Ogólnie super w środku, fajne autko, ale (ta wersja) 140k... jak jeszcze uslyszalem ze te fotele i kierownice mozna dostac w pakiecie dynamic
A jakie to fotele?
Dla kogos szukajacego nie sportowych - a komfortowych ale trzymajacych beda lepsze od standardowych?
Ja ma porównanie w O2FL.
Fotele Dynamic to jakieś 80% dokładnie to samo co w O2FL RS. Różnica jest taka, że w RS jest półskóra albo skóra, a dynamic są materiałowe i siedzisko jest lekko twardsze na bokach.
Mihau - a jak sie maja fotele Dynamic(lub RS) do tradycyjnych?
Sa wygodniejsze na trasie... Chodzi mi o plecy i te sprawy...? bo mam troche uszkodzony kregoslup... Pytam bo te standardowe z O3 jakies powalajace nie byly i jednak wygodniej mi sie siedzialo w Golfie VII Highline / Astrze z fot.komfortowymi / w C4.?
ukuk, co do kwestii komfortu to się nie wypowiem, bo zrobiłem na nich może z 50km. Dynamic są wygodne na dłuższe trasy. Ja kiedyś zrobiłem 900km można powiedzieć na raz i plecy mnie nie bolały, ani nie czułem zmęczenia ale młody jestem. Ale jechałem kiedyś z tata do Rzeszowa (ma problemy z plecami) i również plecy nie bolały. Kwestia ustawienia moim zdaniem. Natomiast fajnie trzymają na zakrętach.
340mm czy 345mm jede pies. Co do tyłu to ujdzie bo głownie hamuje sie przodem który jest już ok Poza tym jako użytkownik Golfa Mk6 GTI nie mogę się już doczekać przesiadki do większego i przestronniejszego RSa.
U mnie wlaśnie dzisiaj oficjalnie otworzyli salon skody - w koncu- moj kolega tam pracuje( widzialem jak pucuje nowe oktawki ) i bede jako pierwszy zapisany na jazdę probną nowym rs'em jak tylko wejdzie oficjalnie na rynek, porównam różnice miedzy O2 i O3.
Mihau - dzieki za informacje... stary tez nie jestem ale coz... posypalo sie
A tak na marginesie, widzieliscie nowego Leona kombi?
Tak srednio mi sie widzi ten tyl... ala szczka boksera, ale... mialem okazje obadac Leona hatchback osobiscie i ponizej "przeklejam" wnioski, ktore zamiescilem na innym forum - mysle ze czesc z Was zainteresuje:
Bylem widzialem i teraz sie podziele wrazeniami.
1. Na wstepie... jednak troche mi sie odmienilo na plus
2. Zewnetrznie w graficie wyglada OK. Tyl i przod z LED-ami nawet lepiej niz dobrze. Calosc wyglada na mniej toporna niz na obrazkach. Bok tez w sumie ujdzie - przy ogladaniu "na zywo" te dziwaczne przetloczenia gina.
3. Samochod ma lepsze proporcje niz na zdjeciach - "w realu" wygladal na odpowiednio niski i odpowiednio szeroki.
4. Najwazniejsze - Design wnetrza jest IMO swietny - co prawda to zalamanie przed pasazerem optycznie troche pomniejsza poczucie przestrzeni ale calosc prezentuje sie bardzo ladnie i jakos tak inaczej. Aha rowniez bardzo mi sie podobaly zegary.
5. W dodatku materialy sa powiedzialbym lepsze niz w Octavii... Tylko (chyba) wersja najnizsza ma plastikowy boczek, ale juz wersja Style ma tam cywilizowany material. Podlokietnik na drzwiach jest wykonany z plastiku ale jakiegos "gabkowanego". Przedni parapet drzwiowy, moze nie jest miekki ale tez nie skorupa. Na minus malo wazne rzeczy typu - kieszen w drzwiach i schowek przed pasazerem nie flokowane. Na sile jeszcze szukajac minusow powiedzialbym, ze odglos zamykanych drzwi... jest dziwny - nie czuc/nie slychac takiego stlumionego premiumowego klapniecia jak gdzies np. w Golfie.
6. W sumie dosyc wygodne fotele, ale jednak z ciutke przykrotkim siedziskiem - tapicerka bardzo ok. Wygladala bardzo porzadnie i miala fajna fakture - jakosc Volkswagenowska.
