Pytanie- coś wiadomo o O3 RS? Jakieś plotki ploteczki, czy ma mieć napęd czy tylko ośkę? Bo jeżeli będzie tylko ośka... No cóż- wtedy będę wierzył, że wyjdzie liftback z napędem...
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
-
-
Alonzo_, wyraziłeś swoje zdanie, a oto moje:
Zamieszczone przez Alonzo_Czy nie czujecie pewnego zawodu?
Gdy pojawiała sie O2 róznica do O1 była wyraźnym postępem "w każdym calu".
A teraz? Tyle czekania , tyle nadziei a wydaje mi sie z tego co tu czytam, że efekt troszkę poniżej oczekiwań.
Siedziałem jeździłem i absolutnie nie jestem rozczarowany tym autem. Tyle, że ja nie podchodzę do O III jak do drugiego Bentleya i nie oczekuje od tego auta Bóg wie czego. Jak wiesz jeździłem sporą ilością nowych modeli i naprawdę nie widzę niczego co mogłoby O III pogrążyć w porównaniu z konkurencją. Wręcz przeciwnie. Skoda w postaci Octavii III nadal oferuje auto w pogranicza segmentów C i D za cenę auta z segmentu C. Gdybym miał do wyboru Astrę IV, Focusa III, Aurisa II czy Ceeda II oraz O III to bez wahania wybrałbym własnie Skodę Octavię III. Oferuje najwięcej za podobne pieniądze.
Zamieszczone przez Alonzo_Mi się przestało to wszystko podobać jak pokazały się zdjęcia, jak okazało sie, że to "prawie rapid".Zamieszczone przez Alonzo_Ktoś rzuci że passat b6 i jetta też do siebie były podobne. Tyle, ze tam wg mnie rzucała sie w oczy różnica wielkości tych aut.
Koncerny od dobrych kilkunastu lat tak wlaśnie projektują swoje auta, ze sa one do siebie bardzo podobne i nie rozumiem dlaczego nagle wyciągamy coś, co w motoryzacji istnieje od dobrych kilkunastu lat !! Wspominałem już tu Lagunę I i Safrane, Scorpio I i Sierrę po lifcie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Alonzo_, problem ocenie O3 polega na tym, że większość klubowiczów ma trochę skrzywione spojrzenie właśnie przez przyzwyczajenie do standardu O2. O2 dawała w swoim czasie sporo w swoje klasie ( i klasie cenowej).
Z tymi plastikami to też trochę robi się przesada, bo w jettcie jest tak samo i nikt tam nie robi z tego powodu problemu. Co ciekawsze to golf 6 w hatchbacku ma z tyłu miękkie drzwi a kombi ma plastik. Podejrzewam, że większość nawet tego nie zauważyła.
Czy to że O3 jest podobna do Rapida to problem? Dla mnie nie, mam gdzieś czy sąsiad będzie myślał że jeżdżę rapidem a nie octavią. Zaraz pojawi się Superb, a później fabia i inne które będą dopasowane do nowego wizerunku. Po prostu taka polityka.
Co do ceny to już inna bajka, ja prywatnie nowego nie kupię bo jest to dla mnie nie opłacalne. Wolę kupować 3 lub 4 latka w rozsądnej cenie, czyli na O3 będę musiał jeszcze poczekać
Komentarz
-
-
Przy perypetiach towarzyszących sprzedawaniu Tourana nasuwa mi się jeden wniosek- nie kupię już na 90% żadnej używki. Wolę jeździć w biedzie- ale nowej. Bo zaufanie do osób niezwiązanych z marką drastycznie spadło...
Jak hipotetycznie będę sprzedawał Lancera, to będę gnoił kupujących za każde napomknięcie, że x-letni gulf w hajlajnie nówka nieśmigan jest w takiej cenie/niższej cenie/niewiele-wyższej cenie. Za obsesyjne latanie z licznikiem Geigera czy jakimś innym mistycznym szajsem od lakieru będę tłukł szczotką do polbruku, a za wszelakie cmokanie że drogo i w ogóle najlepiej, żebym mu dopłacił żeby go kupił- karcher w dupsko i 10MPa.
