OIII kombi juz na widoku?
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BigNowy jest "pogarszany" ?? A gdzie to pogorszenie, bo ja w przypadku O III widzę tylko polepszanie, a nie pogarszanie.
Będąc wczoraj na targach motoryzacyjnych w Lublinie, od ludzi kręcących się i wsiadających do wnętrza O III słyszałem raczej zgoła inne opinie od Twojej.
Ty ich zaczepiasz i sie pytasz: jak Panstwo oceniacie nowa O3? Czy jak?
Brzmi to juz troche dziwacznie i po prostu smiesznie, ze Big ciagle od ludzi cos slyszy. Od obcych ludzi jak rozumiem... :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech
Boze, wszyscy znamy juz co pogorszyli - zdziadzili tylne zawieszenie (bo tansze w produkcji) i te gowniane boczki drzwi (bo cale plastikowe to tansze w produkcji). Wiec jesli widzisz jak piszesz "tylko polepszanie" to jestes slepy.
a to ze O3 jest nowoczesniejsze od O2 to chyba nie ma co sie dziwic i podniecac. Gdyby bylo odwrotnie to kto by to kupil? idiota?
Wiec jest nowoczesniejsze (?), jest lepiej wyposazone w gadzety elektroniczne i bardzo mozliwe ze calosciowo to bedzie lepsze auto (zobaczymy jak juz bedzie ktos je mial i zrobi duzy przebieg). Ale stwierdzenie "tylko polepszenie" to po prostu bzdura.
[ Dodano: Pon 22 Kwi, 13 08:49 ]
Zamieszczone przez andriu21tgmarlej108, trasa tzn 15km i wiecej spalanie 5,5/5,1 , jadąc zgodnie z przepisami 4,5/4,8 obecnie jest przejechane 2kkm zgroszem, tras mial 4 reszta to jazda na odcinku 4,5km przedszkole dom i to wszystko ( po to zostal nabyty). Srednia z tych 2kkm to na kompie 5,9 wiec jak na tak krótkie odcinki spalanko rewelacja, dynamika rewelka,w środku cichudko.Wg.mnie motor na 5tke. W tym tyg. Mam mieć wyprodukowanego Superba i mnie już skręca aby porównać czy ten 1.8 jest na podobnym poziomie kultury, bo o spalaniu nie myślę..Ktoś tu powiedział mądre słowa ze ten silnik to mocna strona i ON na rzecz PB to bedzie marginalna sprzedaż dla przeciętnego kowalskiego ,bo patrząc na koszt początkowy, spalanie, kulturę pracy,nagrzewanie sie które w tym silniku jest Expresowe gdyby mi ktoś zaproponował ON zaśmiał bym sie głośno :szeroki_usmiech
a kiedy odbierasz ten 1.8 tsi S2?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108
Andriu
a kiedy odbierasz ten 1.8 tsi S2?
A swoja drogą ciekawi mnie jak ten nowy 1,4 radziłby sobie w pasku/superB-ie?
Choć w pasku jest jakiś 1,4 chyba 160KM/250Mn
To jest ten na turbo i kompresorze chyba.....
Podobno ten 1,4 /140KM ma być w SuperB-ie poliftowym, tak ?
Szału nie będzie z pewnością ale w sensownej cenie mógłby być całkiem rozsądną propozycją dla spokojnych kierowników.
Komentarz
-
-
Alonzo_, ten motor jest inaczej zestrojony .. od samego dołu czuć jak ciągnie.. wiadomo S2 to klocek w porównaniu do VII i tak pięknie może już nie być jednak do masy VII czy O3 wg.mnie miodzio. W tym tygodniu 17 ma być wyprodukowany, 1,8TSI szklany dach, bolero , hak, Sound System,podgrzewana przednia,GSM II, Multi kiera,alarm, koło dojazd. i kilka innych pierdół, Oczywiście Kombi,kolorek Fiolet-Syn męczył że chce mieć fioletową skodę . W Pastuchu jest ten 1,4 na kompresorze i on wg.mojej opinii naprawdę kompletnie nie idzie, nawet gość z którym robiłem jazdę próbną podzielał moje zdanie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukMnie sie nie podoba trend, gdzie nowy model jest "pogarszany" w stosunku do bezposredniego poprzednika, tylko po to aby zaoszczedzic pare Euro...
Co do boczków patrząc jak w poprzednim samochodzie mam po 5 latach wytarte te boczki materiałowe (od trzymania ręki) to wolę te brzydsze, tandetne, paskudne boczki w OIII (chociaż nie będą się wycierać).