7. Duzo miejsca z tylu na nogi.
8. Bagaznik bez szalu ale naprawde przyzwoity.
9. I na koniec gigantyczny plus to cena... naprawde IMO okazja jakich malo - za Wersje Style ze 122 konnym tsi, z lakierem, alarmem, telewizorem 5 cali, lampami FULL LED itd. Bez zadnego targowania Pan w salonie rzucil kwota 67 tys... a mysle, ze jeszcze ze 2-3 tys mozna urwac?
Postep jezeli chodzi o ostatniego plastikowego leona jest ogromny i moim zdaniem chyba nie ma lepszej oferty. Zla wiadomosc jest taka, ze kombi dopiero na przelomie roku Gdyby bylo teraz i gdyby potwierdzilo sie to wyciszenie lepsze od Octavii/na poziomie golfa. To sam nie wiem czy bym sie nie skusil... bo jednak przedkladam to co we wnetrzu + komfort jazdy ponad design zewnetrzny.
Pamietam, pamietam... ale w moim przypadku to w sumie rybka. Leon kombi zapewnialby mi to czego potrzebuje bo OIII jezeli chodzi o przestrzen(na dlugosc) to wlasciwie zbytek Co natomiast jest rzeczywiscie na korzysc Octavii - to wizualnie nieco lepszy "oddech" z pozycji kierowcy - deska rozdzielcza mniej "wchodzi na glowe".
Generalnie wizualnie to chyba wlasnie O3, szczegolnie kombi jest dla mnie numerem 1.
hotrain. Masz rację, katalogowe przyspieszenie można włożyć między bajki. Poprzednia OII 1,4 TSI miała katalogowo 9,7 do setki a 90% testów z reala przez kilka lat w różnych czasopisamach miało wynik 9,6.
hotrain. Masz rację, katalogowe przyspieszenie można włożyć między bajki. Poprzednia OII 1,4 TSI miała katalogowo 9,7 do setki a 90% testów z reala przez kilka lat w różnych czasopisamach miało wynik 9,6.
Nie wiem jak przyspieszenia, ale akurat spalanie w poprzednich Octaviach i teraz w S2 mniej więcej odpowiada katalogowi.
Nie bardzo. :P
U mnie jest OK - po za miastem można zejść poniżej 7l (katalog 6,6). Jazda miejska - spokojnie mieszczę się w 10l (katalog 10,6l). A cykl mieszany na poziomie 8 też jest możliwy tylko muszę cegłę zdjąć i wrzucić do bagażnika. Ja mam 4x4, więc trochę więcej pali niż ośka S2, a i ja jakoś specjalnie nie oszczędzam, chociaż staram się płynnie jeździć. Jedynie komp przekłamuje mi regularnie o 0,4-0,5l/100. Przyspieszeń nie mierzyłem Vmax wg GPS mam 233 przy katalogowych 213, więc nie mam zastrzeżeń do danych katalogowych to nie Outlander 3, który ma palić średnio 7,5, a pali 10,5
Pytanie kto kupi Seata w Polsce, przy takim a nie innym podejsciu importerow do sprzedazy. Ta marka na 2 lata zniknela z rynku.
A te 1300kg O3 - poprosze o fote z wagi. Moja O2 z malym silniczkiem wazy ~1550kg. 1400kg nowej O3 to juz bardziej realna waga Nie odchudzili tego auta az o tyle. Mowa byla o 100-150kg
Maicroft, większość zjadaczy chleba nawet nie wie, że były jakieś problemy z Seatem i jak pójdą do salonu to wątpię, żeby miało to jakiś wpływ na decyzję przy zakupie.
Pytanie kto kupi Seata w Polsce, przy takim a nie innym podejsciu importerow do sprzedazy. Ta marka na 2 lata zniknela z rynku.
A te 1300kg O3 - poprosze o fote z wagi. Moja O2 z malym silniczkiem wazy ~1550kg. 1400kg nowej O3 to juz bardziej realna waga Nie odchudzili tego auta az o tyle. Mowa byla o 100-150kg
Hmmm, O2 poltorej tony? jakos duzo.
akurat dzis bylem ubezpieczyc Golfera, bo mi sie za tydzien konczy ubezpieczenie, i wzialem papiery auta, do wyceny. Mam tam podana wage i Golf 6 1.4 MPI wazy tylko...1217 kg.
Komentarz