Najlepszy był magik który przyjechał obejrzeć auto- cmokał, pierdział i co nietylko (cholera- byliśmy drugim właścicielem, poprzedni właściciel jeździł nim pół roku- zasady wykupu aut przez pracowników VW). Dopytywał się o rzeczy, o których sam konstruktor mógł by zapomnieć. A sakramentalnie "nie był butowany?"- tak, kwa. Zapierdalał na ćwierć mili przez ostatnie 200kkm- zadowolony? Po czym na jeździe testowej wsiadł, i zadowolony z siebie zaczął cisnąć do czerwonego na zimnym silniku. Powiedziałem RAZ kolesiowi, żeby zwrócił uwagę na czujnik temperatury i szanował co nie jego. Nie poskutkowało. Po chwili powiedziałem stanowczo, że koniec jazdy testowej- i tak nie kupi, a zawraca dupę i katuje. Oburzył się święcie, że można tak traktować kupującego i że teraz to napewno nie weźmie.
Kij mu w pupsko.
Tak czy owak- O3 się mi podoba- ba- Rapid również mi się podoba- tylko brakuje mu pierwiastka J.Clarksona. Liczę, że VAG strzeli sobie w stopę wrzucając 4x4 do RSa- może nie wrzucić DSG- ważne, żeby było te 2.0 z haldexem- lewarkiem mogę machać. :diabelski_usmiechIm bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tom007Z tymi plastikami to też trochę robi się przesada, bo w jettcie jest tak samo i nikt tam nie robi z tego powodu problemu.
Zamieszczone przez tom007Co ciekawsze to golf 6 w hatchbacku ma z tyłu miękkie drzwi a kombi ma plastik. Podejrzewam, że większość nawet tego nie zauważyła.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSIczy tak trudno sprawdzic w serwisie ile kosztuje przeglad a pozniej pisac ze BREDNIE !
no chyba ze ktos robi przeglady u Pana Stasia w osiedłowym serwisie - garaz numer 5 ! i tam cennik jest jeden dla wszystkich marek !
Sprawdzone. W ASO. Minus rabat.
Komentarz
-
-
OrsonTSI, Wiesz lepiej, niech bedzie.
Jakos widze faktury za serwis 3 Octavii w tym samym ASO, jednego Superba, wszystko diesle. W zyciu nie bylo kwoty bliskiej 2tys zl.
Kto karze wymieniac klocki w ASO z klockami z ASO. Klocki moga wymienic, naprawde na materialach kupionych jako ori poza ASO na fakture mozna duzo zaoszczedzic. No ale lepiej twierdzic ze serwis Superba kosztuje duzo wiecej co Octavii 8)
BigAle Ty jezdzisz teraz Superbem, ktory jest naprawde duzo lepiej wyciszony od O2. Mozliwe ze od O3 podobnie. Do tego nie jezdzisz dieslem. Stad moze sie wydawac, ze jest tak fatalnie.
dato Moze serwis TDI jest tanszy niz 1.4TSI :lol:
W moim przypadku ASO i tak nie ma oleju, na ktorym jezdza moje auto, to w jakim celu mam korzystac z ich uslug. Przyjade z wlasnym, filtr oleju jest drozszy o cale 10zl wzgledem zamiennika - raczej nie warto.
Komentarz
-
-
Się okaże, nasz TSI ma dopiero 8 tys przejechane, zerową wymianę oleju przespałem więc zmienię na wiosnę. Nie w ASO. Filtry i inne mam.
A wracając do serwisu 30tys w S2 to komplet ori filtrów + Motul Specific kosztował mnie też ~300 of forumowego Sprzedawcy. Więc łącznie wyszło 600-650 bo jakieś pierdoły jeszcze brałem.
A wyciszenie S2 też pozostawia sporo do życzenia - i nie mówię o silniku, bo 170KM pracuje bardzo kulturalnie, tylko o powietrzu.
Komentarz
-
-
Jest na tym forum jakiś gość z dużym autorytetem który jeździł O3 i uważasz, że to rewolucja na miarę O1 do O2?
