Zamieszczone przez pstryczek
Problem Octavia 2 1.9 TDI
Zwiń
X
-
Problem Octavia 2 1.9 TDI
Witam wszystkich miłośników,
Mam problem z moją skodą octavią 2 2009 r 1.9 TDI przebieg 203 tyś km.
Otóż problem zaczyna się gdy jadę, puszczam pedał gazu i wciskam pedał sprzęgła.
Wtedy słyszę taki dźwięki "fiszczenia" bądź "szumu" dodam również że przy szybkim przyśpieszaniu czasami tak jak by turbina się wyłączała i muszę zgasić auto i zapalić na nowo. Byłem z tym w ASO i powiedzieli że turbina do wymiany, ale pojechałem do mechanika specjalizującego się podobno w skodzie i powiedział, że trzeba wymienić jakiś zawór przy turbinie i nie będzie ani szumu ani zaniku mocy. Po rzekomej wymianie okazało się że dalej jest to samo - na co mechanik że to jednak jest co innego jakiś zawór elektryczny czy coś w tym stylu. Czy ktoś już spotkał się z takim problemem ? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam
-
-
lukasz2012, Poczytaj w szukaj o zaworze n-75 bo to pewnie mechanik o nim ci mówił.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
lukasz2012, Tak szczerze to najlepiej jak byś podłączył autko pod kompa,to by dużo wyjaśniło sprawe,było by wiadome w którym kierunku szukać.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
aniol, udzielasz się.. ale nie chodzi tu o O1 tylko O2 a tam nie ma zwykłego tandemu N75 z N18 tylko jest blok zaworów magnetycznych.
lukasz2012,
Po pierwsze ustaw dobre oznaczenie silnika w profilu. Po drugie zmień mechanika. Po trzecie trzeba zrobić logi dynamiczne i BS w jakim stanie jest ta suszarka.. Na pewno ktoś z okolicy pomoże zrobić logi. Napisz w dziale regionalnym.. ktoś pomocny się zapewne znajdzie kVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
alxxx, Patrzyłem na oznaczenie silnika stąd moja podpowiedz.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
Komentarz