Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

"Omijaj je szerokim łukiem" - mmoto.pl.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • "Omijaj je szerokim łukiem" - mmoto.pl.

    taxidriver, fajny golfer. jak spalanie na gazie wychodzi?

  • #2
    "Omijaj je szerokim łukiem" - mmoto.pl.

    Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

    Czyli ogólnie nie bardzo jest czym jeździć... mnie ma znaczenia - diesel czy benzyna...

    "WOLNE SSAKI" - to przyszłość motoryzacji precz z turbo-benzyną i turbo-dieslem ;]
    Paseratti B8 1.8 TSI DSG

    VW Jetta 1.2 TSI

    Komentarz


    • #3
      Ogólnie lista opublikowanych silników jest Mi znana, nie spotkałem się w w/w art. z czymś nowym, można by rzecz "stare jak świat".

      Komentarz


      • #4
        ... generalnie artykuł tendencyjny pisany na "kolanie", ot taka zapchaj dziura.
        Żaden silnik nie narobił producentowi tyle "smrodu", co 2.0 TDI Volkswagena...
        Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście.
        Okres występowania problemów: 2003 - 2007.
        Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI:
        Volkswagen: Golf, Jetta, Passat, Touran, Sharan
        Audi: A3, A4, A6
        Skoda: Superb
        Seat: Leon, Altea, Toledo
        ... ciekawe moja Octavia ma BKD, które niby co nie jest dwulitrową jednostką ? Na dodatek moja czarnula jest z 2009, czyli cud jakiś. Dlatego j/w - lipny artykuł, co nie oznacza, że ta dwulitrówka nie była pozbawiona kosmicznych błędów.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez mrfazi
          ... generalnie artykuł tendencyjny pisany na "kolanie", ot taka zapchaj dziura.
          to prawda... ale jak zwykle GW robi ludziom wodę z mózgu... 1.4 tsi, 2.0 tdi - do bani omijaj szerokim łukiem... owszem pojawiły się problemy ale litości....!!! nie wolno generalizować...

          Zamieszczone przez micrusec
          Ogólnie lista opublikowanych silników jest Mi znana, nie spotkałem się w w/w art. z czymś nowym, można by rzecz "stare jak świat".
          wrzuciłem to nie po to, żeby oświecić takiego konesera motoryzacji jak Ty...
          Paseratti B8 1.8 TSI DSG

          VW Jetta 1.2 TSI

          Komentarz


          • #6
            Jest jakieś ziarno prawdy w tym artykule.
            Nie tworzy się takich zestawień bez powodu...
            Artur

            Komentarz


            • #7
              mój 2.0 BKD z 2006 ma 275.000 i nic ponad standardowego go nie dopadło.
              Popieram mrfazi -> trochę to banialuki, co tu piszą.
              Bardziej to problem jest z danym egzemplarzem niż z całą serią silników 2.0 TDI.

              Uważam, że u każdego producenta znajdą się egzemplarze wybitnie awaryjne i wybitnie niezawodne.

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez r2r
                Nie tworzy się takich zestawień bez powodu...
                Wierszówka jest wystarczającym powodem.
                Nawet nie ma co czytać takich artykułów.
                Niech zgadnę - slajdy?

                Komentarz


                • #9
                  No i nie ma BXE :roll:

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: "Omijaj je szerokim łukiem" - mmoto.pl.

                    Zamieszczone przez Prim
                    "WOLNE SSAKI" - to przyszłość motoryzacji precz z turbo-benzyną i turbo-dieslem ;]
                    zapomnij, normy Ojro zakończyły ten etap, a szkoda.
                    ja bym także tylko do SOHC ograniczył twoje żądanie o wolne, jakoś mnie, gazownika, nie przekonują podwójne wałki

                    swoja drogą, autor owego zestawienia chyba się Złomnikiem inspirował, bo o przepisanie czegokolwiek nie posądzam

                    [ Dodano: Czw 07 Lis, 13 23:23 ]
                    Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych.
                    k-wa, dalej nie czytam.


                    [ Dodano: Czw 07 Lis, 13 23:26 ]
                    Zamieszczone przez elektrykprosty
                    Zamieszczone przez r2r
                    Nie tworzy się takich zestawień bez powodu...
                    Wierszówka jest wystarczającym powodem.
                    raczej ilość odsłon, co się przekłada na ilośc wyświetleń reklam. im większa bzdura albo im bardziej nagłówek wprowadza w błąd, tym ludzie się bardziej irytują i piszą to w komentarzach. dobre, fachowe teksty rzadko są komentowane na taką skalę, żeby to było opłacalne.
                    Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja uważam, że wszystko zależy od tego jak się silnik eksploatuje - silniki uturbione mają swoje prawa a przeciętny Kowalski nie czyta instrukcji / nie interesuje się i imho z tego biorą się takie kwiatki.

                      Ciekawy jestem ile z tych "problematycznych silników" było po prostu zajeżdżonych przez użyszkodnika.

                      Michał
                      "Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."

                      Komentarz


                      • #12
                        To ja dorzucę jeszcze swoje uwagi - część narzekań użytkowników może wynikać stąd, że obecnie kupujesz używane auto i licznik pokazuje 150tys km, a w rzeczywistości jest 350tys km - no i niestety przy takim przebiegu ma prawo coś się spier...
                        No i potem powstają legendy, że silnik taki to a taki nie wytrzymuje przebiegu 150tys km

                        Takie mam zdanie na ten temat - oczywiście mogą być jakieś silniki nieudane, ale podejrzewam, że to też raczej dotyczy kilku egzemplarzy na iles tam tysięcy pozostałych zadowolonych użytkowników.

                        Prawda jest taka, że zajeździć można każdy silnik...
                        Moja Skodzina

                        Skoda Octavia II -
                        Opel Astra III -

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez krzygaj
                          część narzekań użytkowników może wynikać stąd, że obecnie kupujesz używane auto i licznik pokazuje 150tys km, a w rzeczywistości jest 350tys km - no i niestety przy takim przebiegu ma prawo coś się spier...
                          No i potem powstają legendy, że silnik taki to a taki nie wytrzymuje przebiegu 150tys km
                          Tak wlasnie jest.
                          I jeszcze silnikami turbo trzeba umiec jezdzic a znam paru takich co kupujac TSI od razu pelen but na zimnym :shock: A potem panie to sie sypie.
                          Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                          Komentarz


                          • #14
                            krzygaj- dokładnie jak piszesz - to w naszych realiach jest jednym z głównych problemów/ +1, i opinie o silnikach są w dużej mierze przekłamane bo przy 300/400kkm ma prawo się coś wysrać.
                            paweł2- to tez istotne.
                            I do tego dołożyć presję Euro/Eko kołchozu - co skutkuje z jednej strony coraz większą wydajność z pojemności połączoną z świadomym/nieświadomym (kto chce skreśla co chce) obniżaniem jakość użytych materiałów, coraz bardziej skomplikowane konstrukcje pod eko normy plus świadome komplikowanie konstrukcji jako takiej w ogóle (aby samemu nie móc nic zrobić) i koktajl gotowy.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X