Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Nowe 2.0 TDI CR - urwane korby - Turbokamera

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Nowe 2.0 TDI CR - urwane korby - Turbokamera

    Zamieszczone przez TwoB
    Jak to jest u Was
    ..za każdym razem jak byłem - róznymi parchami - ścieżkę przejeżdżał diagnosta, co było dla mnie poniekąd zrozumiałe, cobym się - na ten przykład - nie wkitrał do kanału alebo co....

  • #2
    Nowe 2.0 TDI CR - urwane korby - Turbokamera

    19 tyś km przebiegu, chwile po gwarancji w Golfie VI urywają sie gościowi korby na 1 i 4 cylindrze....I co na to VW? Jak zawsze nic sobie do zarzucenia.
    Jak długo tak sie nas bedzie traktować?
    Obiecanki cacanki , ze jest lepiej a dziadostwo się klientom wciska.

    Komentarz


    • #3
      Jaki kod silnika?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Alonzo_
        19 tyś km przebiegu, chwile po gwarancji w Golfie VI urywają sie gościowi korby na 1 i 4 cylindrze....I co na to VW? Jak zawsze nic sobie do zarzucenia.
        Jak długo tak sie nas bedzie traktować?
        Ale przecież wymienili mu motor, to po co bijesz pianę?

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Dzida
          Zamieszczone przez Alonzo_
          19 tyś km przebiegu, chwile po gwarancji w Golfie VI urywają sie gościowi korby na 1 i 4 cylindrze....I co na to VW? Jak zawsze nic sobie do zarzucenia.
          Jak długo tak sie nas bedzie traktować?
          Ale przecież wymienili mu motor, to po co bijesz pianę?
          Nie, no spoko, przepraszam za "pianę". Cenzura wraca? :shock:
          5 miesięcy walki , umywanie rąk i dopiero po interwencji telewizji wreszcie zachowanie jakie powinno mieć miejsce na początku to wg Ciebie normalność? Uważasz , że to jest OK?
          Chyba mamy inne postrzeganie świata :wink: . Założyłem temat a jak sie nie podoba to omijaj go kolego. Pisze sie wielokrotnie tu i "bije pianę" o dupie Maryny czy totalnych duperelach. A to tu wg mnie to nie jest "trzeszczący podłokietnik"
          Kupujmy złomy, płaćmy ze swojego za naprawianie szajsu i siedźmy cicho
          Za chwile będziemy mieli 5 kanałów tylko o interwencjach bo kazdy z grubszą sprawą bedzie musiał nie tylko straszyć telewizją ale ściągać ludzi z kamerą do serwisu


          PS kodu nie podali

          Komentarz


          • #6
            A no cóż, teraz nie projektuje się samochodów "do wyeksploatowania", tylko do bicia kasy, ma wytrzymać 5-7lat, i 150-200tkm, a potem niech się dzieje co chce masz wymienić na nowy i zamknąć koło..... Brzydka rzeczywistość

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez ArekR
              ma wytrzymać 5-7lat
              ma wytrzymać max 5 lat ale najlepiej jak wytrzyma tylko do końca gwarancji
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz


              • #8
                Arek racja po 150-200k przebiegu ale nie po 19tys... nawet jak ktos nie szanuje to ciezko w tak krotkim czasie to zrobic
                Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                Komentarz


                • #9
                  mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                  Spalanie - Motostat.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez marlej108
                    mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...
                    :lol: :lol: :lol: :lol:

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez marlej108
                      mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...
                      Eeeennooo nie do końca się zgadzam bo mam innego faworyta: 1.6 MPI - również muł jak diabli (nie zachęca do szarżowania przez co jest jeszcze mniej podatny na awarie) ale chyba mniej skomplikowany niż 1.4 16V bo ma tylko 8 zaworów a jak widać elementy mechaniczne w produktach VAG to często ich pięta achillesowa...
                      Pozdrawiam,
                      Jaroslav92525

                      -----------------------
                      VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Jaroslav92525
                        Zamieszczone przez marlej108
                        mowie Wam... tylko 1.4 16V 80-kucy... i zaden inny...
                        Eeeennooo nie do końca się zgadzam bo mam innego faworyta: 1.6 MPI - również muł jak diabli (nie zachęca do szarżowania przez co jest jeszcze mniej podatny na awarie) ale chyba mniej skomplikowany niż 1.4 16V bo ma tylko 8 zaworów a jak widać elementy mechaniczne w produktach VAG to często ich pięta achillesowa...
                        ok. to 1.4 MPI i 1.6 MPI... i zaden inny :diabelski_usmiech
                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez marlej108
                          ok. to 1.4 MPI i 1.6 MPI... i zaden inny :diabelski_usmiech
                          oh, tak
                          :twisted:
                          :diabelski_usmiech:
                          :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                            Zamieszczone przez ArekR
                            ma wytrzymać 5-7lat
                            ma wytrzymać max 5 lat ale najlepiej jak wytrzyma tylko do końca gwarancji
                            Optymista Gdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji

                            jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam Mercedes
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez robreg
                              Zamieszczone przez piotrek_gdy
                              Zamieszczone przez ArekR
                              ma wytrzymać 5-7lat
                              ma wytrzymać max 5 lat ale najlepiej jak wytrzyma tylko do końca gwarancji
                              Optymista Gdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji

                              jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam Mercedes
                              cytuje:
                              przeciętny przebieg 200D w czasie pierwszej awarii (tzn. unieruchomienia samochodu z przyczyn technicznych) wynosił 852.777 :lol:

