Obecnie Skoda to bardzo ceniona marka w wielu krajach (nie tylko w Polsce) zachodnich, która osiąga niesamowite sukcesy i prowadzi w rankingach sprzedaży ( np. w Norwegii czy Polsce). Co więc jest śmiesznego w słowach kolegi Winni77 ??
ceniona to moze i jest ale wlasnie w takich krajach jak Polska,Norwegia itp ale juz na najwazniejszych rynkach jak Niemiecki,Francuski,WB,czy Wloski jest typowym sredniakiem i raczej super opini to niema.
A ogolnie na swiecie zajmuje 38 miejsce. :roll:
Obecnie Skoda to bardzo ceniona marka w wielu krajach (nie tylko w Polsce) zachodnich, która osiąga niesamowite sukcesy i prowadzi w rankingach sprzedaży ( np. w Norwegii czy Polsce). Co więc jest śmiesznego w słowach kolegi Winni77 ??
ceniona to moze i jest ale wlasnie w takich krajach jak Polska,Norwegia itp ale juz na najwazniejszych rynkach jak Niemiecki,Francuski,WB,czy Wloski jest typowym sredniakiem i raczej super opini to niema.
A ogolnie na swiecie zajmuje 38 miejsce. :roll:
Tak BTW zajrzalem przed chwila na statystyki sprzedazy za pierwsze 7 miesiecy tego roku i Loganow sprzedalo sie wiecej niz Octavii
Kia Rio * See the Top 150 best-selling models by clicking on the title! * After going through a Top 150 models ranking worldwide for July 2012, let's have a closer look at the year-to-date ranking to track down longer-term trends. The Top 2 models are unchanged vs. 2011: the Toyota Corolla lea
A co do silników to na 80% ma być 0.9 TCE/90 KM, 1.2 16v/75 KM i diesle 1.5 dCi/75 i 90 KM
Hmm,wlasnie brakuje tu starych sprawdzonych 1.4-1.6.
Ale pozostaje miec nadzieje ze te Tce sie sprawdza bo Renault ma duze doswiadczenie w produkcji turbodoladowanych benzyn.
A co do silników to na 80% ma być 0.9 TCE/90 KM, 1.2 16v/75 KM i diesle 1.5 dCi/75 i 90 KM
Hmm,wlasnie brakuje tu starych sprawdzonych 1.4-1.6.
Ale pozostaje miec nadzieje ze te Tce sie sprawdza bo Renault ma duze doswiadczenie w produkcji turbodoladowanych benzyn.
Tia... Mają też duże doświadczenie z turbodoładowanymi dieselami... Doświadczenie okupione własnymi problemami, z którymi podobno już całkiem nieźle sobie poradzili... (chodzi o problemy z turbinami Garretta - ich chłodzenie i smarowanie - w produkcji Laguny II, w latach 2001-2005). Nie poddali się tak, jak to niestety robi VW z problemem łańcuszka rozrządu w silnikach TSI...
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
To wogóle dość ciekawe informacje: Logan/Sandero sprzedane około 400.000szt, Duster około 150.000szt. W tym samym czasie 220.000zł Octavii i 120.000 Fabi...
Reasumując: patrząc na światową sprzedaż i uzależnianie przez niektórych (jak mi się wydaje) "renomy" marki od ilości sprzedanych modeli możnaby zaryzykować stwierdzenie, że Dacie mają lepszą renomę niż Skody, nie wspominając już o Bentley'ach...
Gdzie oni tyle tego rumuńskiego plastikowego dziadostwa na sprzedawali, bo przecież sami Afrykańczycy z północnej Afryki, mieszkający we Francji takich statystyk nie zrobili :shock:
No i zaprezentowano Logana 2 i Sandero 2 podczas salonu paryskiego.
Silniki tak jak wspominałem: 1.2 75 KM, 0.9 TCe 90 KM, 1.5 dCi 75 i 90 KM. Za kilka tygodni także 1.2 z fabrycznym LPG. Standardowe wyposażenie obejmuje 4 airbagi, ABS, światła do jazdy dziennej i czarne zderzaki. W najdroższej odmianie tempomat w standardzie.
Poza tym na salonie debiutował Sandero Stepway 2. Dysponuje prześwitem rzędu 207 mm!
Śmiejcie się śmiejcie. Rumuni mają rozwojową markę z przyszłością. My to możemy najwyżej filtry powietrza do nich produkować. Zobaczycie - Dacia zdobędzie rzesze klientów. Nawet jeśli u nas wielce liczni miłośnicy wypierdzianych VW nie chcą tego kupować, to we Francji (i całej bogatszej od nas Europie zachodniej), Rosji, Ameryce Płd itd, jest wielu rozsądnych ludzi
a co jest rozsądnego w samochodzie, w którym wszystko od nowości trzeszczy
Nic, ale na pewno nie będziesz mógł tego powiedzieć o nowych modelach Dacii, które właśnie pokazano w Paryżu.
Ludziska pomalutku - po pierwszym zachłyśnięciu się możliwością sprowadzenia dużego, koniecznie dużego! auta z Niemiec - dochodzą do wniosku, że samochody są jak sprzęt AGD. Mają się nie psuć, jakoś tam wyglądać, mało palić i najlepiej niewiele kosztować. Coraz większa grupa ludzi których stać na droższe, wybiera Dacie, podobnie jak było swego czasu ze Skodami.
Gdybym mieszkał pod miastem, bez asfaltowej drogi, to prędzej kupiłbym małżonce taką Dacię Sandero Stepway 2 niż cokolwiek innego
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
No i zaprezentowano Logana 2 i Sandero 2 podczas salonu paryskiego.
Silniki tak jak wspominałem: 1.2 75 KM, 0.9 TCe 90 KM, 1.5 dCi 75 i 90 KM. Za kilka tygodni także 1.2 z fabrycznym LPG. Standardowe wyposażenie obejmuje 4 airbagi, ABS, światła do jazdy dziennej i czarne zderzaki. W najdroższej odmianie tempomat w standardzie.
Poza tym na salonie debiutował Sandero Stepway 2. Dysponuje prześwitem rzędu 207 mm!
Komentarz