Ale wybebeszony szkodni :shock: z miłą chęcią bym się przejechał takim wygłuszonym autkiem (bez audio) żeby usłyszeć różnice w odgłosach dobiegających z zewnątrz, jeśli będzie tka możliwość oczywiście.
Na podłodze są jakieś takie czarne maty, czy to jakieś fabryczne maty wygłuszające ?
Powinno być w Skodzie zdecydowanie ciszej. Seryjne O2 jest ciche do 60kmh (1,6 benzyna; w klekocie tylko bardziej go słychać). Ja bym jeszcze wygłuszyl deske od wewnątrz nie matami, a takimi specjalnymi włóknami/kocami, powinno być znacznie lepiej oraz zastanowił się co zrobić by nie było słychać walenia zawieszenia na dziurach. (Wyprzedzam komentarze: samochód mam od nowości i od nowości jest tak samo ).
Czekam na dalsze zdjęcia.
A6 '98 Avant 2,8QT + C200 '95 Sport
Elementy z włókna węglowego (carbon fiber)
"synku" :lol:
mimo wszystko efekt na pewno bedzie zadowalajacy a nawet lepiej ja sie zastanawiam nad wygluszeniem drzwi, a wygluszenie calego auta nawet do glowy mi nie przszlo
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Osobiście wszystko super i bardzo lubię estetyczne wykonanie. Ale sam nie wiem czy ciągnąłbym po podłodze kable. Chyba, że nie ma miejsca nigdzie indziej - zrozumiem :P
A6 '98 Avant 2,8QT + C200 '95 Sport
Elementy z włókna węglowego (carbon fiber)
myślę, że efekt będzie bardzo zadowalający. Sam zastanawiałem się nad wytłumieniem przegrody silnika ( w porównaniu do mojego starego golfa mk4 jest strasznie głośno), ale nie mam pojęcia ile to może kosztować, czy możesz podać przybliżony koszt wytłumienia auta bez instalacji audio.
Komentarz