Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Honda CRV 2013

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Honda CRV 2013

    Zamieszczone przez ArekBinek
    dontak, na fordońskiej przed sport-factory bardzo dobrze przyciemnia koleś i był kiedyś tani nie wiem jak teraz, ale 3 auta tam robiłem i duzo moich znajomych.
    Arek byłeś zadowolony z jego usług, bo ja mam mieszane uczucia i to mocno, po ostatniej akcji... :/
    wow wr............

  • #2
    Honda CRV 2013

    Od bodaj 5 listopada rozpocznie się oficjalnie sprzedaż tego modelu na rynku polskim.
    Dużo ciekawych spostrzeżeń, zdjęć i cen jest w poniższym artykule:

    NOWA Honda CR-V czwartej generacji - TEST - cena, dane techniczne, wymiary, silnik, bezpieczeństwo - ZDJĘCIA + WIDEO - Super Express - wiadomości, polityka, sport

    Najprawdopodobniej na polski rynek trafi w tym roku 300 takich pojazdów (choć spotkałem się też z informacją, że 650 :roll: ).
    Jako, że promocje są na stary model (i to baardzo zacne), to na nowy, na razie na upusty nie ma co liczyć.
    Jedyna szansa, że trochę ich zostanie na 2013 r. z roku bieżącego i przez to będą o rok starsze. I być może tu pojawią się rocznikowe upusty.
    Ale, to tylko gdybanie.

    Benzyna zyskała 5 km, a cały pojazd o 6,5 % mniejsze opory dla powietrza. Wynika to z niższej wysokości i mniejszego kąta pochylenia przedniej szyby (poprzednikowi zdarzały się kłopoty z kamieniami i pęknięcia).

    Po raz pierwszy CRV będzie miał napęd 2WD. Nie bardzo wiem po co? Bo kupowanie takiego kloca bez 4 WD jest - wg mnie - pozbawione sensu.

    Nie pozostaje nic innego jak udać się na początku listopada do salonu i zobaczyć na żywca.

    Mnie się nowa CRV podoba.

    A Wam ? :wink:

    Komentarz


    • #3
      mi się generalnie podoba, ale jeszcze chyba muszę dorosnąc do takiego samochodu
      jak na razie przejażdżki SUVami i VANami mocno mnie rozczarowały :?
      fakt, że nie jeździłem X5 czy X6 :szeroki_usmiech
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        Ze zdjęć słabo wygląda tył jak dla mnie. Wczoraj natomiast oglądałem trochę nowego Outlandera i całkiem całkiem ale ceny... :shock:

        Komentarz


        • #5
          A bo to zupełnie inny rodzaj samochodu. Jedziesz sobie, proszę ja Ciebie :wink: , z wysoko umiejscowioną klepsydrą, dziecko z tyłu ogląda bajki/śpi, żona się maluje używając lusterka w osłonie p-słonecznej, zapinasz tempomat (jak masz gdzie), opierasz rączkę na podłokietniku i suniesz.

          Tak właśnie suniesz, mając głęboko w nosie, dziury, wyboje, zaspy śniegowe, podjazd do Bukowiny Tatrzańskiej od strony Poronina w zimę i krawężniki.

          Z wyższością przynależną wiekowi i usytuowaniu za kółkiem, pogardliwie spoglądasz na tych co Cię wyprzedzają. Wszak i tak staną na tym podjeździe do Bukowiny.... :wink: :diabelski_usmiech

          Innymi słowy, co komu potrzebne..

          pzdr

          [ Dodano: Pią 26 Paź, 12 09:30 ]
          Zamieszczone przez hotrain
          Ze zdjęć słabo wygląda tył jak dla mnie.
          Powszechnie krytykowany również za zbyt duże podobieństwo do Volvo XC60.

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Rok z Bagien
            A bo to zupełnie inny rodzaj samochodu. Jedziesz sobie, proszę ja Ciebie , z wysoko umiejscowioną klepsydrą, dziecko z tyłu ogląda bajki/śpi, żona się maluje używając lusterka w osłonie p-słonecznej, zapinasz tempomat (jak masz gdzie), opierasz rączkę na podłokietniku i suniesz.
            no właśnie muszę jeszcze dorosnąć
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez szkoda
              no właśnie muszę jeszcze dorosnąć
              No wiem, ale już mam czwartą dziesiątkę otwartą i obawiam się, że już dorosłem...

              Rozumiem, że jak dziecko wyfrunie z chałupy, żona przestanie używać tego lusterka w osłonie (bo i tak już nic jej nie pomoże), to będę się rozglądał za kabrioletem > 200 km ??

              Dziwna ta motoryzacja. :lol

              Komentarz


              • #8
                spoko, ja już mam motocykl, tak, że gorzej być nie może :lol:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz


                • #9
                  Nie lubię SUV-ów, bo to dla mnie takie niewiadomo co, ani to osobówka ani terenówka. Także i ten SUV w postaci Hondy CRV do mnie nie przemawia. Za te ceny wolałbym kupić sobie Accorda z analogiocznym silnikiem.
                  Czarny Elegance

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Rok z Bagien
                    Mnie się nowa CRV podoba.
                    Wygląd się poprawił, zarówno z zewnątrz, jak i w środku.
                    Muszę zrobić jazdę próbną, ciekawe czy napęd AWD wciąż działa jakby chciał, a nie mógł...

                    PS no i ta polityka cenowa - sensownie wyposażony dizel (bynajmniej nie jest to najdroższa wersja) z automatem to jakieś 150.000zł

                    [ Dodano: Pią 26 Paź, 12 10:27 ]
                    Zamieszczone przez Big
                    Nie lubię SUV-ów, bo to dla mnie takie niewiadomo co, ani to osobówka ani terenówka.
                    Popatrz na to z drugiej strony, są SUVy które łączą zalety osobówek i terenówek
                    Polecam przejażdżkę Foresterem.

                    Zamieszczone przez Big
                    Za te ceny wolałbym kupić sobie Accorda z analogiocznym silnikiem.
                    A zrobili Accorda z napędem AWD?
                    . pzdr Jarek
                    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Yarek
                      ciekawe czy napęd AWD wciąż działa jakby chciał, a nie mógł...
                      Według relacji osób tym modelem już jeżdżących zmienił się sposób działania 4WD.
                      Otóż ruszamy ZAWSZE z 4 łap i napęd tylny jest odłączany, gdy trakcja na to pozwala. Załącza się ponownie, kiedy pojawią kłopoty z uślizgiem kół przednich.

                      Podobno ma tym procesem zarządzać elektronika, tańsza w użytkowaniu i szybsza.

                      Jak będzie ? Pożyjom uwidzim, test w zimie by się przydał. :roll:

                      Komentarz


                      • #12
                        Tak właśnie suniesz, mając głęboko w nosie, dziury, wyboje, zaspy śniegowe, podjazd do Bukowiny Tatrzańskiej od strony Poronina w zimę i krawężniki.
                        Rok z Bagien, żeby nie było zaskoczenia - proponuję Ci, żebyś sprawdził jaki jest prześwit w tym nowym CRV-le - zasygnalizuję tylko, że mniejszy niż w poprzednim ... :wink: OII Scout jest tu nawet lepsza pod tym względem.

                        NOWA Honda CR-V czwartej generacji - TEST - cena, dane techniczne, wymiary, silnik, bezpieczeństwo - ZDJĘCIA + WIDEO - Super Express - wiadomości, polityka, sport

                        Komentarz


                        • #13
                          tomekjmopl,
                          Jeśli dobrze pamiętam to 16,5 cm (poprzednio bodaj 17,5 cm), a to mniej więcej tyle samo, ile mam obecnie w swojej O II.

                          Obecnie jeżdżę pod tym względem dość bezstresowo, ale nie zapędzam się - rzecz jasna - w duże zaspy.

                          Szału ni ma. Ale to nie LC, Patrol czy Pajero.


                          Według danych producenta benzyna ma osiągać 100 km/h w tym samym czasie co obecny model:
                          10,2 s

                          Ma spaść spalanie:
                          z 10,5 w mieście do 9,3 l (jeśli to chyba tylko dzięki start/stop)
                          z 6,9 w trasie do 6,3 l (tu chyba trochę pomoże niższy wsp. Cx)

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Big
                            Nie lubię SUV-ów, bo to dla mnie takie niewiadomo co, ani to osobówka ani terenówka. Także i ten SUV w postaci Hondy CRV do mnie nie przemawia. Za te ceny wolałbym kupić sobie Accorda z analogiocznym silnikiem.
                            ja zawsze chorowałem na napęd 4x4, w związku z tym dużo czytałem o terenówkach, SUV-ch, oglądałem słowem przymierzałem się dosyć poważnie...ale doszedłęm do wniosku, że do uzytkowania na codzień najbardziej odpowiada mi podniesione kombi z napędem 4x4- typu outback, XC60/70, allroad czy też.. scout :wink: Dlaczego?
                            - lepsze osiągi- przyspieszenie, vmax, prowadzenie w zakrętach, zużycie paliwa- niższa masa, mniejszy opór powietrza, niżej srodek cieżkosci
                            -brak przewag w lekkim terenie - podobny prześwit, rodzaj napędu, brak przewag w pojemnosci wnętrza i bagażnika (no z wyjatkiem opcji pakowania pod dach)

