Nie zgadzam się z tym. Szczególnie jadąc w korku...
Po przyzwyczajeniu się do miękkiego sprzęgła, twarde jest dla mnie wręcz nieakceptowalne... Tyle tylko, że nie mamy na to wpływu, poza ewentualnym automatem ;-)
Szkoda...
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Taki lekki OT: Ciekawy konfigurator znalazłem do O3 na stonie samar-u czyli co z czym się łączy przy zamawianiu auta - może się przydać przyszłym nabywcom:
noo pakiety bardzo interesujące szczególnie ten w wersji Elegance.
Jeśli chodzi o pakiet dla Ambition to wychodzi dosyć korzystnie w porównaniu do standardu Elegance, warto dorzucić tylko aluski 17 i jest git (taniej + Ledy z tyłu)
Napędu 4x4 nie ma. Reglamentacja na zamówienia, do 34 - bodaj - tygodnia roku....a i to nie jest pewne. :?
I jeszcze jedno. Cennikowo, oficjalnie (uwzględniając upust 7700 zł. na nowego Superba, i raptem upust na ubezp. dla O III), Octavia Combi i Superb Combi są praktycznie w tej samej cenie.
O III ma lepsze systemy medialne i elektroniczne.
Superb dostał natomiast 4x4.
Wyposażenia porównywalne....
I jeszcze jedno. Cennikowo, oficjalnie (uwzględniając upust 7700 zł. na nowego Superba, i raptem upust na ubezp. dla O III), Octavia Combi i Superb Combi są praktycznie w tej samej cenie.
O III ma lepsze systemy medialne i elektroniczne.
Superb dostał natomiast 4x4
tylko do TDI 170KM do pozostałych silników przecież Superb miał czterołapa. Nowsze systemy medialne i elektroniczne nie oznacza automatycznie lepsze - czas pokaże. Nie mówiąc już o możliwości zamiany firmowego radia na cokolwiek innego w O3 będzie to dużo trudniejsze. Dla mnie wybór jest raczej oczywisty - jeśli tylko wymiary dróg, bram, garaży pozwalają to S2 ma zdecydowanie lepszy komfort jazdy - zwłaszcza dla pasażerów. O3 nie zrobiło na mnie jakiegoś wrażenia.
Jak już zacząłem kiedyś więc kontynuuje porównania ostatnich cenników O3. Też tak na szybko co wyłapałem:
- Ceny bez zmian
- wersja 1.2 TSI 105 KM ale 5 biegów (po co? Ktoś odpowie?)
- opcje DSG od silnika 1.4 TSI
- Pakiety amazing dla Active za 1800 zł (Czujniki parkowania, Maxi-DOT, Przednie światła przeciwmgłowe, Cztery głośniki z tyłu, Skórzana kierownica z pakietem skórzanym),
- Pakiet amazing dla Ambiotion za 2400 zł (Klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC, Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, Tempomat, Tylne światła w technologii LED, Lusterko wsteczne z czujnikiem wilgotności, Radio Bolero)
- Pakiet amazing dla Elegance za 3900 zł (Boczne poduszki powietrzne dla zewnętrznych miejsc tylnej kanapy, Light Assistant z czujnikiem deszczu, INTELLIGENT LIGHT ASSISTANT– funkcja automatycznego włączania i zmiany świateł, Reflektory bi-ksenonowe + AFS z LED z funkcją dynamicznego oświetlania zakrętów wraz ze spryskiwaczami reflektorów przednich, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne z czujnikiem wilgotności, Przednie reflektory przeciwmgłowe Black z funkcją
CORNER , Tylne światła w technologii LED)
- Nadal finansowane jest ubezpieczenie w kwocie 1900 zł,
- w tabeli osiągi przy niektórych silnikach wzrosło spalanie i emisja CO2 (drobne różnice ale są),
- PARKING ASSISTANT 2.0 podrożał o 400 zł,
- pojawiła się pozycja Składane oparcie fotela pasażera za 350 zł dla wersji Ambition i Elegance (wyklucza zamówienie pakietu Dynamic),
- znikła pozycja "Bagażnik o pojemności 590l,
- nowa pozycja "Składana pokrywa nad przestrzenią bagażową (dotyczy wersji Liftback) - wszystkie wersje,
- hak holowniczy demontowany podrożał z 1700 zł do 2000 zł (Brrrr....)