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez robreg
                                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                Zamieszczone przez ArekR
                                ma wytrzymać 5-7lat
                                ma wytrzymać max 5 lat ale najlepiej jak wytrzyma tylko do końca gwarancji
                                Optymista Gdyby miały tyle nowe auta wytrzymywać, uszczelki drzwiowe w O2 nie zdejmowałyby lakieru z progów i błotników w przeciągu pierwszego roku eksploatacji

                                jak to mi znajomy księgowy mówił: jedna firma na świecie popełniła w swej karierze dwa błędy kardynalne. nazywały się W123 i W124. Po lekcji odebranej przez wspomnianą firmę wszyscy inni producenci nauczyli się, czym grozi taka robota, a najbardziej doskonali się w uniknięciu ponownie tego samego błędu sam Mercedes
                                dobrze powiedziane, było jeszcze parę innych błędów, jak cos co nazywało się 240, 740 czy 940 chociażby, ale ich autorzy też już ich więcej nie popełnili.
                                cóż, człowiek uczy się na błędach :lol:
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez abstinent
                                  cytuje:
                                  przeciętny przebieg 200D w czasie pierwszej awarii (tzn. unieruchomienia samochodu z przyczyn technicznych) wynosił 852.777 :lol:
                                  Wiem, takich opowieści jest wiele - ale ja też mam jedną, i to z mojego podwórka.

                                  Mianowicie w latach 70-tych, ojciec mojego dobrego kumpla, kupił taką Beczkę (Mercedes-Benz W123) w Niemczech. Wiadomo: silnik wolnossący Diesel (chyba 2,2 litra), 4-ro biegowa skrzynia, hydrauliczne amortyzatory (auto samo się poziomowało w zależności od obciążenia z tyłu), skóra, siedzenia szerokie jak w salonie, bagażnik dupny jak szafa itd...

                                  W Niemczech to auto jeździło jako taksówka, podobno 24 h /dobę, na dwie zmiany (ojciec kumpla kupił je od dwóch niemieckich taksówkarzy - wspólników). W momencie kupna, auto miało nalatane ponad 700 tys. km. Taksówkarze mówili uczciwie, że auto jest już wyeksploatowane, że im nie opłaca się tym już jeździć, bo nie wiadomo co się może stać po takim przebiegu. Więc cena była okazyjna, a jeszcze dużo zeszli z ceny, dołożyli 4 oryginalne alufelgi mercedesowskie, i mase części zamiennych, które mieli do auta.
                                  (buahahahahahaha goście nie wiedzieli co sprzedają, jak się zaraz okaże )) )

                                  Co było dalej ? Po zakupie, ojciec kumpla jeździł tym autem jako... taksówką, po Polsce.
                                  Potem zalożył firmę "od wszystkiego" i używał Beczki jako drugie, trzecie auto, czasem do wożenia worków z cementem, boazerii, woził też części do innych aut z Niemiec. Według jego słów, nalatał autem do około 1,5 miliona km.
                                  Ale to nie wszystko. Następnie, w latach 90-tych, auto przekazał synowi - studentowi (czyli mojemu kumplowi). Jeździliśmy tym merolem WSZĘDZIE. Czasem w 4, 5, 6 osób. na imprezy, w góry, nad morze. Cale studia. Nikt nie wiedział ile merol ma nalatane, bo na tablicy przyrządów działał tylko prędkościomierz, który i tak wskazywał, co chciał.
                                  Kiedyś tam merol miał remont generalny silnika - szlif tulei i nowe tłoki. Kiedyś też miał wymianiane przeguby kół (nie zadne kulowe, tylko... przeguby Cardana). Ale NIGDY merol nie odmówił posłuszeństwa w trasie.

                                  Niesety, po około 30 latach, zaczęła gwałtownie gnić karoseria. Kumpel smiał się, że zareklamuje w ASO )) Próbował dziadka łatać, ale podwozie było jak sitko i poczciwa Beka poszła na złom...

                                  To były auta....
                                  Pozdrawiam tom_tom

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Jak chce sie kupić auto "nie do zabicia" to wystarczy obejrzeć parę filmów świeżych z akcją na Bliskim Wschodzie lub w Afryce, w rejonach objętych konfliktami i zobaczyć czym tam "rebelianci" latają...stare merce z milionami na blacie i "autoryzowanymi servisami", land cruisery, hiluxy i czasami patrol
                                    czyli stare, słabawe, wolnossące diesle na 3 pokolenia w rodzinie :wink:

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      tak ale na pace musisz mieć DSzK 12,7 mm albo ZPU-2 (2 x 14,5 mm) ewentualnie ZU-23 (2x 23 mm) Toyota nie wytrzyma też jeśli nie przeczytasz instrukcji użytkowania działa bezodrzutowego 106 mm (Do not obstruct rear blast!) 0:57 tego filmu :lol:

                                      [youtube] [/youtube]
                                      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez zepter00
                                        tak ale na pace musisz mieć DSzK 12,7 mm albo ZPU-2 (2 x 14,5 mm) ewentualnie ZU-23 (2x 23 mm) Toyota nie wytrzyma też jeśli nie przeczytasz instrukcji użytkowania działa bezodrzutowego 106 mm (Do not obstruct rear blast!) 0:57 tego filmu :lol:
                                        A takie gifty sie dostaje zapewne w gratisie w pakietach od dealera :szeroki_usmiech

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X