Rok z Bagien,
Łódź to nie W-wa, czy Śląsk. Tu chwilami naprawdę jest kiepsko ...
Taaa, tutaj to w ogóle lepiej Defendera sobie kup bo się nie da jeździć
Chwilami jest gnoj jak wszędzie w w PL, nie jest ani lepiej ani gorzej, w łeb się puknij z takimi uwagami
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
zrobisz program i objedzie ja tez bym brał 4x4 taki właśnie bym chciał. a jaką dokładnie konfiguracje wziąłeś?
Hehe... naprawdę mi na tym nie zależy. Tak jak prosto i zwięźle napisał rezon chodzi o bezpieczeństwo, a nie o wyścigi
Wziąłem Elegance plus amazing oraz kilka dodatków, ale bez szaleństw. Tylko parę upiększeń oraz duperele. Żadne skóry, czy Columbusy... niestety...budżet.... :roll:
Zamieszczone przez krzy111
w łeb się puknij z takimi uwagami
Nie podoba się to nie czytaj.
I odpierdol się z takimi uwagami.
Cena S2 2.0TDI 170KM 4x4 DSG Platinium wychodzi na tyle astronomiczna wzgledem pelnej opcji O3 1.8TSI 4x4 DSG, ze naprawde trzeba sie bardzo mocno zastanowic.
Cena S2 2.0TDI 170KM 4x4 DSG Platinium wychodzi na tyle astronomiczna wzgledem pelnej opcji O3 1.8TSI 4x4 DSG, ze naprawde trzeba sie bardzo mocno zastanowic.
Co 4x4 to 4x4 :diabelski_usmiech
No poprzednio nie było Platinium w Superbie, ale Ambition plus dodatki, ale napęd tak jak napisałeś.
Jak dla MNIE to:
- Octavia funkcjonalnie w zupełności wystarcza, bagażniki takie same
- dużo więcej schowków w O III (kieszenie w drzwiach z miejscem na butelki, schowki pod fotelami, w podłokietniku tylnym miejsce na napoje)
- będę miał o 16 cm. mniej samochodu, a garaż mam nie za duży....
- gorszy komfort niż Superb
- lepsze przyspieszenie
- brak DPF
- większe spalanie
- trochę gorsze wyposażenie O III niż Superba
- lepszą zwrotność w mieście i na wsi.....
Kilku tu strasznie napietych nowych uzytkownikow O3 za stowke - proponuje ciut wyluzowac, bo mozna sie zagotowac w tak upalne wakacje 8)
Mimo wszystko to O3 to mlodszy technologicznie samochod niz S2FL. Pytanie czy warto, S2 jest juz przetestowany, tu mamy nowosc, ale kiedys S2 to tez byla nowosc i wypadla calkiem dobrze
W konfiguratorze w podsumowaniu, w przypadku RSa ładnie pisze " Wielowahaczowe zawieszenie tylne ", w przypadku 1.8 TSI DSG 4x4 już tego tekstu nie ma - oznacza to, że jest belka?
Mimo wszystko to O3 to mlodszy technologicznie samochod niz S2FL. Pytanie czy warto, S2 jest juz przetestowany, tu mamy nowosc, ale kiedys S2 to tez byla nowosc i wypadla calkiem dobrze
Jak to zwykle bywa, czas pokaże.
W "moim" zestawieniu niewiele tych całkiem nowych rozwiązań:
- 1.8 Tsi znany od lat, poprawiany, zmieniany i udoskonalany z różnym skutkiem; generalnie przeważają opinie pozytywne (no i do tego można mu zmienić program, a wtedy to naprawdę w tych pieniądzach konkurencji brak)
- DSG6 też żadna nowość, ładnie chodzi nawet przy większych obciążeniach,
- Haldex jeśli nawet 5 generacja nie jest sprawdzona, to poprzednie na pewno tak, płaczu nie słychać
Do tego 4 letnia gwarancja, by mieć czas na sprawdzenie.
Mam nadzieję, że na wiosnę auto będzie.... :lol: :diabelski_usmiech
- 1.8 Tsi znany od lat, poprawiany, zmieniany i udoskonalany z różnym skutkiem; generalnie przeważają opinie pozytywne (no i do tego można mu zmienić program, a wtedy to naprawdę w tych pieniądzach konkurencji brak)
-
A wie może ktos jaki tam siedzi sterownik silnika? Bosch czy siemens ew delphi? Pytam pod kątem tuningu :lol:
Mam pytanie do łopatek przy DSG - jak one działają?
Tzn. są aktywne ciągle i w dowolnej chwili można zredukować lub zwiększyć bieg - a system sam w razie czego dokona 'swojej' zmiany (tak działają łopatki w Peugeocie 508 GT), czy trzeba się przełączyć lewarkiem na tryb manualny i wtedy tylko taki funkcjonuje (tak to działa w Insigni - albo tryb typowo ręczny, albo sam automat i łopatki nie reagują).
Tiptronic można uruchomić na 2 sposoby:
1. na stałe, dźwignia w prawo na "+" "-"
2. na 1 minutę (lub tak długo jak długo będziesz używał) poprzez ruszenie którejkolwiek manetki.
To tyle co wynika z instrukcji.
Jeszcze nie mam, więc jak jest inaczej niech mnie ktoś poprawi.
Komentarz