                            a siedzieć wysoko nie lubię- zawsze mam siedzenie max nisko ustawione :wink:

                            w prawdziwy teren to i tak żadnym takim autem się nie wjedzie, tu nie ma jak Patrol, Wrangler, Grand Cherekee, LJ czy.. Suzuki Jimny - więc jako drugie autko do zabawy w terenie to jeden powyzszych mi się marzy :wink:

                            Z SUV-ów Honda CRV jest myślę fajnym wyborem na tle konkurencji zwłaszcza w relacji cena/wielkosc auta (benzyna), ale napęd 4x4 od poprzedniej generacji był jednym ze słabszych (jeśli nie najsłabszym) w segmencie, najnowsza generacja nie będzie przełomem z tego co czytałem
                            Garret

                            -----------
                            Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Garret
                              najbardziej odpowiada mi podniesione kombi z napędem 4x4- typu outback, XC60/70, allroad czy też.. scout
                              Mnie także, ale...ceny.
                              Subaru Outback ok. `150 kPLN (u brokera ok. 120 kPLN, ale potrafią w ASO powiedzieć, żeby sobie serwisować, tam gdzie się kupiło, a do Łotwy mi się nie widzi jeździć), a do tego gumowata skrzynia biegów i dość dyskusyjny design.
                              Volvo i Audi poza zasięgiem finansowym.
                              A Scouta ni ma i nie budu !! :wink:

                              Zapowiadają Golfa Alltracka, ale jakoś tak nie bardzo to widzę....

                              Za ok. 100 kPLN wybór jest dość mały.

                              pzdr

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Yarek
                                A zrobili Accorda z napędem AWD?
                                Nie, ale 4x4 w CRV niczego w takim SUV-ie nie daje tzn. niczego więcej niz 4x4 w aucie klasy C lub D. To auto (CRV) to szafa na kołach z podniesionym prześwitem. Duża powierzchnia czołowa, podniesiony środek cięzkości, czyli podejrzewam, że CRV nawet z 4x4 prowadzi się gorzej, lub podobnie jak Accord 4x2.
                                Zamieszczone przez Yarek
                                Popatrz na to z drugiej strony, są SUVy które łączą zalety osobówek i terenówek
                                Wiesz jakoś nie mogę odszukać tych zalet SUV-ów. Porównując auto klasy D ze sporym SUV-em takim jak CRV czy RAV 4 nie widzę zadnej przewagi SUV-a .
                                Auto klasy sredniej, lepiej sie prowadzi. Ma obszerniejsze wnętrze, wykonane z lepszych materiałów. Wygodniej się w nim siedzi i czesto ma także większy (!!) bagażnik.
                                Jedyna zaleta SUV-a to podniesiony prześwit - niewiele ale jednak, który pozwala, głównie kobietom, walić w krawężniki bez obaw o miskę olejową. Ale już np. opony do SUV-a są droższe od opon do osobówki klasy średniej.
                                O napędzie 4x4 nie spominam, bo w SUV-ach nie daje on żadnych terenowych własciwości.
                                Szczerze mówiąc zgodzam się z tym oto stwierdzeniem:
                                Zamieszczone przez Garret
                                ale doszedłęm do wniosku, że do uzytkowania na codzień najbardziej odpowiada mi podniesione kombi z napędem 4x4- typu outback, XC60/70, allroad czy też.. scout
                                . W takich autach (mowa o podniesionych kombi klasy średniej) mamy połączenie komfortu, jakości i trakcji auta klasy średniej z podniesionym przeswitem, który pozwala na wjazd w lekki (bardzo lekki) teren.
                                Czarny Elegance

                                Komentarz


                                • #17
                                  Big,
                                  To czemu tyle SUVów jeździ po polskich - i nie tylko - drogach ?

                                  Uogólniasz i powtarzasz bezrefleksyjnie hasła przeciwników tych pojazdów.
                                  Prawdziwie terenowe samochody to nisza. Ceny zakupu i serwisu zabijają, a do tego często są one trudne w codziennym użytkowaniu, serwisowaniu i naprawach.

                                  Stąd pojawiła się grupa "łatwiejszych" pojazdów, które są namiastką prawdziwej terenówki, poprawiają bezp. jazdy w trudnych warunkach i są "idiotoodporne".

                                  Dlatego zyskały/ują dużą popularność.

                                  Jeśli uważasz, że dołączany napęd albo stały (bo taki Forester to też SUV) nic nie daje, to sorry, ale masz kiepskie rozeznanie.

