Problem Octavia 2 1.9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukasz2012
    Classic
    • 2018
    • 0
    • Octavia I (1U2)
    • AQY 2.0 MPI 115 KM

    Problem Octavia 2 1.9 TDI

    Zamieszczone przez pstryczek
    Ale dobrze mi wśród starych przyjaciół z Czewy
    A o mnie to zapomniałeś?? :diabelski_usmiech
  • lukasz2012
    Classic
    • 2014
    • 3

    #2
    Problem Octavia 2 1.9 TDI

    Witam wszystkich miłośników,

    Mam problem z moją skodą octavią 2 2009 r 1.9 TDI przebieg 203 tyś km.
    Otóż problem zaczyna się gdy jadę, puszczam pedał gazu i wciskam pedał sprzęgła.
    Wtedy słyszę taki dźwięki "fiszczenia" bądź "szumu" dodam również że przy szybkim przyśpieszaniu czasami tak jak by turbina się wyłączała i muszę zgasić auto i zapalić na nowo. Byłem z tym w ASO i powiedzieli że turbina do wymiany, ale pojechałem do mechanika specjalizującego się podobno w skodzie i powiedział, że trzeba wymienić jakiś zawór przy turbinie i nie będzie ani szumu ani zaniku mocy. Po rzekomej wymianie okazało się że dalej jest to samo - na co mechanik że to jednak jest co innego jakiś zawór elektryczny czy coś w tym stylu. Czy ktoś już spotkał się z takim problemem ? Będę wdzięczny za odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      lukasz2012, Poczytaj w szukaj o zaworze n-75 bo to pewnie mechanik o nim ci mówił.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • lukasz2012
        Classic
        • 2014
        • 3

        #4
        Ten zawór wymienił - cena 220 i 100 robota lecz to nie było to.

        Komentarz

        • aniol
          RS
          • 2012
          • 5228
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          lukasz2012, Tak szczerze to najlepiej jak byś podłączył autko pod kompa,to by dużo wyjaśniło sprawe,było by wiadome w którym kierunku szukać.
          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
          Pozdrawiam ANIOL

          Komentarz

          • alxxx
            RS
            • 2010
            • 1823
            • Octavia I (1U2)
            • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

            #6
            aniol, udzielasz się.. ale nie chodzi tu o O1 tylko O2 a tam nie ma zwykłego tandemu N75 z N18 tylko jest blok zaworów magnetycznych.

            lukasz2012,

            Po pierwsze ustaw dobre oznaczenie silnika w profilu. Po drugie zmień mechanika. Po trzecie trzeba zrobić logi dynamiczne i BS w jakim stanie jest ta suszarka.. Na pewno ktoś z okolicy pomoże zrobić logi. Napisz w dziale regionalnym.. ktoś pomocny się zapewne znajdzie k
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz

            • aniol
              RS
              • 2012
              • 5228
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              alxxx, Patrzyłem na oznaczenie silnika stąd moja podpowiedz.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz

              • lukasz2012
                Classic
                • 2014
                • 3

                #8
                Właściwie to nie wiem jakie oznaczenie ma mój silnik. Byłem w weekend w trasie i tam gdzie mogłem to mu nie szczędziłem gazu i na następny dzień szum jakby ucichł

                Komentarz

                • Netmak
                  Classic
                  • 2014
                  • 5

                  #9
                  Mam podobny problem ale przy redukcji biegów. Kiedy zmieniam biegi w dół z 5 na 4 lub 4 na 3 słychać przez chwilę taki charakterystyczny dźwięk nito gwizd - silnik 1,9 TDI 90KM.

                  Komentarz

                  • hardkor
                    Classic
                    • 2014
                    • 5

                    #10
                    Witam, czy ktoś znalazł rozwiązanie problemu? u kolegi w ASZ jest identyczny świst jedynie przy wrzucaniu 5tego biegu. Nikt nie wie o co chodzi, niektórzy sugerowali wymiane skrzyni biegów:P

                    Komentarz

                    Pracuję...