Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

antyradar

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Mieszkam w Norwegii i pierwszy raz słysze o radarach mierzących średnią prędkość :lol:
    Można tu mieć i uzywać antyradar w Szwecji już nie...
    Tutaj baaaardzo wielu kierowców uzywa antyradarów i wcale nikt nie szaleje...jeżdzi sie z 20-30km/h więcje niż można ale już za takie coś płaci sie słono...jechałem ostatnio 35km/h szybciej i jedyne 7800NOK mnie to kosztowało :lol: dlatego tez będą kupował antyradar, nie po to żeby szaleć tylko po to żeby nie płacić za pare km więcej...po co płacić jak jedziesz 10km/h szybciej to koszt 1500NOK...
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz


    • #27
      Wg mnie antyradary które sa ewentualnie warte polecenia to:
      V1 z softem najlepiej 3.864 (bardzo dobry wykrywa wszystko, przez co potrafi uspic czujnosc), RX65e, STi Driver, STi-R, Whistler Pro78 soft rev C4, czytalem tez dobre opinie o NOXO (osobiscie nie mam zdania nt Noxo).
      Jesli chodzi o moje prywatne zdanie to tylko V1.
      Pozdrawiam
      M47N2

      Komentarz


      • #28
        Valentine jest fajny ale brak serwisu oraz oficjalnego przedstawiciela w Europie odstrasza od zakupu.
        Wszelkie aktualizacje, naprawy wykonują w USA - więc w razie co tam trzeba się bujać ze swoim ar.
        V1 zupełnie nie radzi sobie także z zakłóceniami od samochodów posiadających różne elektroniczne systemy. Poza granicami naszego kraju jest tego na potęgę - także można zapomnieć o wykrywaniu w paśmie K

        W klasie kompakt na Polskę sprawdza się jedynie Beltronics RX65i (następca RX65e) oraz Escort X50.
        Różnicę między nimi znajdziesz tutaj

        Z modeli rozdzielnych również prym wiedzie Bel oraz Escort
        STiR Plus vs 9500ci
        z tym że escort został trochę na siłę wprowadzony na PL
        W przeciwieństwie do STiR nie posiada bazy zagrożeń na Europę, nie ma wąskiego Ka (kiepska czułość), nie ma wersji europejskiej i serwisu w Europie również nie znajdziesz.

        Z tańszych rozdzielnych jest jeszcze Beltronics V975e - ale on nie posiada wykrywacza laserów, więc przydał by się jeszcze jakiś antylaser.

        Noxo, Cobrami czy innymi Whistlerami nie zawracaj sobie głowy, szkody kasy na chińskie wynalazki. Coś wykryją, czegoś nie potrafią - loteria...

        Komentarz


        • #29
          Bez przesady - mam Noxo 110 i dziala b. przyzwoicie i kosztuje ponizej 1000.
          Radzi sobie takze z przenosnymi, ma czujnik lasera ale to raczej bajer bo jak cie ustrzela to masz 0,2-0,4s czasu na reakcje
          Prowadzi NaviExpert Lifetime
          Ostrzega Yanosik
          Nagrywa Vicovation TF-2 EZ

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez elmagico
            Valentine jest fajny ale brak serwisu oraz oficjalnego przedstawiciela w Europie odstrasza od zakupu.
            Wszelkie aktualizacje, naprawy wykonują w USA - więc w razie co tam trzeba się bujać ze swoim ar.
            V1 zupełnie nie radzi sobie także z zakłóceniami od samochodów posiadających różne elektroniczne systemy. Poza granicami naszego kraju jest tego na potęgę - także można zapomnieć o wykrywaniu w paśmie K

            W klasie kompakt na Polskę sprawdza się jedynie Beltronics RX65i (następca RX65e) oraz Escort X50.
            Różnicę między nimi znajdziesz tutaj

            Z modeli rozdzielnych również prym wiedzie Bel oraz Escort
            STiR Plus vs 9500ci
            z tym że escort został trochę na siłę wprowadzony na PL
            W przeciwieństwie do STiR nie posiada bazy zagrożeń na Europę, nie ma wąskiego Ka (kiepska czułość), nie ma wersji europejskiej i serwisu w Europie również nie znajdziesz.

            Z tańszych rozdzielnych jest jeszcze Beltronics V975e - ale on nie posiada wykrywacza laserów, więc przydał by się jeszcze jakiś antylaser.

            Noxo, Cobrami czy innymi Whistlerami nie zawracaj sobie głowy, szkody kasy na chińskie wynalazki. Coś wykryją, czegoś nie potrafią - loteria...
            Brak serwisu w PL nie jest żadną przeszkodą w kupnie i posiadaniu tego antyradaru. Są natomiast firmy, które w PL ten antyradar sprzedają i dają swoją gwarancję. Nie ma to jednak większego znaczenia bo V1 są praktycznie bezawaryjne. Elektronika jest w całości robiona w USA przez firmę Qualcomm. Nie spotkałem się z informacją żeby V1 się zepsuła czy źle działała. Pomijam ograniczenia wynikające ze starszych softów niż 3.872.
            Odnośnie "zakłóceń' w paśmie K, owszem są i wynikają z dużej czułości V1, która wyłapuje również wszystkie śmieci. Do użytkownika należy interpretacja sygnału a do tego służą diody wskaźnika mocy sygnału, liczby jego źródeł i kierunku. Mało tego, zakłóceń będzie jeszcze więcej gdyż nowe systemy w samochodach odpowiedzialne za parkowanie, utrzymywanie kierunku ruchu itd. wykorzystują pasmo K lub IR co antyradar interpretuje jako ostrzeżenie przed pomiarem laserowym.
            Minusem V1 jest cena bo jest to jeden z najdroższych albo najdroższy jednoczęściowy antyradar.
            Odnośnie RX65, miałem i mam nadal model z anteną S7 i softem 4.5. Gdyby wykrywał Iskrę i jej pochodne, nadal bym go miał na pokładzie. Ten model jest właśnie bardzo awaryjny, jest wrażliwy na przegrzanie czy uruchamianie w czasie rozruchu silnika.
            Z nowszymi RX65 z literkami na końcu nie miałem do czynienia.
            Co do tanich antyradarów... właśnie Noxo, Conqueror, chyba jeszcze jakiś K i Whistler Pro 78 C4 są w stanie wykryć z bezpiecznej odległości AD9 i Multanovę :idea:
            Żaden antyradar nie daje zabezpieczenia przed miernikami laserowymi np. LTI. Do tego potrzebny jest jammer, którego koszt przekracza 2 kPLN.
            Antyfotoradar Valentine1
            Harry II Classic+Sirio ML145

            Komentarz


            • #31
              Znam co najmniej 3 osoby które wysyłały swoje V1 do serwisu (importer się wypiął) oraz 2 które wysłały do aktualizacji. Wszystko z tego co wiem udało się szczęśliwie zakończyć - nie pytaj tylko ile czasu czekali i co lepsze, ile kasy wydali na wysyłkę w jedną i drugą stronę (oczywiście musisz pokryć wszystkie, w tą i z powrotem)

              Kolega który właśnie wrócił z Niemiec miał na pokładzie Valentine i jest mega rozczarowany.
              V1 nie posiada filtracji fałszywych sygnałów z tempomatów - w które są wyposażone grube fury - a tam tego na potęgę.
              Także non stop alarm w paśmie K, innych pasm nawet nie pokazywał

              Nie wiem skąd masz informację o wykrywaniu AD9 przez Noxo (to to samo co Conqueror).
              Sam posiadam ZR100e i owszem wykrywa AD9 ale z 15-20 metrów - jeśli to wystarczająca odległość to gratuluję...
              Poza tym Noxo ma zwalony priorytet pasm (podobno pracują nad tym) a to znaczy że jeśli za stacją benzynową (pasmo K) masz suszarkę czy fotoradar (pasmo Ka) - to noxo oczywiście poinformuje cię o drzwiach autmatycznych ale o fotoradarze już zapomni.

              Jeśli masz możliwość przetestuj. Ja nie mogłem w to uwierzyć i sam sprawdziłem - fakt!
              Od tamtej pory ZR100e leży zakurzona na półce.

              Co do RX65 (bez e czy i) pełna zgoda - ten model w ogóle nie jest przystosowany na nasze drogi.
              Najgorszy jest brak selekcji pasma Ka oraz nie wykrywanie radarów impulsowych.
              Na szczęście w RX65i zostało to już poprawione i działa to całkiem dobrze.

              Jedyna wada jaką zauważyłem w RX65e (w RX65i chyba to poprawili) to RAMP-UP (narastanie dźwięku i siły sygnału do zagrożenia), Jest to jakaś wada ale coś kosztem czegoś. Nie można mieć idealnego wykrywacza, no chyba że kogoś stać na STIR Plusa :szeroki_usmiech

              Antylaser-y są najfajniejsze ale to inna bajka.
              W połączeniu z dobrym AR można szaleć, oczywiście w granicach prawa

              Komentarz


              • #32
                Prawda jest taka że trzeba mieć CB a AR to na maszty, aby niepotrzebnie nie hamować.
                W naszych warunkach chwalą Noxo 100e (w miarę budżetowy 700-800zł) lub rozdzielny 350e za 1200-1300zł.
                Wypasem jest Escort 9500iX EURO z GPS i paroma wodotryskami ale kosztuje 3 klocki
                MARCIN
                Mój szkodnik

                Komentarz


                • #33
                  Aktualizacja softu w V1 to koszt chyba 80$+koszty wysyłki w obie strony. Dlatego wspomniałem o aktualnym sofcie 3.872. Bywając od dłuższego czasu na 3 forach nie spotkałem się z informacją o padzie V1. Mało tego, ktoś podawał, że V1 i Whistlery to najbardziej niezawodne antyradary, odporne min. na wysoką temperaturę.
                  Ponadto V1 ma możliwość zaprogramowania około 25 opcji w tym kilka dotyczących pasma K, więc jest możliwość wyeliminowania przynajmniej części śmieci w paśmie K czego kolega być może nie zaprogramował :idea:
                  Tu i tu są jakieś testy z AD9... Problemem tego typu antyradarów jest fakt, że poszczególne egzemplarze mogą różnić się czułością, dlatego niektórzy sprzedawcy wystawiają tylko te "selekcjonowane" :szeroki_usmiech .
                  Odnośnie Bela RX65 (bez literek), mimo, że był przeznaczony na rynek amerykański (Ka USA lub Intl) doskonale sprawdzał się w polskich warunkach do momentu wprowadzenia Iskry. Tylko to skłoniło mnie do zmiany antyradaru. Wybrałem V1 bo ówczesne modele RX65 z nową anteną i softem 6.1 , 6,3 nie dorównywały czułością w paśmie Ka staremu modelowi.
                  Antyfotoradar Valentine1
                  Harry II Classic+Sirio ML145

                  Komentarz


                  • #34
                    bzyq ten escort z tego co wiem pomimo swojej nazwy nie posiada mapy zagrożeń na Europę w tym i Polskę.
                    Zresztą 3 koła za kompaktowy model za szybę...

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X