Co do O3 wiadomo cos moze odnoscie kamery cofania oraz obnizajacym sie lusterku wstecznym ( prawym ) po wrzuceniu biegu wsteczneg bez elektrycznie sterowanych foteli ? Co do tego lusterk to pytam iz w golfie fotele mam regulowane manualne a lusterko prawe wsteczne obniza sie wraz z wrzuceniem wstecznego biegu.
Naciski na koła/oś:
LP 420kg (405kg bez kierowcy) - PP 405kg
LT 323kg - PT 323kg
oś przednia 805kg/825kg
oś tylna 645kg
Czyli mozna uznać ze waga auta to ~1450kg,
Z innego tematu na tym forum. Z taka przyczepka 80x130 samorobka na resorze + ja i auto z rezerwa w baku 1700-1730kg na wadze. Sprawdzane 3 razy w ubieglym tygodniu
nibelung: w S3 w R32 i R jest jeden tloczek. Tak czy siak lepiej to napewno hamuje niz 312mm
Orientuje sie ktos posiadajacy ETKE czy podstawa akumulatora jest taka sama jak w O2 bo po zakupie RSa bede chcial dokupic obudowe akumulatora plastikowa bo ten filc slaby jest No i ciekawe kiedy Milotec wypusci podnosnik maski.
Orientuje sie ktos posiadajacy ETKE czy podstawa akumulatora jest taka sama jak w O2 bo po zakupie RSa bede chcial dokupic obudowe akumulatora plastikowa bo ten filc slaby jest No i ciekawe kiedy Milotec wypusci podnosnik maski.
Sorki, ale naprawde masz jakikolwiek stosunek emocjonalny do jakieiś zasmarkanej obudowy akumulatora??
Podnośniki maski sa lepsze niż ich brak, ale jak często otwiera sie maskę??
Skoda ma okrutnie wymagających i specyficznych nabywców...
perferx: pedant, esteta lubie miec pod maska czysto i drazni mnie ta szmata ktora w golfach tez ja zaczeli montowac. Zreszta to chyba moja sprawa ze chce miec pod maska ladna obudowe a nie jakis filc Poza tym na tym forum nie tylko ja mam takie zdanie i juz nie jeden uzytkownik dolozyl plastikowa obudowe filtra w swojej O2. Co do maski to nawet gdybym otwieral ja raz na miesiac to przydalby sie silownik ktorego brak oczywiscie nie dyskwalifikuje samochodu.
Orientuje sie ktos posiadajacy ETKE czy podstawa akumulatora jest taka sama jak w O2
Niestety nie. Podstawa do O2 ma nr 1K0 915 333 H, natomiast do O3 ma nr 5Q0 915 331 H.
Zamieszczone przez ptaku84
ciekawe kiedy Milotec wypusci podnosnik maski
Podejrzewam, że taniej i estetyczniej będzie dopasować jakiś siłownik od innego modelu, tak jak to zrobiono w O2 (siłownik z Superba 2, Passata, Golfa). Ja za swój siłownik zapłaciłem 40 zł.
Bohen: a nowy Golf 7 ma szmate czy obudowe w ETCE ? Jesli obudowe to czy podstawa ma ten sam numer co Octa ? Odnosnie podnosnika z Superba np to jakies dodatkowe czesci sa potrzebne poza siłownikiem ?
ptaku84, z ETKI wynika, że podstawy w O3 i G7 są takie same, ale w G7 też jest szmata. Jeśli chodzi o siłownik to w O2 potrzebne są tylko dwa czopy kuliste do zamontowania, np takie:
bohen: no to skoro Golf 7 ma szmate to juz nie da sie nic wykombinowac chyba ze przeszczep podstawy z O2 lub Golfa 6 no ale juz jakos nie widze w tym wiekszego sensu bo moze sie okazac ze cos nie bedzie pasowac. Co do tych czopow to w ktore miejsca je wkreciles ?
U mnie pod maską była plastikowa obudowa na aku ale ją wywaliłem bo za dużo ważyła :lol:
Wracając do tematu, byłem dzisiaj w salonie skody zobaczyć octę kombi, pomacałem, mój zad zasiadł z przodu i z tyłu, następnie usiadłem w superbie FL i po chwili stwierdziłem że przyjemniej jest jednak w octavii :szeroki_usmiech
Tak więc octa 3 kombi to naprawdę fajne wozidło, martwi mnie tylko kwestia wyciszenia :wink:
Dodam jeszcze jedno, dzisiaj przejechałem się starszą X5 E53 po lifcie z 2004r 3.0diesel, i byłem pod dużym wrażeniem wyciszenia auta, osiągów (218PS) i właściwości jezdnych, żonka będzie zadowolona i boję się że będe jej podbierać auto bo jak się przesiadłem do skody to oprócz znacznie lepszego przyśpieszenia to niestety reszta szału nie robi :lol:
piramida: co do wyciszenia to jechalem O3 1.8 tsi w dsg i powiem ci ze w srodku bylo ciszej niz w moim golfie mk6 gti Tak wiec nie masz sie czego obawiac.
piramida: co do wyciszenia to jechalem O3 1.8 tsi w dsg i powiem ci ze w srodku bylo ciszej niz w moim golfie mk6 gti Tak wiec nie masz sie czego obawiac.
jak to możliwe skoro golf ponoć jest lepiej wyciszony od octavii?
Piramida wiem co mowie od 3,5 roku jezdze Mk6 Gti i oswiadczam ze nowa O3 1.8tsi jest cichsza w srodku od Golfa mowa oczywiscie o oplywie powietrza itd. a nie o warkocie silnika czy wydechu
Piramida wiem co mowie od 3,5 roku jezdze ml6 gto i oswiadczam ze nowa O3 1.8tsi jes cichsza w srodku od Golfa mowa oczywiscie o oplywie powietrza itd. a nie o warkocie silnika czy wydechu
OK, ale golf VII vs O3 będzie na korzyść golfa, chyba...? :szeroki_usmiech
Ale jeżeli O3 jest lepiej wyciszona od O2 to nie jest źle
Jechałem nowym Golfem 7 i niezauwazylem zeby byl jakis super hiper ale Octavia bardzo, bardzo milo mnie zaszkoczyla na + dlatego chce kupic RSa w kombi a noe kolejne GTI
Komentarz