Po z tego co do tej pory było na tym forum to większość dość sceptycznie podchodzi a raczej są rozczarowani O3 z którą wiązali duże nadzieje. Auto jest poprawne ale nic po za tym. Tak jak ktoś mógł w dniu premiery O2 spokojnie porównywać od klasy D lub C+ tak teraz nikt O3 nie powie, że jest dużo lepsza chodź by od bratanka S2.
P.S.
Do do wygłuszenia O3 to Focus 3 jest dwie ligi lepszy. Przynajmniej jak dla mnie a nie mam 19 lat nie słucham radia na max.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ContraDo do wygłuszenia O3 to Focus 3 jest dwie ligi lepszy. Przynajmniej jak dla mnie a nie mam 19 lat nie słucham radia na max.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigAlonzo_
Sorry, nie chce Cię obrazić i zaczynać jakichś tam wojenek, ale skoro poruszyłeś ten temat. Dziwne, że napisałeś to Ty, czyli osoba które kupiła Hundaia i40 który wygląda IDENTYCZNIE jak jego mniejszy i uboższy krewniak, czyli Hundai Elantra 8) W rzucie bocznym, te 2 auta, odróżnia od siebie, tylko dodatkowe okienko w i 40. Przody i tyły tych aut są prawie identyczne. Dlaczego więc dostrzegasz rodzinne podobieństwo aut Skody, a nie dostrzegasz analogicznego podobieństwa auta, którym jeździsz, do innego, z tego samego koncernu.
Koncerny od dobrych kilkunastu lat tak wlaśnie projektują swoje auta, ze sa one do siebie bardzo podobne i nie rozumiem dlaczego nagle wyciągamy coś, co w motoryzacji istnieje od dobrych kilkunastu lat !! Wspominałem już tu Lagunę I i Safrane, Scorpio I i Sierrę po lifcie.
Big, masz mnie.
Pkt dla Ciebie .
Nigdy nie oglądałem się za elantrą, nawet jej nie macałem. Ale tu masz rację.
W sumie ja wyłapię różnice na froncie i na zadzie tychże koreańców ale dlatego , że wiem gdzie szukać ale ktoś niezorientowany może pomylić jak nie ma bezpośredniego porównania.
Po prostu bez pitolenia - rapid jako całość mnie rozczarował, z wyglądu także, dlatego rozczarowała mnie z wyglądu też Octa III HB. Ale komuś może sie oczywiście podobać.
Jak piszesz - wyraziłem swoje zdanie. Ale nie byłem w sumie tu obiektywny. Inni to już chwile robią , skoda zrobiła jak inni i zrobiła podobne auta, które po prostu mi sie nie podobają. Tak bywa
Wygląd wyglądem ale wnętrza O3 jestem bardzo ciekaw, na razie nic nie neguje ani nie chwalę bo nie widziałem, nie jechałem. Twarde boczki mnie "grzeją" a dobrze ustawiona belka zamiast wielowachacza to dla mnie zaleta a nie wada.
Zamieszczone przez ContraJest na tym forum jakiś gość z dużym autorytetem który jeździł O3 i uważasz, że to rewolucja na miarę O1 do O2?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukDobra dobra... jak patrze na Twoje spalanie, to od razu widac ze gnasz tym swoim dizelkiem az sie dymi :diabelski_usmiech
EDIT: Srednia predkosc z auta i AM 68(70 bez postojow) km/h jazda po A1 i S1 oraz 81. No coz, myslalem ze zasne, bo jazda po S1 i A1 z predkoscia 90-100km/h przyprawia mnie o chec drzemki. Najwyzsza predkosc zmierzona przez komp i AM to cale 112km/h. Najwazniejsze. Spalanie po 100km takiej meczarni 5.0. To auto jest zepsute. :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AKa
Tak czy owak- O3 się mi podoba- ba- Rapid również mi się podoba- tylko brakuje mu pierwiastka J.Clarksona. Liczę, że VAG strzeli sobie w stopę wrzucając 4x4 do RSa- może nie wrzucić DSG- ważne, żeby było te 2.0 z haldexem- lewarkiem mogę machać. :diabelski_usmiech
A o 4x4 w RS możesz zapomnieć i to jak sądzę na zawsze
Moooooże nowy Leon CupraR będzie miał 4x4 ale też lekko wątpię. Z VAG tylko w Gofie R można na to liczyć.Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
No nie powiesz mi chyba, że 3.6 w superbie, albo niejedna zmodzona octavia z forum to parch nie wywołujący jakichkolwiek emocji. I w ogóle- dupa kompletna, bo LPG nie wchodzi od Pana Zenka. :diabelski_usmiech
Skoro w RS 4x4 nie będzie, to niech będzie przynajmniej w liftbacku. Wtedy zrobię sobie własnego "prawie RS"- bez pakietów stylizacyjnych, tylko z modami motorowni.