- hak holowniczy demontowany z adapterem podrożał z 1800 zł na 2200 zł,
- do wersji Active można teraz zamówić "Przygotowanie pod telefon GSM (bez obsługi głosowej, bez połączenia z anteną zewnętrzną, bez Phone box – bez wzmacniania sygnału GSM, uchwyt na multimedia, Bluetooth) za 500 zł - wcześniej tego nie było ale wymaga zamówienia radia Swing lub Bolero,
- Czteroramienna skórzana kierownica z małym pakietem skórzanym dla wersji Active podrażała z 800 zł do 900 zł,
- Dla wersji Ambition opcja "Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica (radio) z małym pakietem skórzanym" staniała z 400 zł do 100 zł,
- pozycja "Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica (radio + telefon) z małym pakietem skórzanym" dla wersji Ambition staniała z 500 zł do 200 zł a dla wersji Elegance z 400 zł do 100 zł,
- pozycja "Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica (radio) z małym pakietem skórzanym dla przekładni DSG" dla wersji Ambition staniała z 800 zł do 400 zł,
- pozycja "Trójramienna skórzana wielofunkcyjna kierownica (radio i telefon) z małym pakietem skórzanym dla przekładni DSG" staniała dla wersji Amiotion z 900 zł na 600 zł a dla wersji Elegance z 800 zł na 500 zł,
- zapasowe koło dojazdowe podrożało z 200 zł na 400 zł,
- stalowe koło zapasowe pełnowymiarowe podrożało z 250 zł na 400 zł,
- pojawiła się pozycja SUNSET za 600 zł
Pojawiły się opcję dla wersji Combi ale ich teraz nie wypisywałem, porównam jeśli już przy kolejnej zmianie cennika
Dziwi mnie, że na stronie przy Nowej Octavii nie ma tego nowego cennika. Jest zmieniona nazwa pliku ale dane są stare.
Wrzucałem tu już na forum porównanie cennika Fabii, czekam teraz na Rapida.
eeee, a moje wymarzone listwy chromowe - ten pakiet chrom - to niby jest ale przy punkciku 35 jest napisane, ze nie teraz tylko "opcja dostępna w późniejszym terminie"... ciekawe czemu???
eeee, a moje wymarzone listwy chromowe - ten pakiet chrom - to niby jest ale przy punkciku 35 jest napisane, ze nie teraz tylko "opcja dostępna w późniejszym terminie"... ciekawe czemu???
dziwna sprawa bo w roku modelowym 2014 miał być w standardzie w niektórych wersjach.
S2 odpada, bo się po prostu może w bramę nie zmieścić, a skręca się z dość wąskiej uliczki. Sportage daje radę, za parę dni mamy dostać Sorento do testów...
Troszke dziwne.. :?
Sportage ma 444cm długości, Sorento ok. 20cm więcej. S2FL ponad 4.8m a dla auta nie będę przebudowywał wjazdu na podwórko. z jednej strony betonowy słup, z drugiej skrzynka elektyczna. dobrze, że sąsiad z naprzeciwka często ma otwartą bramę to idzie jakoś bezpiecznie wyrobić :wink: chciałbym pozostać w Skodzie, ale nie można być ortodoksem za wszelką cenę, dlatego do fanu zostawię moją OI , na rodzinne wyjazdy będzie coś innego.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Pakiet Chrom,
został wycofany tymczasowo we wszystkich krajach, nie można go zamówić dziś nawet w rodzinnych CzE. Podobno jest problem z dostawą tej części a konkretnie jej jakością.
Pakiet Dynamic
nie ma go w obecnym cenniku, ale przypis 37 już się do niego odnosi, więc zapewne niedługo zostanie wprowadzony. Prawdopodobnie podobne siedzenia będzie miał RS, co w tym pakiecie, więc pewnie im bliżej premie RS, tym szybciej zobaczymy ten pakiet u nas. W CzE w konfig. można już wybrać, ale w cenniku info ze będzie dostępny później. Do ceny Eleganca będzie dopłata jakieś 900zł- za naprawdę dobre siedzenia, trójramienna kier. i spojler na tylnej klapie- WARTO
Pakiet Sunset
wreszcie można zamówić przyciemnione szybki....a ile może kosztować taka robota u dobrego ściemniacza- 3szybki ?
[ Dodano: Sro 29 Maj, 13 22:06 ]
Start-Stop
i wreszcie trochę mniej obligatoryjny system- wycofany z kilku wersji silnikowych
Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD
Pakiet Chrom,
został wycofany tymczasowo we wszystkich krajach, nie można go zamówić dziś nawet w rodzinnych CzE. Podobno jest problem z dostawą tej części a konkretnie jej jakością.
aha.
szkoda, imho z tym pakietem O3 wyglada duzo lepiej, a zwlaszcza kombi...
Co to jest w tym cenniku kombi? W pakiecie Amazing dla ambition: Lusterko wsteczne z czujnikiem
wilgotności no padłem - chyba z czujnikiem deszczu. No chyba ,że na deszcz nie działa tylko na wilgotność :szeroki_usmiech
Komentarz