filtr oleju
-świece zapłonowe
-klocki hamulcowe przód
-płyn hamulcowy
-filtr powietrza
-filtr przeciwpyłkowy
-płyn chłodniczy
W sumie za materiały wyszło 1180,11 zł brutto
Robocizna wyszła 705,51 zł brutto CAŁOŚĆ: 1885,62 zł brutto
Ciekawi mnie czy stawka roboczogodziny dla każdego modelu jest taka sama? Na fakturze mam 180,9 zł brutto (ale odchodzi 10% rabatu).
Dla porównania napiszę, że przeglądy w aso forda (na przykładzie Mondeo) wychodziły dużo drożej.
No to dziś miałem okazje pojeździć i to sporo, O III Ambiente 1.6 TDI Zrobiłem tym autem ok. 50 km. Oto wrażenia:
Silnik:
Znany z O II 1.6 TDI 105 KM mocy, no cóż nie powala. Powiedziałbym nawet, że przesiadając się z 1.8 TSI, jest mułowaty. W O III jest też dość głośny. bardzo mocno go słychać od mniej więcej 120 km/h w górę. Także nie wydaje mi się aby ten silnik był dobrym pomysłem jako napęd O III. No chyba ze ktoś nie będzie oczekiwał od niego osiągów, tylko niskiego spalania to wtedy o.k. O spalaniu tego silnika w O III nie będę pisał, gdyż po pierwsze moja jazda była biegunowo daleka od ekonomicznej, a po drugie jeździłem fabrycznie nowym autem z przebiegiem ... 30 km.
Silnik sprzęgnięto z bardzo precyzyjnie pracującą skrzynią biegów, która jednak jest dośc krótka. No i szkoda. że ma tylko 5 biegów do przodu Przydała by się szóstka, chociażby do obniżenia hałasu w kabinie.
Układ jezdny
O III z 1.6 TDI pod maską ma przednie zawieszenie typu Mc Pherson. Natomiast z tyłu jest, znienawidzone przez niektórych, belka skrętna. Jak się owo zawieszenie sprawuje ? No więc powiem krótko - dobrze !! Nie mam prowadzeniu auta nic do zarzucenia. Zarówno w prędkościach autostradowych jak i tych miejskich O III bardzo pewnie się prowadzi. Jadąc 170 km/h nie czuć żadnego myszkowania. samochód nie ściąga także przy nagłym dodaniu gazu - po puszczeniu koła kierownicy i ostrym przyspieszeniu od 90 do 120 km/h O III jedzie po linii prostej i nie ma tendencji do uciekania.
Podczas jazdy po ostrych łukach i po rondzie tył zachowuje się bardzo spokojnie i nie próbuje uciekać. Przód również nie wynosi na zewnątrz. Ogólnie auto prowadzi się tak jak oczekuje się tego od rodzinnego auta klasy C + lub D - jak kto woli. Także mit złego prowadzenia się O III ze względu na belkę skrętną w tylnym zawieszeniu upadł i to z dużym hukiem.
Układ Kierowniczy:
Jest precyzyjny. Dobrze dobrano progresje siły wspomagania. Na parkingu pracuje bardzo lekko. Przy dużych prędkościach czuć przyjemy opór. Prowadząc O III kierowca wie co dzieje się z kołami auta podczas jazdy. Ja nie mam zastrzeżeń.
Kabina podczas jazdy
Jak pisałem powyżej niestety w kabinie jest dość głośno. Częściowa w tym wina silnika 1.6 TDI, ale i częściowa takiego sobie wygłuszenia kabiny. To można by poprawić.
Niestety zbyt małe są zewnętrzne lusterka. Nie wiem dlaczego Skoda to zrobiła, bo przecież o II FL miała fajne duże lustra w których naprawdę duuuużo było widać. Poza tym nie ma się do czego przyczepić. Fotele przednie są wygodne (choć nie tak jak w S II - ale o tym dalej), zegary bardzo czytelne. Obsługa komputera pokładowego i panelu klimatyzacji, oraz radia intuicyjna. co ciekawe w radiu Bolero powtórzono wszystkie funkcje Maxi-Dot. Można więc przeglądać ustawienia auta, wskazania dot spalania, włączać wyłączać system Start-Stop itd.
Podsumowanie:
O III to naprawdę fajne auto. Jeśli chodzi o prowadzenie, komfort i wykonanie jest faktycznie bardzo dobrym autem klasy C. Powiedziałbym nawet C +. Jeśli w tych kategoriach będziemy oceniać O III, to naprawdę nie ma się zbytnio do czego przyczepić. Owszem jak każde auto i O III ma swoje minusy. Należą do nich, boczki bez tapicerki czy też średnie wyciszenie kabiny. Jednak duuuuużo więcej w O III jest plusów.
Jeśli ktoś by chciał porównywać O III do Superba II, to ... no jednak widać że S II jest autem wyższej klasy. Czuć to gdy siada się na przednich fotelach które w S II są lepiej wyprofilowane i mają dłuższe siedziska lepiej podpierające nogi. Czuć to gdy spojrzy się na deskę rozdzielczą i jej wykończenie - chociażby chromowa obwódka włącznika świateł czy podświetlane pokrętła regulacji nawiewów. Lepsze w S II są również materiały wykończeniowe. Dużo lepsze jest wyciszenie kabiny Superba, dzięki temu w SII dużo mniej odczuwa się prędkość jazdy.
Także jeśli komuś byłby potrzebny większy i bardziej luksusowy samochód, to lepiej wybrać S II. Jeśli natomiast komuś wystarczy porządne auto klasy C + to O III spokojnie spełni pokładane w niej nadzieje i wymagania.
promocja idzie na całego oprócz e-maila
dzisiaj w skrzynce przyszła " MAŁA ZAPOWIEDŻ WIELKIEJ PREMIERY "
plakacik i wejsćie do konfiguratora i takie tam pierdu pierdu :wink:
pozdrawiam Adam Octavia 2 - Tour II - Kosiarka Spontany Katowickie
No to pozamiatane... ehhh... naprawde szkoda ze przyoszczedzono na wygluszeniach. Jak z twardym boczkiem moglbym sie nauczyc zyc, tak tego juz nie jestem w stanie zaakceptowac
Big, moglbys te wrazenia akustyczne odniesc do np. Golfa VI - o ile jezdziles?
Big, moglbys te wrazenia akustyczne odniesc do np. Golfa VI - o ile jezdziles?
No niestety Golfem VI nie jeździłem. Jeździłem za to przez 5 lat O II z 1.6 MPI pod maską i powiem, ze jeśli chodzi o wyciszenie O III to jest właśnie na tym samym poziomie co O II. Jednak od nowego modelu oczekiwałbym więcej !! Na przykład Auris II jest jednak wewnątrz trochę lepiej wyciszony niż O III.
Komentarz