Zamieszczone przez TwoB
Nowe 2.0 TDI CR - urwane korby - Turbokamera
Zwiń
X
-
Nowe 2.0 TDI CR - urwane korby - Turbokamera
19 tyś km przebiegu, chwile po gwarancji w Golfie VI urywają sie gościowi korby na 1 i 4 cylindrze....I co na to VW? Jak zawsze nic sobie do zarzucenia.
Jak długo tak sie nas bedzie traktować?
Obiecanki cacanki , ze jest lepiej a dziadostwo się klientom wciska.
-
-
Zamieszczone przez DzidaZamieszczone przez Alonzo_19 tyś km przebiegu, chwile po gwarancji w Golfie VI urywają sie gościowi korby na 1 i 4 cylindrze....I co na to VW? Jak zawsze nic sobie do zarzucenia.
Jak długo tak sie nas bedzie traktować?
5 miesięcy walki , umywanie rąk i dopiero po interwencji telewizji wreszcie zachowanie jakie powinno mieć miejsce na początku to wg Ciebie normalność? Uważasz , że to jest OK?
Chyba mamy inne postrzeganie świata :wink: . Założyłem temat a jak sie nie podoba to omijaj go kolego. Pisze sie wielokrotnie tu i "bije pianę" o dupie Maryny czy totalnych duperelach. A to tu wg mnie to nie jest "trzeszczący podłokietnik"
Kupujmy złomy, płaćmy ze swojego za naprawianie szajsu i siedźmy cicho
Za chwile będziemy mieli 5 kanałów tylko o interwencjach bo kazdy z grubszą sprawą bedzie musiał nie tylko straszyć telewizją ale ściągać ludzi z kamerą do serwisu
PS kodu nie podali
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArekRma wytrzymać 5-7latprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Arek racja po 150-200k przebiegu ale nie po 19tys... nawet jak ktos nie szanuje to ciezko w tak krotkim czasie to zrobicJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...przez co jest jeszcze mniej podatny na awarie) ale chyba mniej skomplikowany niż 1.4 16V bo ma tylko 8 zaworów a jak widać elementy mechaniczne w produktach VAG to często ich pięta achillesowa...
Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jaroslav92525Zamieszczone przez marlej108mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...przez co jest jeszcze mniej podatny na awarie) ale chyba mniej skomplikowany niż 1.4 16V bo ma tylko 8 zaworów a jak widać elementy mechaniczne w produktach VAG to często ich pięta achillesowa...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez ArekRma wytrzymać 5-7latGdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji
jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam MercedesPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregZamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez ArekRma wytrzymać 5-7latGdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji
jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam Mercedes
przeciętny przebieg 200D w czasie pierwszej awarii (tzn. unieruchomienia samochodu z przyczyn technicznych) wynosił 852.777 :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregZamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez ArekRma wytrzymać 5-7latGdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji
jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam Mercedes
cóż, człowiek uczy się na błędach :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentcytuje:
przeciętny przebieg 200D w czasie pierwszej awarii (tzn. unieruchomienia samochodu z przyczyn technicznych) wynosił 852.777 :lol:
Mianowicie w latach 70-tych, ojciec mojego dobrego kumpla, kupił taką Beczkę (Mercedes-Benz W123) w Niemczech. Wiadomo: silnik wolnossący Diesel (chyba 2,2 litra), 4-ro biegowa skrzynia, hydrauliczne amortyzatory (auto samo się poziomowało w zależności od obciążenia z tyłu), skóra, siedzenia szerokie jak w salonie, bagażnik dupny jak szafa itd...
W Niemczech to auto jeździło jako taksówka, podobno 24 h /dobę, na dwie zmiany (ojciec kumpla kupił je od dwóch niemieckich taksówkarzy - wspólników). W momencie kupna, auto miało nalatane ponad 700 tys. km. Taksówkarze mówili uczciwie, że auto jest już wyeksploatowane, że im nie opłaca się tym już jeździć, bo nie wiadomo co się może stać po takim przebiegu. Więc cena była okazyjna, a jeszcze dużo zeszli z ceny, dołożyli 4 oryginalne alufelgi mercedesowskie, i mase części zamiennych, które mieli do auta.
(buahahahahahaha goście nie wiedzieli co sprzedają, jak się zaraz okaże)) )
Co było dalej ? Po zakupie, ojciec kumpla jeździł tym autem jako... taksówką, po Polsce.
Potem zalożył firmę "od wszystkiego" i używał Beczki jako drugie, trzecie auto, czasem do wożenia worków z cementem, boazerii, woził też części do innych aut z Niemiec. Według jego słów, nalatał autem do około 1,5 miliona km.
Ale to nie wszystko. Następnie, w latach 90-tych, auto przekazał synowi - studentowi (czyli mojemu kumplowi). Jeździliśmy tym merolem WSZĘDZIE. Czasem w 4, 5, 6 osób. na imprezy, w góry, nad morze. Cale studia. Nikt nie wiedział ile merol ma nalatane, bo na tablicy przyrządów działał tylko prędkościomierz, który i tak wskazywał, co chciał.
Kiedyś tam merol miał remont generalny silnika - szlif tulei i nowe tłoki. Kiedyś też miał wymianiane przeguby kół (nie zadne kulowe, tylko... przeguby Cardana). Ale NIGDY merol nie odmówił posłuszeństwa w trasie.
Niesety, po około 30 latach, zaczęła gwałtownie gnić karoseria. Kumpel smiał się, że zareklamuje w ASO)) Próbował dziadka łatać, ale podwozie było jak sitko i poczciwa Beka poszła na złom...
To były auta....Pozdrawiam tom_tom
Komentarz
-
-
Jak chce sie kupić auto "nie do zabicia" to wystarczy obejrzeć parę filmów świeżych z akcją na Bliskim Wschodzie lub w Afryce, w rejonach objętych konfliktami i zobaczyć czym tam "rebelianci" latają...stare merce z milionami na blacie i "autoryzowanymi servisami", land cruisery, hiluxy i czasami patrol
czyli stare, słabawe, wolnossące diesle na 3 pokolenia w rodzinie :wink:
Komentarz
-
-
tak ale na pace musisz mieć DSzK 12,7 mm albo ZPU-2 (2 x 14,5 mm) ewentualnie ZU-23 (2x 23 mm) Toyota nie wytrzyma też jeśli nie przeczytasz instrukcji użytkowania działa bezodrzutowego 106 mm (Do not obstruct rear blast!) 0:57 tego filmu :lol:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VC1lMBx2XkI[/youtube]Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00tak ale na pace musisz mieć DSzK 12,7 mm albo ZPU-2 (2 x 14,5 mm) ewentualnie ZU-23 (2x 23 mm) Toyota nie wytrzyma też jeśli nie przeczytasz instrukcji użytkowania działa bezodrzutowego 106 mm (Do not obstruct rear blast!) 0:57 tego filmu :lol:
Komentarz
-
Komentarz