Komentarz
-
-
Moje zdanie jest moje, Twoje jest Twoje... i co wiecej nawet nie twierdze, ze moje jest mojsze od Twojego... :szeroki_usmiech
A co do uzasadnienia "lepszosci" tego typu boczkow... widac Skoda robi blad ciagle pakujac do Superba te materialowa tandete. No nic, moze przy okazji liftu sie poprawia(ili)!
Komentarz
-
-
lukaszc2, ukuk, pogodzę was, O2 miała chujowe boczki mimo że miękkie deformowały się i co z tego że miekkie jak po dwóch latach boczek nadawał sie do wymiany, tak więc wole te z O3 :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ja dzisiaj odbyłem jazdę OIII z silnikiem 1,4. Powiem, że zrobiła na mnie b. dobre wrażenie. Kij tam z boczkami i wstawkami w drzwiach (nie przeszkadzały mi wcale :wink: ), bardziej się skupiłem na jeździe. Otóż silnik 1,4 bardzo dobrze sobie radzi już od 2 tysi obrotów. Bardzo dobra elastyczność na poszczególnych biegach. Na 6-ce można już jechać od 70 km/h, aż do oporu. Mam wrażenie że przyspieszanie podobnie jak u mnie, tylko że ja mam trochę niutków więcej, więc miałem wrażenie, że u mnie z rolki bardziej wciska w fotel. Start z kolei dużo lepszy niż u mnie, ponieważ max. moment dostępny już od 1900 obr, tak przynajmniej mówił sprzedawca. Przy mojej przejażdżce przez miasto i trochę autostradą, komp pokazał spalanie rzędu 7,3, a raczej testowałem możliwości auta. Gdyby taki wynik miasto + trasa był dostępny na codzień, to jest to ciekawa propozycja. Hamowałem kilka razy dosyć ostro i do hamulców nie można się przyczepić.
Ogólnie jestem zadowolony z jazdy i gdyby tylko $ pozwoliły to było by się nad czym zastanawiać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Zamieszczone przez BigNowy jest "pogarszany" ?? A gdzie to pogorszenie, bo ja w przypadku O III widzę tylko polepszanie, a nie pogarszanie.
Będąc wczoraj na targach motoryzacyjnych w Lublinie, od ludzi kręcących się i wsiadających do wnętrza O III słyszałem raczej zgoła inne opinie od Twojej.
Ty ich zaczepiasz i sie pytasz: jak Panstwo oceniacie nowa O3? Czy jak?
Brzmi to juz troche dziwacznie i po prostu smiesznie, ze Big ciagle od ludzi cos slyszy. Od obcych ludzi jak rozumiem... :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Boze, wszyscy znamy juz co pogorszyli - zdziadzili tylne zawieszenie (bo tansze w produkcji)
takze polepszyli - lepsze prowadzenie i rozwiazanie tansze w ekspoloatacji.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukMoje zdanie jest moje, Twoje jest Twoje... i co wiecej nawet nie twierdze, ze moje jest mojsze od Twojego... :szeroki_usmiech
A co do uzasadnienia "lepszosci" tego typu boczkow... widac Skoda robi blad ciagle pakujac do Superba te materialowa tandete. No nic, moze przy okazji liftu sie poprawia(ili)!
ukuk a czym ty jeździsz ?
Komentarz
-
-
Trzymalbym sie go gdyby sie nie sypal. Niestety chyba kraj pochodzenia :diabelski_usmiech i wiek/przebieg robia swoje.
...a za 70 tys... masz racje ciezko, ale tak za 75 daje sie juz cos pokombinowac. A za 80, to juz w miare spokojnie. Chyba zaczekam na G7 kombi... powinien byc (prawie) tak dobry jak pezocik, ewentualnie moze OIII trafi mi sie w jakiejs b.okazyjnej cenie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez test15510Codziennie w pracy przechodzę obok Octavii 3 Combi w ładnym czerwonorajdowym kolorze. Według mnie ładne auto, przypomina nieco Audi z linii, dużo ładniejsze niż O3Sedan, grill z przodu nadal brzydki, ale aż tak nie wali nim po oczach. W środku chyba bez rewelacji.NIOP...
Komentarz
-
-
Jak to czytam, to naprawde Skoda powinna byc dumna ze swoich klientow. Teraz wszyscy sobie wmawiaja, ze tandetne plastykowe boczki w aucie klasy sredniej i sztywna belka to krok do przodu. A ja w poprzedniej generacji mam miekkie boczki wylozone skora i wielowahaczowe zawieszenie. A na dodatek w nowym modelu jest jeszcze glosniej. Wiec o jakim postepie tu mowimy. Oprocz zwiekszenia rozstawu osi i nowych silnikow nie widze zadnych korzysci.
Komentarz
-
-
Do tej białej octy koniecznie czarny dach, czarne koła i obniżyć ją o kilka cm i wtedy jakoś zacznie wyglądać :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz