Chyba jest to jedyne miejsce w ktorym ludzie tak sie kloca o to czy to jest klasa srednia czy nie, przecietny kowalski nie ma pojecia o takich klasach i go nie interesuje na prawde, on wchodzi np do golfa potem wchodzi do octavi i mowi ta druga ma wiekszy bagaznik bierzemy, albo jest tansza bierzemy, nikt nie chodzi z kartka na ktorej ma napisane auta zaliczane do sredniej polki i tak kupuje, jeden bedzie wybierac pomiedzy superbem, passatem i octavia pomimo ze sa w innej klasie, ale jezeli kazde z nich mu pasuje to dlaczego nie.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
a ja osobiscie wozow drabiniastych tez nie lubie, ale pojazdow za niskich tez nie, a fakt ze Skoda na temat wysokosci milczy jak grob chwalac sie wszystkimi innymi wymiarami napawa nieco obawa czy czegos tam nie spieprzyli... sorry ale po praniu mozgu na temat Rapida - jakie to bedzie cudo i faktycznych ogledzinach auta, to jestem bardzo sceptycznie nastawiony do wszelkich takich niedomowien. Zwlaszcza biorac pod uwage pranie mozgu dotyczace "sredniej" klasy pojazdu... dla osob ze wzrostem 1,6 metra... ooo wlasnie! Moze oni ją zaprojektowali dla Chinczykow!??!?!?! tam sie ponoc Octavii najwiecej sprzedaje a do olbrzymow nie naleza.... i to by sie tez zgadzalo z ta klasa srednia :diabelski_usmiechZamieszczone przez AdamBA wysokość to tak ważna jest?? Osobiście wolę auta niskie i nisko umieszczonym fotelem. Nie za bardzo rozumiem w czym problem jest z tą wysokością.co do wysokosci to jest znana - wedle Autobilda... niecale 142 cm (jak dobrze zapamietalem... - to chyba najnizsza wartosc w kompaktach... moze dlatego Skoda jej nie podaje...? moze zreszta jakis kompakt produkowany obecnie jest nizszy niz te 142 cm? nie wiem, moze ktos to sprawdzi komu sie chce)
a tak na serio to trzymam kciuki za O3... choc ani Citigo, ani Rapid do moich ulubionych Skod nie naleza, i jakos tak podskornie czuje, ze moja przygoda ze Skoda byc moze sie juz zakonczyla...
Komentarz
-
-
Na pewno, skoro ma Gofera :diabelski_usmiechZamieszczone przez MihauNo raczej skoro masz GoferaZamieszczone przez marlej108i jakos tak podskornie czuje, ze moja przygoda ze Skoda byc moze sie juz zakonczyla...
Bo co to auto ma lepszego niż średniej jakości Skoda :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Nie wiem jak Ty ale ja mam to gdzieś jaka będzie wysokość OIII, jak nie będzie mi pasować to auto to go po prostu nie kupię.Nie mniej jednak nie mam zamiaru produkować się w 52 stronach tu i temacie o Rapidzie. Ktoś zaprojektował, przemyślał strategię , a że mnie nie pasuje to kupie inne auto, a Ty się wywnętrzasz jakbyś musiał kupić OIII jako prawie klasę średnią lub Rapida jako auto klasy kompakt. Masz Golfa i się ciesz bezawaryjna jazdą jak ja się cieszę bezawaryjną jazdą moją OII.Zamieszczone przez marlej108a ja osobiscie wozow drabiniastych tez nie lubie, ale pojazdow za niskich tez nie, a fakt ze Skoda na temat wysokosci milczy jak grob chwalac sie wszystkimi innymi wymiarami napawa nieco obawa czy czegos tam nie spieprzyli
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Moja Pani, jak wybierała swoje auto, miała kilka typów. Sprawdziła Audi A3, BMW 1, Alfa Romeo Julietta, Honda Civic VIII. Inne marki jakoś mijała, szczególnie francuzy, amerykańce produkcji UE itp. Wybór padł na UFO, bo był najładniejszy. Reszta była zbyt prosta, lub coś w prowadzeniu jej nie pasowało. Tak na prawdę, to poza nami, maniakami z forum OCP, większość ludzi wali do jakiej klasy będzie zaliczana O3. Jak do niej wsiądą i będzie OK, to kasa na stół i tyle. Zresztą większość z nas kupuje oczami i opiera się na przesądach typu "niemieckie jest dobre", "nie kupuje się auta na F" itd...
Poza tym
BTW, jak to jest z wysokością aut w środku, bo wg danych ze strony Skody to od fotela do dachu Rapid ma z przodu 1014cm, z tyłu 972cm, O2 odpowiednio P - 981cm, T - 966 cm, Superb P - 988 cm, T - 956 cm. OCK :?: Wychodzi na to, że Rapid to prawie autobus :szeroki_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
haha.., nieee..tego tematu już się pozbyłem i dalej pozbywam..Zamieszczone przez AdamBleszekmw, :szeroki_usmiech już "lustrzyca" Cie dopadła??
bardziej mi chodzi o jakieś strzykanie ewentualnie , zastanie stawów... , osobiście siedzę na siedzeniu opuszczonym prawie do końca /trzy ruchy rączka do góry/ i mimo że jestem ostatnio nieźle wysportowany to czasami troszke ciężko...
a jakie uwagi miała do 1 ? też brałem to auto pod uwagę niedawno..Zamieszczone przez Tony065Moja Pani, jak wybierała swoje auto, miała kilka typów. Sprawdziła Audi A3, BMW 1, Alfa Romeo Julietta, Honda Civic VIII.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Powiem Ci że odkąd (a już z dwa lata minęło co najmniej) pozbyłem się zbędnych 25kg OII dla mnie jest jak limuzyna pod względem miejsca i wyskakuję z siedzenia jak "16" i mam ustawione siedzenie max do dołu. Osobiście nie lubię wysoko siedzieć za kierownicą i niektóre marki są przez to skreślone. Najważniejszą dla mnie pozycją za kierownicą jest taka , abym mógł zmieniać biegi nie odrywając łokcia od podłokietnika jak w OII. Jak wsiadam do innego auta to od razu sprawdzam funkcjonalność podłokietnika.Zamieszczone przez leszekmwhaha.., nieee..tego tematu już się pozbyłem i dalej pozbywam..
bardziej mi chodzi o jakieś strzykanie ewentualnie , zastanie stawów... , osobiście siedzę na siedzeniu opuszczonym prawie do końca /trzy ruchy rączka do góry/ i mimo że jestem ostatnio nieźle wysportowany to czasami troszke ciężko...
[ Dodano: Sro 26 Gru, 12 09:49 ]
Pewnie nie mogła się zdecydować na wyposażenie z długiej listy opcji.Zamieszczone przez leszekmwa jakie uwagi miała do 1 ? też brałem to auto pod uwagę niedawno..
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
A3 było zbyt toporne w wyglądzie w porównaniu do UFO. BMW 1 ma napęd na tył i jakoś nie pasowało, Julka ma to "coś", ale jednak nie do końca odpowiadające gustom mojej Pani. Po prostu obejżała z zewnątrz, wsiadła do auta i stwierdziła, że akurat to jej pasuje? Jednym z kryterium wyboru był też czas odbioru auta i Honda stała pod domem po kilku tygodniach. Inne firmy dawały sporo dłuższe terminy. W sumie to był dobry wybór, bo przez 3 lata auto zepsuło się raz.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065, myślałem że to świeża sprawa.
AdamB, a ile masz wzrostu ? bo ja niski jestem 175. też podłokietnik przede wszystkim.. , kiedyś mondeo przez to odpadł.. . generalnie siedzę daleko od kierownicy a teraz przy automacie to wiadomo , jeszcze dalsza pozycja..
choć ostatnio zaczynam sie troszke przybliżać co roku , a w zasadzie to podnoszę oparcie po pół centymetra.. pewnie to już uwiąd starczy daje o sobie znać i się kurczę.. :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Tylko dlaczego przy O1 oraz O2 siedząc za kierownicą mam pełny komfort, a w Rapidzie przy maksymalnym opuszczeniu siedzenia na dół to i tak łatwo walę głową w podsufitkę?Zamieszczone przez Tony065BTW, jak to jest z wysokością aut w środku, bo wg danych ze strony Skody to od fotela do dachu Rapid ma z przodu 1014cm, z tyłu 972cm, O2 odpowiednio P - 981cm, T - 966 cm, Superb P - 988 cm, T - 956 cm. OCK :?: Wychodzi na to, że Rapid to prawie autobus :szeroki_usmiech
Mam 188cm wzrostu. Wychodzi na to, że cyferki sobie, a życie sobie :P
Komentarz
-
-
leszekmw, nie jest to świeża sprawa, ale opinia pozostała i dałem ją dla przykładu, jak różne auta brane były pod uwagę, a co odpadło z powodu stereotypów /nie moich/. Teraz coś słyszę n/t jakiegoś SUV-a, ale moja Pani w przyszłym roku chce zacząć budowę drewnianego domu na wsi, więc aby pogodzić koszty, postaram namówić Ją na O3 4x4 1.8 TSI Combi :diabelski_usmiech
[ Dodano: Czw 27 Gru, 12 13:56 ]
neoXs, chwilowo opieram się na danych katalogowych, bo Zimny wyniósł się z TM z salonem, a najbliższy jest 30km dalej i jakoś ciągle nie po drodze, bo sam bym porównał te auta. Mam 187cm, siedziałem w Rapidzie razem z 4-letnim synem na przednim fotelu i fakt, że było trochę ciasno, ale może jak sam to obadam i będę miał więcej czasu, to wynik będzie bardziej miarodajny. OI i O2 mam sprawdzone w normalny sposób. SuperBaśkę testowałem w Skoda AutoLab, na symulatorze dachowania i trochę mi brakowało do sufitu, więc dziwię się tym różnym dywagacjom. Może w Rapidzie zależy od wersji foteli, bo jest ze 2 czy 3 opcje. Z O3 przyjdzie nam poczekać na opinię Octavianosa, albo kogoś z kolegó Czechów z naszego forum, bo im będzie najszybciej dane to sprawdzić :slinkaBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
I się wyjaśniło czym jest O3.
"Nowa ©KODA Octavia to klasa sama w sobie. Ten samochód wyznacza standardy w segmencie pojazdów kompaktowych" a tutaj źródło
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ccLotI się wyjaśniło czym jest O3.
"Nowa ©KODA Octavia to klasa sama w sobie. Ten samochód wyznacza standardy w segmencie pojazdów kompaktowych" a tutaj źródło
Hehe sie nie mogą widać sami zdecydować w końcu czy ją pchąć siłą w średniaki czy zostawić w kompaktach. :lol:
Materiały prasowe że średnia, na stronie że kompakt...
53 strony wypocin psu w dupe bo to wyznacza NOWE standardy :shock:
Komentarz
-
-
no nie psu na bude... bo widac facet ze skody siedzi w internecie i czyta nasze forum... widac ze nie dalismy sie nabrac... no to zamiast klasy sredniej bedzie klasa sama dla siebie czy cos takiego ;-))))Zamieszczone przez Alonzo_Hehe sie nie mogą widać sami zdecydować w końcu czy ją pchąć siłą w średniaki czy zostawić w kompaktach. :lol:
Materiały prasowe że średnia, na stronie że kompakt...
53 strony wypocin psu w dupe bo to wyznacza NOWE standardy :shock:
ps. gwarantuje Wam ze testy porownawcze beda z golfem, focusem i francuskimi kompaktami a nie z zadnymi autami klasy sredniej...
Komentarz
-
-
Jak zawsze albo przeważnie - przeciwnicy są odpowiednio dobierani....Zamieszczone przez marlej108no nie psu na bude... bo widac facet ze skody siedzi w internecie i czyta nasze forum... widac ze nie dalismy sie nabrac... no to zamiast klasy sredniej bedzie klasa sama dla siebie czy cos takiego ;-))))Zamieszczone przez Alonzo_Hehe sie nie mogą widać sami zdecydować w końcu czy ją pchąć siłą w średniaki czy zostawić w kompaktach. :lol:
Materiały prasowe że średnia, na stronie że kompakt...
53 strony wypocin psu w dupe bo to wyznacza NOWE standardy :shock:
ps. gwarantuje Wam ze testy porownawcze beda z golfem, focusem i francuskimi kompaktami a nie z zadnymi autami klasy sredniej...
Komentarz
-
-
Jaki kraj taki obyczaj.
W Polsce octavia jest dla większości polaków klasa średnią, a superb już wyższą.
Na zachodzie octa kompakt superb średnia. A dlaczego tak się dzieje ? jest na to prosta odpowiedz, nie jesteśmy potęgą ekonomiczna i nie stać nas w większości na nowe auta, wiec co za różnica czy to kompakt czy " średniak " ma jechać do przodu i jako tako wyglądać, a o3 całkiem dobrze się prezentuje dlatego uważam ze i tak w 99 % naszego społeczeństwa będzie utożsamiać o 3 z klasa średnią. I absolutnie nie mam nic przeciwko temu
Pozdrawiam
Komentarz
-
Aczkolwiek to i tak idzie zweryfikować dopiero w salonie, bo nawet podane liczby nic nie powiedzą
Komentarz