A jeżeli nie będzie 4x4 w liftbacku... To... To niech w dupę się ugryzą z tą całą platformą MQB.
Co do Seata- wydaje mi się, że nie będzie 4x4- kanibalizm Audi S3... Taka mała dygresja- tylko mi tył nowej A3 przypomina toster albo niedorobiony model z serii Q...?Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AKaNo nie powiesz mi chyba, że 3.6 w superbie, albo niejedna zmodzona octavia z forum to parch nie wywołujący jakichkolwiek emocji. I w ogóle- dupa kompletna, ...?
A co do 3.6 w Superbie... hmmm... miło że ma 4x4 ale poza tym jest to dla mnie model bezsensu :lol: Ani to naprawdę szybkie, ani naprawdę mocne, pali jak smok, ee.... No ale pewnie VAG miał trochę silników 3.6 do wypchnięcia bo przecież w Europie nikt ich nie chce :lol: To se przynajmniej nasi ministrowie/burmistrzowie pojeżdżą Gdybym był takim "vipem" i mógł jeździć "najwyżej Skodą" to pewnie też bym wziął to 3.6 :lol:
Jasne jest że zarówno do Octavii jak i Superba najfajniejszym rozwiązaniem byłoby 2.0TSI DSG 4x4 z haldexem V generacji ale... VAG jest innego zdania :lol:Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Nadmiar szczęścia. Niech rzucą przynajmniej 1.8TSI, haldex, LIFTBACK- dsg pewnie nie wrzucą przez księgowych. Ale wtedy konkretnie sie zastanowie nad tym autem. A jezeli cena wynalazku zacznie sie zbliżać do 120 tysięcy- wtedy pukne sie w głowę i poszukam czegoś innego- połówki mieszkania na przykład. :wink:
Bo golfa nie wezmę- nie pasuje mi estetyka- jest poniżej a3. Golf jest nudny i pospolity- i jedynym jego plusem jest możliwość odsprzedaży. A wersja GTI- powoli zaczyna mi sie kojarzyć ze slawetnymi BMW 316/318M. Bolid polskiej wsi- a wiem co mówię w tym przypadku. :twisted:Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perfexco do 3.6 w Superbie... hmmm... miło że ma 4x4 ale poza tym jest to dla mnie model bezsensu Ani to naprawdę szybkie, ani naprawdę mocne, pali jak smok, ee....
Palić, faktycznie pali jak smok, ale powiedzieć, że "ani to szybki, ani mocne", to baaardzo duża przeasda. 1.8 TSI to przy tym 3.6 V6 zółw i muł w jednym.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez perfexco do 3.6 w Superbie... hmmm... miło że ma 4x4 ale poza tym jest to dla mnie model bezsensu Ani to naprawdę szybkie, ani naprawdę mocne, pali jak smok, ee....
Palić, faktycznie pali jak smok, ale powiedzieć, że "ani to szybki, ani mocne", to baaardzo duża przeasda. 1.8 TSI to przy tym 3.6 V6 zółw i muł w jednym.
Do tego cena zakupu 3.6 a 2.0 :lol: przy zbliżonych osiągach (pod warunkiem, że 2.0 tsi ma chipa, który w 3.6 nic nie da)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedReflektory halogenowe
Zamieszczone przez SeedPrzednie światła przeciwmgłowe
[ Dodano: Wto 26 Lut, 13 09:08 ]
Zamieszczone przez SeedRozumiem, ze swiatla halogenowe to po prostu reflektory z zarowkami halogen? H7 i H15 jak na zdjeciu:Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AKaNadmiar szczęścia. Niech rzucą przynajmniej 1.8TSI, haldex, LIFTBACK- dsg pewnie nie wrzucą przez księgowychBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz