W tej chwili mamy 3.6 R6 silnik w S2. Do czasu az silniki w S3 nie wroca do montazu wzdluz jak to mialo miejsce kiedys, nie mamy co liczyc na wieksze i lepsze silniki od Audi
mirek_p11, czyli będzie mozna wsadzić bez problemu 4x4 do RSa :diabelski_usmiech
raczej do 4x4 wsadzić gadżety z RS, bo podłoga z tyłu jest inna. Różnice są niewielkie, ale jednak. BTW, kto "przytomny" zdecyduje się w takiej sytuacji na Gofra 4-łapa :?: :twisted:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
mirek_p11, czyli będzie mozna wsadzić bez problemu 4x4 do RSa :diabelski_usmiech
raczej do 4x4 wsadzić gadżety z RS, bo podłoga z tyłu jest inna. Różnice są niewielkie, ale jednak. BTW, kto "przytomny" zdecyduje się w takiej sytuacji na Gofra 4-łapa :?: :twisted:
he? To po co w takim razie moj przednionapedowy Golf ma ten super gigantyczny tunel, ktory jest chyba wiekszy niz w polonezie? IMO podloga jest taka sama.
A różnica nie bierze się z konstrukcji zawiasu? Chociaż taka różnica była by sprzeczna z idea MQB i oszczędności.
o to zapytaj Niemców, bo do Gofra belkę wsadzili w wersji którą chyba nikt poza flotami nie kupuje, natomiast do "wieśniackiej" Skody dali tylko do najmocniejszych wersji. Niestety, różnica jest. Inne są punkty podparcia zawieszenia.
[ Dodano: Nie 16 Lis, 14 17:36 ]
Zamieszczone przez ukuk
he? To po co w takim razie moj przednionapedowy Golf ma ten super gigantyczny tunel, ktory jest chyba wiekszy niz w polonezie? IMO podloga jest taka sama.
w tym tunelu idzie wydech.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz