nawet jeśli nie objedzie RS to w każdych warunkach po za suchym asfaltem czterołap jeździ bezpieczniej
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Rok z Bagien,
Łódź to nie W-wa, czy Śląsk. Tu chwilami naprawdę jest kiepsko ...
Taaa, tutaj to w ogóle lepiej Defendera sobie kup bo się nie da jeździć
Chwilami jest gnoj jak wszędzie w w PL, nie jest ani lepiej ani gorzej, w łeb się puknij z takimi uwagamio3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackrszrobisz program i objedzie ja tez bym brał 4x4 taki właśnie bym chciał. a jaką dokładnie konfiguracje wziąłeś?
Wziąłem Elegance plus amazing oraz kilka dodatków, ale bez szaleństw. Tylko parę upiększeń oraz duperele. Żadne skóry, czy Columbusy... niestety...budżet.... :roll:
Zamieszczone przez krzy111w łeb się puknij z takimi uwagami
I odpierdol się z takimi uwagami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftCena S2 2.0TDI 170KM 4x4 DSG Platinium wychodzi na tyle astronomiczna wzgledem pelnej opcji O3 1.8TSI 4x4 DSG, ze naprawde trzeba sie bardzo mocno zastanowic.
Co 4x4 to 4x4 :diabelski_usmiech
Jak dla MNIE to:
- Octavia funkcjonalnie w zupełności wystarcza, bagażniki takie same
- dużo więcej schowków w O III (kieszenie w drzwiach z miejscem na butelki, schowki pod fotelami, w podłokietniku tylnym miejsce na napoje)
- będę miał o 16 cm. mniej samochodu, a garaż mam nie za duży....
- gorszy komfort niż Superb
- lepsze przyspieszenie
- brak DPF
- większe spalanie
- trochę gorsze wyposażenie O III niż Superba
- lepszą zwrotność w mieście i na wsi.....
Zamieszczone przez krzy111Chociaż odrobine kultury, ... wiśsniaku
Komentarz
-
-
Kilku tu strasznie napietych nowych uzytkownikow O3 za stowke - proponuje ciut wyluzowac, bo mozna sie zagotowac w tak upalne wakacje 8)
Mimo wszystko to O3 to mlodszy technologicznie samochod niz S2FL. Pytanie czy warto, S2 jest juz przetestowany, tu mamy nowosc, ale kiedys S2 to tez byla nowosc i wypadla calkiem dobrze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMimo wszystko to O3 to mlodszy technologicznie samochod niz S2FL. Pytanie czy warto, S2 jest juz przetestowany, tu mamy nowosc, ale kiedys S2 to tez byla nowosc i wypadla calkiem dobrze
W "moim" zestawieniu niewiele tych całkiem nowych rozwiązań:
- 1.8 Tsi znany od lat, poprawiany, zmieniany i udoskonalany z różnym skutkiem; generalnie przeważają opinie pozytywne (no i do tego można mu zmienić program, a wtedy to naprawdę w tych pieniądzach konkurencji brak)
- DSG6 też żadna nowość, ładnie chodzi nawet przy większych obciążeniach,
- Haldex jeśli nawet 5 generacja nie jest sprawdzona, to poprzednie na pewno tak, płaczu nie słychać
Do tego 4 letnia gwarancja, by mieć czas na sprawdzenie.
Mam nadzieję, że na wiosnę auto będzie.... :lol: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
[quote="Rok z Bagien"]Zamieszczone przez Maicroft
- 1.8 Tsi znany od lat, poprawiany, zmieniany i udoskonalany z różnym skutkiem; generalnie przeważają opinie pozytywne (no i do tego można mu zmienić program, a wtedy to naprawdę w tych pieniądzach konkurencji brak)
-Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Czy nowe 1.8 tsi ma tez tak jak nowe 1.4 turbo po stronie kolektora i intercoolera?kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
xtremesystems, no właśnie jak nowe 1.8 ma tak turbo jak nowe 1.4 to zapominamy o chipie...kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondzioxtremesystems, no właśnie jak nowe 1.8 ma tak turbo jak nowe 1.4 to zapominamy o chipie...superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Mam pytanie do łopatek przy DSG - jak one działają?
Tzn. są aktywne ciągle i w dowolnej chwili można zredukować lub zwiększyć bieg - a system sam w razie czego dokona 'swojej' zmiany (tak działają łopatki w Peugeocie 508 GT), czy trzeba się przełączyć lewarkiem na tryb manualny i wtedy tylko taki funkcjonuje (tak to działa w Insigni - albo tryb typowo ręczny, albo sam automat i łopatki nie reagują).
Komentarz
-
Komentarz