Zamieszczone przez dato
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez qzimNo widać polityka VW wobec Skody przynosi szybkie efekty.
chyba że ta różnica w cenie jest jakaś duża...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez qzimNo widać polityka VW wobec Skody przynosi szybkie efekty.
chyba że ta różnica w cenie jest jakaś duża...
Komentarz
-
-
OK. ale 90% samochodów nie jest zamawianych ze szklanym dachem, webasto i ogrzewaną przednią szybą, tylko są to auta z paroma dodatkami (radio, lakier metalic, alu i coś tam jeszcze).
A jak już dysponujesz budżetem na 1,8TSI 4x4 + dodatki - czyli ponad 100tys. to można się zastanowić nad innym autem. I to jest problem Skody.
Dodatkowo wchodzi Leon Kombi - jeżeli będzie miał dobrą cenę też wciśnie się w rynek.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwale w tej chwili gdy octavia straciła swoja jedyną przewagę nad golfem /chodzi mi o kombi oczywiście / to jaki sens brać skodę.. .
Komentarz
-
-
biorąc pod uwagę dobre wyposażenie (a nie każdy bierze ekonomiczną wersję) to golf leży i kwiczy. Dużo drożej wychodzi i wielu opcji nie da się wziąć. Jest też tak że co lepszego nie weźmiesz to warunkowo musisz coś innego do tego dobrać (głupota). Bagażnik mniejszy, mniej miejsca w środku.
Szanuje Twoje zdanie leszekmw, ale jak dla mnie O3 bez porównania lepsza (nie byłem nigdy fanem Skody i nigdy nie miałem Skody).O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
Błękit RACE
Beżowa Alcantara
Columbus
Webasto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiDi01biorąc pod uwagę dobre wyposażenie (a nie każdy bierze ekonomiczną wersję) to golf leży i kwiczy. Dużo drożej wychodzi i wielu opcji nie da się wziąć. Jest też tak że co lepszego nie weźmiesz to warunkowo musisz coś innego do tego dobrać (głupota).
jak brałem VI 2 lata temu to octavia dostawała w dupę na cenie , i jeszcze czegoś tam skodzie brakowało z wypasu ..., aaa..ledy i biksenony..i coś jeszcze...
a teraz wychodzi na to że sie zmieniło ...
[ Dodano: Czw 22 Sie, 13 14:13 ]
aż sobie popatrzę..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajowyA jak już dysponujesz budżetem na 1,8TSI 4x4 + dodatki - czyli ponad 100tys. to można się zastanowić nad innym autem.
Ale wskaż mi proszę samochód z:
- ponad 150 Km silnikiem (turbo lub bez)
- automatyczną skrzynią biegów
- napędem 4x4
- w wyposażeniu adekwatnym do O III Combi Elegance plus Amazing (+ lak. met.) za kwotę równą 100 kPLN - tyle wychodzi po upuście,
- z 600 l. bagażnikiem, masą miejsca w środku i kupą przydatnych schowków
- z ogromnym dostępem do części zamiennych itd.
Oczywiście jak się chce z czegoś zrezygnować np. 4x4, to otwierają się możliwości, ale jak nie ?
Garret, BiDi01,
+ 1 :wink: :P
Komentarz
-
-
Insignia jest zadziwiająco awaryjna a komfort podróżowania tym samochodem nie należy do najwyższych. Przejechałem nią parę kilometrów ale pozycja za kierownicą nie napawa nadzieją na wygodną jazdę na długiej trasie.O3 Combi 1,4 TSI 140KM Elegance
Błękit RACE
Beżowa Alcantara
Columbus
Webasto
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BiDi01Insignia jest zadziwiająco awaryjna a komfort podróżowania tym samochodem nie należy do najwyższych. Przejechałem nią parę kilometrów ale pozycja za kierownicą nie napawa nadzieją na wygodną jazdę na długiej trasie.
Siedzenia zwłaszcza za dopłatą ok 1,5 tys ma z certyfikatem niemieckich ortopedow i są one Fantastyczne! I nie wiem co by można zarzucić pozycji za kierownicą?
Komfort? Hmm nie jest to s-klasa ale delikatnie mówiąc nie wydaje mi się by był nizszy niż w Skodzie.
Insignia 1.6t w mojej rodzinie jeździ od prawie 3 lat, nie przepalila się w niej nawet żarówka więc tak beznadziejnie nie jest a i trasy po kilka tys km robi jednym skokiem bez uszczerbku na zdrowiu kierownika 8)
Na wszystko mogą być diametralnie różne punkty widzenia.
Ps. Oczywiście na insignia i wady- mało miejsca z tyłu jak na taką furę i wielka ilość guzików na desce rozdzielczej (to akurat naprawili teraz przy liftingu).Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
perfex, A czemu Ty dalej trzymasz auto z grupy VAG jak to taki syf totalnny :lol:
Nie slyszalem, zeby w VAGu ktos polamal pedaly gazu, mojemu znajomemu udalo sie 3 w Insigni :diabelski_usmiech
Szwagier jezdzi tym 1.4T i mowi ze rewela, ale tak to jest jak sie przesiada z niedomagajacego dobitego 1.9TDI 90KM :lol: Bak jest duzy i rownie szybko sie oproznia i te 5.4 z cyklu mieszanego to takie marzenia jak moje 3.5l z trasy :lol:
Komentarz
-
-
potwierdzam..... Insignia dupy nie urywa !
dostalem kiedys na 3 dni wersje COSMO z 160 koni CDTI
- auto mialo 3 tys i wszystko skrzypialo i stukalo, nawet deska rozdzielcza
- malo miejsca z tylu, opinia mojej zony ( 155 cm)
- słabe prowadzenie, nie lubi zakretów !
Jako auto słuzbowe TAK za swoja kase NIE
Komentarz
-
-
Ja tam nie wiem, ale też jeździłem Insignią i nic nie skrzypiało. Auto rzeczywiście jest zaskakująco małe w środku jak na 4,9 metra długości. Ale jeżeli chodzi o jakość wykończenia, czy komfort podróżowania, to jest znacznie lepiej nież w O2FL. Rozważam zamianę mojej O2 na Insignię Kombi 2,0CDTI BiTurbo 4x4 + automat. Niestety nie moge dorwać automatu dla jazdy próbnej, a do Wa-wy nie uśmiecha mi się jechać. W benzynie niestety auto wypije tyle ile się wleje, 2,0 250KM 4x4 wypił mi 17 litrów przy dynamicznej jeździe, więc jest dla właścicieli stacji benzynowych. Zobaczymy co się uda lepiej utargować Superba czy Insigniębo upusty w Oplu są naprawdę niezłe. Na dzień dobry 25 tys. :lol: Żeby tak w Superbie, to bym się nie zastanawiał...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajowyŻeby tak w Superbie, to bym się nie zastanawiał...Mam kolegę ze służbową Insignią i czasem korzystam z jego uprzejmości przy wspólnych wyjazdach - komfort jazdy jest wyższy w Superbie. A ilość miejsca w ogóle nie ma porównania - zwłaszcza z tyłu. Wzorniczo - cóż, za wyjątkiem masy przycisków - to Insignię uważam za znacznie ciekawszą.
Komentarz
-
Komentarz