Skrzynia 2.0 FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misza_zabrze
    L&K
    • 2013
    • 1371
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BLR 2.0 FSI 150 KM

    #26
    sew1981, robili dlatego bo moment obrotowy silnika benzynowego jest nizszy niz diesla. Diesel pociagnie jak bedziesz chcial przyspieszyc a benzynka zacznie sie dusic i bedziesz musial redukowac. 2.0 FSI maja 150KM , 200Nm.

    Dodam ze 150 konny 1.9 TDI ma juz 320 Nm.


    BTW odnosnie 3500rpm mialem to samo w 1.8 16V w Lagunce II.

    [ Dodano: Pon 01 Wrz, 14 21:08 ]
    Jin, tak na marginesie z tego co sie orientuje to program da Ci max 10KM Osobiscie uwazam ze za ta kase jaka trzeba na to wywalic to poprostu sie nie oplaca.
    Jesli uzywasz autka do wyscigow to radze Ci zmienic dwumas na porzadny (sportowy) jednomas bo moze sie okazac ze pewnego dnia nie ruszysz z miejsca
    Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
    Obecnie -> Seicento 900+LPG
    Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
    Bylo ->GOLF 3 1.8

    Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

    Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #27
      misza_zabrze, wiem, że to poniekąd wytłumaczenie, ale zredukować można zawsze ,a nawet trzeba w aucie o niskim momencie i tak muszę redukować w swoim i pałować do 4500-5 tysi żeby wyprzedzić dynamicznie coś w moim wolnossaku. Więc to akurat średnie wytłumaczenie, bo przeważnie i tak zapewne też redukujesz, żeby sprawnie wyprzedzić.
      Poza tym wiele aut o podobnym momencie i mniejszej nawet mocy ma dłuższe biegi benzynowych. Jazda dalej poprostu jest mało ekonomiczna i nieprzyjemna w takiej sytuacji, np. na autostradzie, czy ekspresówce. wiem to z autopsji po swojej renówce i brat to samo mówił o OII 2.0 FSI.

      Komentarz

      • Jin
        Drive
        • 2014
        • 62

        #28
        [ Dodano: Pon 01 Wrz, 14 21:08 ]
        Jin, tak na marginesie z tego co sie orientuje to program da Ci max 10KM Osobiscie uwazam ze za ta kase jaka trzeba na to wywalic to poprostu sie nie oplaca.
        Jesli uzywasz autka do wyscigow to radze Ci zmienic dwumas na porzadny (sportowy) jednomas bo moze sie okazac ze pewnego dnia nie ruszysz z miejsca [/quote]

        Kolega w leonie o podobnym przebiegu jak i stanie programem wycisnął 25 koni ,ale nie mówię że z mojego da rade tyle, mam kolegę od mapowania i będę się mógł z tego wycofać także, spokojna twoja rozczochrana ,co do jednomasu, będę pracować nad tym jak najbardziej ^^
        -Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
        -Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
        -Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          A mnie dziwi co innego.

          Jak zaczyna sie jakies modyfikacje, to chyba warto znac dokladna mase auta, jego moc, przebieg krzywych, przyspieszenia 0-100, 60-100, 80-120, 100-200 itd

          Po wykonaniu jakiejs grupy modyfikacji ponowne pomiary, to w sposob obiektywny pokazuje co sie zmienilo
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          Pracuję...