                                  Obecna Honda CRV ma 4570 mm długości, czyli mniej więcej tyle co O II.
                                  Siedzi się w niej wygodnie, z tyłu na nogi jest więcej miejsca, bagażnik jest nieco mniejszy, ale wyjęcie rolety niweluje różnice.
                                  Honda przy tym zapewnia zdecydowanie wyższy komfort jazdy, lepiej resoruje, jest cichsza (przynajmniej do ok. 100 km/h - więcej nie jechałem), daje lepszą widoczność w każdym kierunku, ma wyższe zawieszenie (nie porównuję do Scouta) i jest podobnie bezp. w prowadzeniu.

                                  Z samochodami kat. D nie ma co porównywać, przynajmniej CRV, bo to nie te wielkości. Ale gwarantuję Ci, że Accord nijak ma się przestronnością kabiny i funkcjonalnością do CRV.
                                  Nie są to pojazdy idealne. Generalnie w mojej ocenie są zbyt drogie do tego co sobą prezentują i co dają w zamian.
                                  Ale w tej chwili można zakupić obecną CRV w wersji komfort za 91.900 zł. (to już z metalikiem i często dołożonym alarmem przez dealera- czyli cena do wyjechania).
                                  Są więc wyjątki, przy odpowiedniej polityce cenowej importera, być może i nowy model da się w przyszłym roku wyrwać po dobrych pieniądzach. A dealerzy Hondy naprawdę umieją zachęcić i handlować. I to nie gorzej niż Inter-Auto. :wink:

                                  Przejedź się Hondą, może zmienisz zdanie. :wink:

                                  [ Dodano: Sro 07 Lis, 12 14:51 ]
                                  Edit

                                  W ramach moich poszukiwań i drążenia tematu Suvów poznałem bliżej Outlandera III.

                                  No jest kawał samochodu, ponad 4,7 widać to szczególnie przy jasnych kolorach min. tyn nowym rdzawym :roll:
                                  Czarny nie wydaje się być już tak wielki.

                                  Wygląd zewnętrzny;
                                  No nie porywa, ot grubo ciosany kloc z reflektorami z przodu. W zasadzie nie ma co opisywać. Oczu nie przykuwa, obrzydzenia nie budzi.

                                  Po prostu SUV.

                                  Środek:
                                  Wersja Intense+, robi sympatyczne wrażenie, a wyposażenie jest kompletne. Tapicerka siedzeń, no trochę taka ala wersalka późny Gierek, nie przekonuje. Siedzenia dość miękkie i jak na wymiary pojazdu wielkością nie porywają. Z tyłu małe fotele o krótkich siedziskach - chyba po to, by było miejsce na 3 rząd. ??!!
                                  Kiepski pomysł, bo koniec końców żaden dorosły z tyłu nie będzie miał solidnego stołka pod zadkiem. Miejsca na kolana jest sporo, tak samo jak i nad głową.

                                  Brak schowków i jakoś tak mało przytulnie.
                                  Duży schowek przed pasażerem w samochodzie za 130 kPLN ma goły plastik...hm....,że się czepiam ? Pierdoła, ale za tą kwotę ??

                                  Jadymy !! :roll: :wink:
                                  2.0 benzin i CVT.
                                  Skrzynia jest dziwna w działaniu (nigdy nie jeździłem bezstopniówką), wyje, podnosi obroty i nie jedzie. To znaczy jedzie, ale jakoś tak drętwo. Ostre (mega semantyczne nadużycie) przyspieszanie to nie jest to co, ten tandem lubi.
                                  Robi się głośno, mało intuicyjnie, niebezpiecznie przy manewrach.

                                  12,6 s. do setki (katalogowo - w realu wydaje się, że gorzej).

                                  Generalnie jak poza miastem napotkasz tira to należy....zjechać na kawę/wodę mineralną. Będzie bezpieczniej, a w tym czasie może TIR skręci w swoją stronę i problem zniknie... :?

                                  Natomiast CVT jest w mieście boski..
                                  Telepiesz się 50-80 km/h, o zmianę biegów się nie martwisz, rusza to powoli, ale płynnie, nie gaśnie :wink: , nie dławi i w ogóle relaks.

                                  Spalanie (start na zimno, kilkanaście km. trochę z kllimą, trochę dziur, trochę trasy i sprawdzianów przyspieszeń, trochę toczenia na światłach) wyszło 9,1 l. Z komputera rzecz jasna, ile w rzeczywistości tego nie wiem.

                                  Generalnie jestem na NIE. Samochód (w tej specyfikacji i z tym silnikiem) nie nadaje się na polskie trasy. Po mieście OK. Na autostrady też w miarę - wydawał mi się cichszy niż poprzednia CRV - ot jak się już rozpędzisz to jakoś jedziesz.


                                  pzdr

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X